Necat Ertan 7 Mart 2008 Paylaş 7 Mart 2008 Fiyatları çok rekabetçi. Yeni dizel motorları ile i30, 308'e kimsenin bakacağını sanmıyorum. İzmirde de henüz test aracı yok. Plaka işlemleri bittiğinde kullanıcam. Yorum bağlantısı
İbrahim Özdoğan 8 Mart 2008 Paylaş 8 Mart 2008 Arkadan hoş görünüyor bir ara gidip görsek iyi olacak kanımca. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 13 Mart 2008 Paylaş 13 Mart 2008 Ben bugün inceledim biraz,dış görünüm punto'nun şişirilmişi gibi geldi,iç malzeme genel olarak çok güzel görünüyor ama torpido kapağının sağ üstü içine çöküyordu,konsolun karbon hissi veren görünümü hoşuma gitti diğer özellikleri motoru vs. güzel fakat ben hala şase-kaporta ve yol tutuş konusunda şüpheliyim.Birde iç hacim kesinlikle bana göre değil,ön koltukların mesafeleri yeterli gibi görünse bile arka koltuk diz mesafeleri kesinlikle uzun boylular için düşünülmemiş.Henüz Focus I den sonra işte bu araç alınır diyebileceğim bir araç değil. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 bugün test etme şerefine nayil olmuş bulunmaktayım test aracı olarak düşük donanımlı versiyonu seçmelerini anlamamakla beraber kısa ve öz olarak kaputun altında teknik verilerdeki bahsi geçen tork verilerini de hissedemedim focus tdci , bravo multijet 105 hp den daha sessiz ve kuvvetli gibi geldi bana (saatimle değer ölçmedim ama kamyon gibi sesi duyabildim ) yol sesi çok yol tutuş yok ! (süspansiyon ciddi manada yumuşak) kabin içi tıkırtılar var (kimse test aracı falan demesin daha ilk kullanan benim ) düşük donanımda kalite hissi yok bravonun bende bıraktığı ilk izlenim,test sürüşünden sonra tamamen silindi , ben bu arabayı beğenmedim. focus ile bravo arasında seçim yapmam gerekse , kesinlikle focus derim. Yorum bağlