Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    • Beğeni

      534

    • İçerik sayısı

      54.001


  2. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Yönetici


    • Beğeni

      531

    • İçerik sayısı

      18.489


  3. Mehmet Ozyurek

    • Beğeni

      396

    • İçerik sayısı

      46.881


  4. Sani Gerşon

    Sani Gerşon

    Yönetici


    • Beğeni

      282

    • İçerik sayısı

      28.740



Popüler İçerik

En çok beğenilen içerik 25-02-2017 Hepsi 'den beri

  1. 23 Beğeniler
  2. Mehmet Ozyurek

    Sahte isimle üyelik talebi

    Amacınız ne arkadaşlar.. Dün sildirdiğiniz üyeliğinizi, bugün neden sahte isimle yeniden üye olmak istiyorsunuz. Amacınız kötü ise uzak durun. Amacınız iyi ise açıkça gerçek kimliğinizle yazın bana, konuşalım.
    23 Beğeniler
  3. Herkese iyi forumlar. Aracın yol bilgisayarının ekranın ışıklarını değiştirmiştim. Ardından sıra teyibe geldi. Aux yapmak için sökmüşken bunlarıda aradan çıkarayım dedim. Ledleri şerit ledden söktüm. Tuşları kırmızı ekranıda beyaz yaptım. Video resimlerde kırmızı ışıklar turuncu gibi çıkmış ama kameradan dolayı normalde tam kırmızı. Takdir sizlerin. Aracıma öncelikle farklı marka bir teyp takmıştım fakat görüntüsü orjinalliğini bozduğunu düşündüğüm için orjinal teyibi iyileştirme yoluna gittim. İlk olarak aux girişi çıkışlarını buldum. Yapmak isteyen için girişler resimde mevcut. Teyibin kasetçalarının üzerinde 3 adet switch mevcut 2 tanesinin switchini iptal edip direk lehimledim. Bir tanesinin kablolarını dışarı uzattım switchi tetiklediğimde kaset çalar aktif oluyor. Lehimlemiş olduğum aux kabloları aracılığıyla telefon veya mp3 çalardan müzik çalabiliyordum. Her seferinde telefonu bağlamakla uğraşmak istemediğim için aliexpressten bluettothlu mp3 çalar modulu satın aldım. Kaset girişinin kalıbını karton yardımı ile çıkardım. Modulun ön plastiğini keserek kaset girişine sunfix macun ile sabitledim. Ekranın ve usb girişinin kabloları uzattım. Onlarıda yerlerine yerleştirip macun ile sabitledim. Modulun elektriğini kaset çalar motorundan aldım. Kaset çaları aktif edince modul direk devreye giriyor. Fotograflar ve video aşağıda mevcut.
    21 Beğeniler
  4. Kışın bir türlü motorunu ısıtamayan, kalorifer ısıtsın diye rampa kollayan, orada ısınan motoru da aynı rampanın inişinde soğuyan MK3 mondeo sahipleri. Üç defa değişen termostat ve defalarca alınan havaya rağmen üç yıldır aracımda ısınma sorunları vardı. Sonuç olarak bir kaç yabancı sitede de gördüğüm son seçeneği denemeye karar verdim. Yağ soğutucusuna bağlı olan su devresindeki termostatın kodunu buldum. Bu termostatın benzeri transit 184 motorunda da var fakat aynı değil ve onu kullanırsanız motor sıcaklığı yine 70 dereceyi geçmiyor. Ayrıca onun rengi gri, bizimki siyah. Parça kodu XS7Q 6L635 AA Sökme ve takma sırasına göre görseller. Benden önceki ustanın üzerinde bıraktığı, termostat taklidi yapan boru. Yeni termostat ve çıkan parça yan yana. Termostat yuvasını öncekinden kalan silikon atıklarından temizledim. Montaj sonrası. Ve işlemi tersinden topladım. Eksilen antifirizi tamamladım ve aracı çalıştırdım. Ilk defa rolantide motor sıcaklık göstergesini 90 derecede gördüm, üzerine 30 km kadar karma trafikte yol yaptım. Sonuç. Mutlu son [emoji4]
    19 Beğeniler
  5. Kerem Kurluva

    Yeti deneyimlerim

    Herkese merhaba, Üye olduğumdan bu yana, bol okumalı, az yazmalı bir takip süreci içinde, bu ortamdaki değerli paylaşımları izliyorum. Sonunda, aracım hakkında bir başlık açıp, onu ve kendimi tanıtırsam, buradaki paylaşım ortamına bir şekilde katkıda bulunurum diye düşünerek, yazıyorum. Yanlış bir yer seçtiysem, affola. Hantallığı dışında, beni hemen hiç üzmeyen ve 11 sene boyunca kaprislerime boyun eğen emektar Cmax’ imi yenileme düşüncesi, son bir senedir aklımdaydı. Aracımın ilerleyen yaşı ile birlikte, ortaya çıkması muhtemel ağır bakımlar ve son on senede olagelen teknolojik değişimlere uzak kalmama düşüncesi, değişim rüzgarlarını estirdi. Sorunsuz beraberliğimiz nedeniyle, yeni araba arayışlarına başladığımda, Cmax’ imin yeni model kardeşleri ile yola devam edip etmeme konusunda, biraz bocaladım. Buna rağmen, son kertede, MPV genleri taşıyan, ama yükseltilmiş ve bozuk yol direnci daha fazla olan bir araçla yenileme yapmak düşüncesi hakim oldu. Fiyat performans değerlendirmelerimde, baştan beri Skoda Yeti hep ön sıralardaydı, Trend olan, yumurta formlu “crossover” tasarımlarından ayrı konumlanmış, kendine özgü kübik yapısı ve iç hacim esnekliği ile, amaçlarıma daha çok hizmet edeceğini bana düşündürterek, bir adım daha öne çıktı ve ben de onu seçtim. Emektarımla 2016 senesinin bir Temmuz sabahında vedalaştığımızda, yeni aracım için bekleme sayacı da çalışmaya başlamıştı. Cam tavan saplantımın maliyeti olarak geçen, yaklaşık, bir aylık ilave beklemeden sonra, yeni aracıma kavuştum. 1.4 TSI motor ve DSG şanzımana sahip olan Skoda Yeti aracım, (İthalatçısının standart olarak getirdiği iki farklı donanım seviyesi içinden) Ambition adı verilen donanımı taşıyor. Standart ambition donanıma ilave olarak, BT, hız sabitleyici, otomatik far ve cam tavanı mevcut. Bu girişgahdan sonra sadede gelecek olursam, önce tanıtım diyerek, aracımın fotograflarını, sonra hakkında derleyebildiğim deneyim ve yorumlarımı ve son olarak da, donanım ve aksesuar alanlarında kendimce yaptığım girişimleri, siz değerli üyelerin bilgilerine sunuyorum. Fotograflar, geçtiğimiz Eylül ayında, araç iki aylık ilen çekildiler. Geçen süre zarfında, kaza, bela ve fazlaca da km yapmadan, 4000 i devirdik. Yukarıda linklenmiş dökümanları, başlık daha derli toplu olur düşüncesiyle, forum dışına yerleştirdim. Herhangi bir uygunsuzluk görülürse, buraya aktarmak tabii ki mümkündür. Bu başlık, değinmeyi unuttuğum, yada bahsedilmesini istediğiniz konularla ilgili, görüş, soru ve önerilerinize her daim açıktır.
    18 Beğeniler
  6. Okan Tansel

    Değer davası ve sonuçları.

    Merhaba Arkadaşlar Bu konu örnek teşkil etsin diye açılmıştır . Bir çoğunuzun bildi gibi 02.09.2016 tarihinde sıfır olarak aldım connect titanyum paket aracımla bayiden çıktıktan 1 km sonra bir aracın çarpması sonucu hasar oluşmuştu.kasko parça tedaariği , tamir süresi falan derken 05,10,2016 tarihinde herşeyi eksiksiz olarak tamlanmış olarak aracımı teslim almıştım. Tramer kusur sonuçları da belli olunca aracın tüm dosyası servisten alınarak Bağımsız , hiç bir sigorta şirketiyle çalışmayan ekspere verildi ve eksper yapılarak değer belirlenmesi istendi. Eksper değer kaybı olarak 11000 TL değer biçti . Bu işlem için ekspere kdv dahil 600 TL ödendi. Oluşan raporla birlikte Bu işlerde ehil ve bir takım yönlendirmeyle Avukata verilere dosyanın takip edilmesi istendi Avukatlık ücreti olarak ta Hiç bir masrafa karışmadan Kazanılan oranın %15 avukatlık ücreti olarak ve harcamalar kazanılan bedel üzerinden alınacak şekilde anlaşılarak sözleşme imzalandı ve vekalet verildi . vekalet ücreti olarak 85 TL harcandı. İlk etapta Avukatımız dosyayı devreye aldı anda 3750 TL bedel karşı tarafın sigorta şirketi tarafından Yatırıldı ve den diki siz 11000 TL değer kaybı istemişsiniz ama bizde değer kaybınızın ederi 3750 TL dir . dediler bunun üzerine avukatımız itiraz ederek bilir kişi taini istedi ve süreç 2 ay sürdü Tain edilen bilir kişi ise inceleme sonucu 10000 TL değer kaybı oldu kanaatı vermiş ve yargıya bu şekilde raporlamış .Avukatımla görüşme sonucu bilir kişinin makul bir fiyat çıkardığına kanaat getirerek bu bedelin uygun oldu kararı verilidi ve bilir kişinin belirledi bedelin tarafımıza yatırılması için olur talimatı verdik. Ha derseniz bilir kişide az bedel çıkarsaydı nolacaktı yine itiraz edip bizim istediğimiz bir belgeli bilir kişinin gitmesini istiyecektik çünkü yanlı oldu kanaatıyla yargı buna müsaade ediyor lakin gerek kalmadı . Sonuç olarak bu sefer karşı tarafın sigorta şirketi bilir kişi raporuna itiraz ederek değer kaybının okadar olmadını söyledi buda süreci 1 ay daha uzattı lakin yargı bilir kişi raporunun geçerli olduğunu kabul ederek davayı sonuçlandırdı aşada dava sonucu gelir ve giderler mevcut . Bu arada 35 gün araçsız kaldım için ve karşı tarafın tutumu nedeniyle aynı avukat aracılıyla Araç sahibine maduriyet davası açılmıştır o sürecin 1 yıl gibi bir zaman sürece söyleniyor oda sonuçlanınca bilgi veririm aşağıda hem gelir dağlımı hemde rapor-kusur dağlımı -eksper değer belirleme formları görselleri mevcuttur . ALLAH kimsenin başına vermesin . Ödeme tarafıma : 16.03.2017 Tarihinde iletilmiştir. Not : Bu süreçte Başka planlar nedeniylede araç Satılmıştır . Alıcımız da Formumuzun Üyelerinden değerli bir kardeşim di. GELİR GİDER DAĞILIMI : 10.000-TL değer Kaybı 330-TL Ekspertiz ücreti ( Benim verdiğim eksper ücretinin Yarısı İADE edildi ) 605-TL Yargılama gideri ( giderlerin bir kısmı verildi ) 10.935-TL TOPLAM GELEN Gelen Bedelden MAHSUP EDİLENLER 254-TL (Kısmen kabul sebebiyle karşı tarafa ödediğimiz karşı vekalet ücreti) 400-TL (Başvuru Ücreti+ Fot+Baro Pulu-Vekalet Harcı) 330-TL (Bilirkişi Ücreti) 1.770-TL (% 15 vekalet ücreti+ KDV) 8.181-TL Tarafıma ödenen bedeldir . Eksper ücreti makbuzu Araçta oluşan hasar toplam fatura Kaza tespit tutanağı Değer kaybı hesaplama tablosu
    17 Beğeniler
  7. Merhaba Abilerim , kardeşlerim , dostlarım Diğer araç konumda oldu gibi planlar değişince Babam yıllarca 2. el araçlardan çekmedi kalmayınca bir anlaşma yaparak ortak babama araç aldık o , bu derken bütçe çerçevesinde olabilecek bu araç geldi ve aldık. bildiniz gibi bu markalara pek sıcak değilimdir lakin denildi gibi bütce neyse o derken nasip oldu . aracın mutlaka eksikleri var maliyet düşürmek için yapılan bir çok şeyi var lakin yeni makyajı ve donanımıyla ilgimi çekti ve ailemize katıldı bu araç babam ve benim ortak kullanımımız için diğer aracı Evin reisine kaptırdık yani bir nevi tahsis ettik . Daha iyileri sizlere olsun inşallah Arkadaşlar. Artılar ve donanımı : Bir önceki kasaya nazaran - 4 hava yastı -cruise kontrol - hız sınırlayıcı - yeni direksiyon deri kaplı -elektirikli aynalar -şöför koltuğu yükseklik ayarı -multi media ve telofon eşleşmesi -4 cam otomatiği -gündüz led farlar -lastik basınç uyarı sistemi - yokuş kalkış sistemi -Easy-r yarı otomatik vites ( seçenekli ) - Yol bilgisayarı - Ön kaput amatüsörlü 0,9 motor turbo destekli şunu söylemek gerekirse uzun yıllardır dizel araç kullandım için özlemişim benzinli aracı . inanılmaz sesiz eco moda sakin bir kullanımda ortalama şuan 6 litre tüketiyor. Lakin gücün gerekti yerde turbo devreye girince yakıt artıyor ama inanılmaz bir güç ve ataklık sağlıyor şaşırdım açıkcası. Bu arada otomatik çok hafif hisetiriyor yumuşak yumuşak lakin manuel modda gayat iyi ve şunu söylemeliyim ki bunun otomatiği citroen c4 kaktüse 20 basar Bayide teslim aşaması kullandık kirlettik temizledik cilladık [![image](http://i.hizliresim.com/V0Vqmj.jpg)](http://hizliresim.com/V0Vqmj) http://i.hizliresim.com/qbYon5.jpg[/img][/url]
    17 Beğeniler
  8. Bülent Tarakçı

    C-Max ı neden sat(a)madım.

    Bugün sabah Ankara dan 2 vatandaş aracımı almak için geldi. Açsınızdır çorbacıya gidelim dedim, aç değiliz dediler. Sabah erken olduğu için Pilot Garage test merkezinin önünde 30 dk. kadar bekledik. Bu sırada biz şöyle bir bakalım dediler. Tamam dedim. Kaputu açtım. Motor temiz değildi (kötü bir tecrübeden dolayı yıkatma taraftarı değilim). Adamın yüzü ekşidi. Motor çok pismiş, beklediği gibi çıkmamış. Dedim; " Motor pis olunca ne oluyor? Kötü bakımsız mı demek?" cevap yok. Tüvturk e gidelim dediler. Tüvtürk artık son muayene km sini söylüyor dedim, inanmadılar. Neyse yakındı gittik. Ki 2 gün önce plakayı vermiştim. Sigortadan ve 5664 mesajla sorguladıklarını söylediler. Tramer temiz çıkmış. Dediğim gibi son muayene km sinin 88.000 olduğunu hep birlikte öğrendik . Neyse titiz adamdır, olur böyle şeyler,varsın inanmasın,insandır diye düşündüm. "Ford a gidelim soralım" diyor. Adama "Ford servisine girmedim km yi nereden bilecekler dedim" neyse ikna oldu.Bu arada aracın eski sahibinin tuttuğu servis kayıt belgelerini de gösterdim. Girdik teste. Test sonucunda 2 yer boyalı, 102 bg olduğu çıktı. Ki ben 2 yerin boyalı olduğunu ve 2 yerinde vernikli olduğunu söylediğim halde teste vernikli yeri göremediler. Çok küçük 2 yerdi. Aracın motor bloğunun alt kısmında hafif yağ tortusu vardı. Testi yapan usta bir motor ustasının görmesinde yarar var dedi. Hay hay deyip girdik sanayiye. Karter contası kaçırabilir vs. diye düşündük. Sonuçta böyle bir şeyin olmadığı anlaşıldı. Araç 1 saat kıpırdamadan durduğu yerde damlatma falan yapmadı. Motor korumada da bir leke vs. yok. Şimdi düşünüyorum da iyi sabretmişim. Asıl beni zıvanadan çıkaran yere geliyorum; Adam beni o kadar yere getir-götür dedi tamam dedim her şeyi yaptım. söylediklerimin dışında bir şey çıkmadığı ,hatta farkedilmeyen hatasını da (vernikli yerler) söylediğim halde, çıkardı cebinden 1500-2000 TL lik boya ölçme cihazı arabanın kaportasını ölçüyor. Ne yapıyorsun diyorum ses yok. Tepem attı. Dedim "Kardeşim sen bu aracı teste soktun, her yere sordun ettin problem yok. Benim dediklerim doğru çıktı. İlle de beni yalancı mı çıkarmaya çalışıyorsun?" .Diyor ki aracın boyası neden 170-210 arası çıkıyor diye bakıyorum. Aracın genel boyasınıın orjinalinde kalın olduğunu test merkezi söylemişti, ben de söyledim. Ostim de demircide işçiyim dedi. Cebinde 1500-2000 TL lik cihaz(Bende sanayide gittiğimiz motor ustasından öğrendim fiyatını. Markasından tanımış). Bu nereden çıktı diyorum, patrondan alıp geldim diyor. Galerici misin diyorum, ses yok hala boyayı ölçüyor. Ustaysan beni sabahtır neden uğraştırdın diyorum. Ses yok. Satmıyorum deyip çektim geldim okuluma. Devlet memuruyum ve izin almam gerçekten zor oluyor. Bu durumu da vatandaşlara belirtmiştim. Tüm 1 günüm heba oldu. Arkadaşlar yazdıklarım dışında beni tanımazsınız bilmezsiniz. Yani tarafsız yorum yapabilirsiniz diye yazıyorum. Ben de bir yanlışlık var mı? Gözünüzü seveyim acayip asabım bozuldu. Aracın satılıp satılmaması önemli değil. Kimin üslubun da hata var? Lütfen yazar mısınız? Darılma gücenme, "Ama..." ile başlayan cümleler kurmayacağım, sorunuz olursa cevaplarım o kadar.
    15 Beğeniler
  9. Sevgili forumdaşlar, Bilindiği üzere 1151pin Intel işlemciler 5. nesilden beridir kullanılıyor ve şu an intel 7. nesil işlemcilerini üretiyor. Müşterilerimize zaman zaman pc toplar ve hem ürün kalitesi hem de servis hızı ve arıza oranı düşüklüğü ile alakalı anakartlarda uzun senelerdir Asus tercih ederiz. Ancak son dönemde aldığımız tüm Asus 1151pin destekli anakartlar maalesef 6. nesil işlemcilere kadar destek sunuyor. 7. nesil işlemci desteği ise BIOS güncellemesi ile gelmiş bulunmaktadır. Ancak sorun şurada başlıyor. Sisteminizi toparladınız, 7. nesil işlemcinizin montajını tamamladınız ve sistemi açtınız. O da ne? Sisteme görüntü gelmiyor. 7. nesil desteği olmadığı için anakartın, BIOS güncellemesi yapmak durumundasınız. Ancak açılmayan sisteme BIOS güncellemesi yapamıyorsunuz. Bu durumda ya ödünç bir 6. nesil işlemci bulacaksınız, ya da yetkili servisin yolu gözüküyor. Şükür 2'dir başımıza gelmesine rağmen yetkili servis yaklaşık 48 saatte çözüyor da fazla mağdur olmuyoruz. Aklınızda olsun
    14 Beğeniler
  10. Aracımızda en önemli eksikliklerden biri hararet saati ,Kendi çapımda bir video hazırladım faydalı olması dileğiyle ;
    13 Beğeniler
  11. Uzun zamandır üstünde olan Ankara'nın çamurunu indirdim detaylıca yıkadım. Akşam gezmesi bahanesi ile de Ankamall ın otoparkında bir güzel Sonax BSD cilamızı da uyguladım. 17 inc yazlık lastik ve jantlarımıza geçmek için sabırsızlandım. Bakalım 10-15 güne... [emoji24]
    13 Beğeniler
  12. 12 Beğeniler
  13. Çağlar Bayur

    C-Max ı neden sat(a)madım.

    Konunuz taşınmıştır rutin hadise... sizin gibi yakınlarda 2-3 satış adayı belirlenir gelinir ve olta sallanır. motor pismiş allta yağ kaıntısı gördüm vs. gibi yoldan çevirip bakacağınzı her araçta olan şeylere mazeret yazarlar.. ya tutarsa deyip dolaşirlar. elbet bir satıcı 1-2 bin Tl indirirse alırlar falan. Alışınız diyeyim , bol sabır
    12 Beğeniler
  14. Az işim var
    12 Beğeniler
  15. Aracımın kapılarında kapilar açılınca yanan bir ışık var ayak kısımlarını aydınlatıyor fakat ben daha farklı birşey yapmak istedim. Sadece fikir bana ait geri kalan kısmıServet abinin yardımları ile yaptık. Devreyi deneye deneye yaptık. Devrenin amacı parklar açıkken ayak aydinlatmalarin kısık şekilde yanması kapilar açılınca tam olarak yanması idi. Devrenin buluşmada ayak üstü yapılmış hali. Ben bu devreyi delikli pertinaksa lehimle aktardiktan sonra bir devre kutusuna koydum uçları soketli kablolarla değiştirdim sökülüp takılabilir olması için. Bu parklar açık kısık şekilde yanarken Buda kapılar açıkken yanan hali. Burdan Servet abiye yardımları için çok teşekkür ederim. Lokman abiye de verdiği sigortalar icin teşekkür ederim [emoji1]
    11 Beğeniler
  16. Servet Aydın

    Liberty 3,7 Off (Road yok)

    Garibim 3 yıldır Maslak Mecidiyeköy arasında yaşam mücadelesi veriyordu. Habitatına uygun yere götürdüm. Sevincinden kaput altındaki beygirlerin sesi dağlarda yankılandı, cam fışkiyelerinden damlalar süzüldü. Evet evet bunlar sevinç göz yaşları idi. Çok duygusal anlar yaşadık.. Gideceği yeri biliyor ve zapt edemiyorum Konaklama mekanında şartlar çok çetin Sevinçliyiz Dönmek istemedi tabiki... Video var bir kaç tane. Devamı gelecek...
    11 Beğeniler
  17. Ömer Türkşanlı

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Far yıkamaları aktif etmiştik ama kapakları malum kronik sıkıntılı. Sun fix ve silikon ile yapıştırdık ve netice buyrun....
    11 Beğeniler
  18. 11 Beğeniler
  19. Mehmet Göktürk

    Pardus

    Arkadaşlar Memlekette ciddi bir pardus hareketi olacak. Bu kapsamda müsait olan tüm arkadaşları olabildiğince pardus kullanımına yönlendirmek isterim. Destek verilecektir ve tüm aşağı yukarı uygulamalar mevcuttur. Ayrıca pardus bilenlerin iş bulması vb avantajları olacaktır. pardus ile ilgili detay sorular için pardus forumu da var: http://www.pardus.org.tr/forum/ İndirmek ve yüklemek için: http://www.pardus.org.tr Eğer eski makineniz varsa XFCE sürümü görece kasmadan çalışabilmektedir. Eski makineyi de değerlendirmeniz mümkündür. Bir normal kullanıcının her ihtiyacı vardır. Ayrıca oyunlar da mevcuttur. pardus ile evinizden web sayfası yayını yapmak vs hepsi mümkündür.
    11 Beğeniler
  20. Mehmet Kazancıoğlu

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Biraz süsledim
    11 Beğeniler
  21. Beyler ne yapıyoruz, evde foruma bir süre girmiyoruz, girsek bile evdekilere bu sayfayı göstermiyoruz, kazara görünür ise bişey deniyoruz diyip konuyu ört bas ediyoruz. Arada bir iki elektronik ürün ile kumpasa gelmeyiz Özlem ve Sara hanımefendiler [emoji88]
    11 Beğeniler
  22. Arkadaşlar. Kia Proceed GT aldım 3 gün önce. Aracın konusunu ayrıca açacağım inşallah. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum...
    11 Beğeniler
  23. Serkan Toker

    Sahte isimle üyelik talebi

    Gidenlerin büyük çoğunluğu kendilerince haksızlık olduğunu düşünerek mertçe karşısında duruyorum diyerek gidip şimdi de sahte üyelikle başka niyetlerle geri dönmek istemezler herhalde. Yoksa kendilerine göre haksızlıkla mücadele esnasında her yol mübahtır durumu oluşur.
    10 Beğeniler
  24. Sevgili arkadaşlar, Gearbest 3 yaşında, 3. doğum gününü 14-18 Mart tarihleri arasında kutlayacağız. Hep birlikte kalmak dileği ile, bu mutluluğumuzu sizlerle paylaşmak istedim. Gearbest:http://www.gearbest.com/ Sevgiler Sara
    10 Beğeniler
  25. Bugün aracıma titanium seramik kaplama yaptırdım. Öncesinde pasta cila ve boya koruma yapıldı. http://i.hizliresim.com/5gd0Bl.jpg
    10 Beğeniler
  26. Çağlar Bayur

    Land Rover Series3 toplama

    yeni lastiğimiz ve kupa getleri ile sıfır lanan görünüm. Sıra öne geldi.... Arka tasarımı startech ten alıntılıyoruz.
    10 Beğeniler
  27. Sadık Taşyürek

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    baharın gelişini ve havaların düzelmesini fırsat bilip motorda elimin girdiği her yeri ve motor kaput keçesini oto şampuanı ile silerek güzelce temizledim. ayrıca arka stopları sökerek altlarında biriken toz, çamur ve yaprak birikintilerini ve stop ampullerini de temizledim. lastikleri de oto yıkamacımdan aldığım parlatıcı ile parlattım.
    9 Beğeniler
  28. Ooo koca araba. En az 7 kilo Antep burma lazım bunu ezmeye
    9 Beğeniler
  29. Silecekleri değiştirdim.
    9 Beğeniler
  30. Kendi farı üstünde yaptırdığım xenonları memnun kalmadığım için söküp attım . yerine Afl beyinli (far yükseklik viraj dönüş ıvır zıvır )golf 6 orijinal xenon far, ve diğer golflerden farklı tampona lip çalışması... bişeyler yapmadan duramıyoruz işte . Umarım kötü yorum almaz
    9 Beğeniler
  31. Maşallahınızı esirgemezseniz sevinirim. Bıcı Bıcı sonrası
    9 Beğeniler
  32. Ahmet Koçak

    Kia Soul kullanan var mı?

    Biraz fotoğraf yükledim [emoji2]
    9 Beğeniler
  33. Mondeo Mk3 araçlarda F84A sigorta değişikliği ile drl aktif olabiliyormuş ama sonradan kaldırılmış. 2001-2003 arası olanlarda var galiba... @Harun KOCATAŞKIN bilgileri paylaştı bende az kurcaladım ve bir kaç video... Konusu http://www.stdrivers.co.uk/forum/topic/13638-daylight-running-lamps-mk3/ Servet abi bunun modülünü yapmıştı hatta... Bu işlemi bir kaç işlemle aktif edenler olmuş ama...
    8 Beğeniler
  34. Köksal Yılmaz

    Ne alsam..

    O paraya s max alan tanıdığım var ama sen alma, piyasa malı olmasın
    8 Beğeniler
  35. Enes Ayan

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Başımdan geçen küçük bir olayı anlatmak istiyorum. Geçenlerde aracın bozulan bir parçasını değiştirmek için sanayiye gittim. Parça değişirken aracın başındaydım. O ara baktım parçayı değiştiren usta elinde japon başka bir yeri yapıştırıyor oraya ne oldu dedim. Çatlakmış sökerken kırıldı dedi. Bozuntuya vermedim ama canım sıkıldı baya yani görmesem öyle yapıştırıp yollayacak ki yapıştırdığı yer daha tamirhaneden çıkmadan kırıldı. Ev geldim baktım motora takılan hiç bir klips yerine oturtulmamış borular serbest ortalarda yine kızdım. Bu nasıl iş yapmaktır anlamıyorum ben mi çok titizim, sorun mu bende anlamıyorum. Araca kasap gibi davranmayan düzgün usta bulmak zor sanırım. En iyisi öğrenip kıra döke kendin yapacaksın kırılırsa da ben kırdım dersin.
    8 Beğeniler
  36. 8 Beğeniler
  37. 8 Beğeniler
  38. Spoiler ve balık sırtı anteni takıldı.[emoji846]
    8 Beğeniler
  39. Bu sabah bi kaç gündür foruma girmediğimi farkettim ve olan olmuş. S max bambaşka bir araçtır. Yanınızdan hangi araç geçerse geçsin hiçbirinde gözünüz kalmaz, hiçbirine nazar değdirmezsiniz. İllaki eksileri vardır ancak çizginin altına baktığınızda kalan hep sıfırdan büyüktür. Geçen yeğen doğdu. Annem memleketten gelecekti. Napalım ne edelim derken kara kışın ortasında kendimiz memlekette bulduk. Hanım arka koltuğa neredeyse hiç geçmedi. Her ne kadar doğru olmasa da sakin ve dikkatli olmaya çalıştığım için iki bücürük arkada takıldılar yol boyu. Bu heyecanı veren tek şey kapıdaki S maxti. Aracı forumdan aldım ancak forumda olan forumda kalır. Yani aracım hala forum aracıdır. Köksal Bey veya s-maxi merak edip pek kullanma imkanı olmamış üyelerimiz bir gün önceden haber vermek kaydı ile Beylikdüzü Yenibosna arasında aracı test edip soru işaretlerine cevap bulabilirler.
    8 Beğeniler
  40. Bizim yaramazı uyutunca vakit bulabildim, hadi buyrun bakalım Öncelikle kolu tutup asılıyoruz, hiç zorlanmadan çıkıyor, Kolun içindeki dişlere dikkat edelim, çünkü yerine takarken onları denk getirmemiz gerekecek Sonra, koltuğun altında kılıfın birleşim noktası var, önden ve arkadan gelen kısmı plastik ve basitçe bir kenet sistemi mevcut, koltuğun arka alt kısmından sökebilirsiniz basitçe, eğer göbekli değilseniz eğilmenize bile gerek yok Arasıra koltuğu bir öne bir arkaya yatıraraktan kılıfı yavaş yavaş yukarı doğru soymaya başlıyoruz ama dikkat edilmesi gereken bir kaç nokta var. Öncelikle koltuğun siyahla çizdiğim kısmında bir ip var, bu ip kılıf koltuğa otursun diye yapılmış sanırım, bu sebeple soyarken burayı yavaş yavaş nazikçe çekiyoruz yukarı doğru, Çok fazla kaldırmanıza gerek yok kılıfı, karşınızda şöyle bir manzara Ve bu da sorun! Bu da çözülmüş hali Tekrar atma ihtimali var, bi daha olursa oraya bir şeyler sıkıştırarak çıkmasını basitçe engelleyebilirim kanımca, kolay gelsin... Saygılarımla... Teşekkür ederim Mehmet abi
    8 Beğeniler
  41. tozu kiri çıksın biraz diye su tutturdum seramik kaplamanmı var derdin var
    8 Beğeniler
  42. Bilgehan Arbek

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Yazlıklara geçtim şükür[emoji41]
    8 Beğeniler
  43. Çağlar Bayur

    Land Rover Series3 toplama

    iç dış yıkama bu değil miydi...
    8 Beğeniler
  44. Okan Tansel

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Taa 2014 de sahibi oldum aracı burnumun dibinde görmek . Sattıktan sonra ve hala benim yaptım revizyonların sağlam ve kullanılır olması ne mutluluk verici. Ne yapayım Abi , kardeşin fotoğrafını çektim
    8 Beğeniler
  45. Sani Gerşon

    Android 'li Nokia 3310

    Microsoft ile anlaşmasını bitiren Nokia, yeni Android'li cihazlarını duyurdu. Bir de eski 3310'u ekledi portföyüne. Cihazlar yine eski dayanıklı biçiminde üretiliyor: Teknik özellikleri ile bir çok son moda cihaza taş çıkartan aletin satış fiyatı şimdilik belli değil.
    8 Beğeniler
  46. Musa Değerli

    Ka - Hakkında Herşey

    Bu kanalı takip etmenizi öneririm.Ka sever bir arkadaşımız harika videolar hazırladı.
    8 Beğeniler
  47. Sertaç Karginer

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    Yıkadım cilaladım kendisini
    8 Beğeniler
  48. Dün ilk s max incelemi yaptım Angarada, sevgili abim @Serkan Tokeri ve @Yasin Şahin dostumu mekanında ziyaret fırsatı buldum. Araba kaporta olarak istediğimiz gibi çıkmayınca almadan döndüm ama s max i pek bir beğendim. Bütçe geldi 50 bine dayandı. Xenon ve otomatik vites özellikle aradığım donanımlar, hanım cam tavana takmış durumda(arka koltukta sinema salonu gibi bir adım yukarda oturunca hakikaten çok güzel olur). Arayışlara acele etmeden başladım diyebilirim. Sağda-solda eşte dostta gören bilenlerin haber vermelerini rica ediyorum
    7 Beğeniler
  49. Doğuş Bağ

    Land Rover Series3 toplama

    Diyorum bu araca gözüm ısırıyor bi yerden
    7 Beğeniler
  50. Detaylı bakım sorumlusu Buğra kardeşimizin tavsiye ettiği Fusso boya koruma ve çizik giderici malzemeyi aldım bugün, havalar düzelsin girişelim bakalım mondiye [emoji4]
    7 Beğeniler
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00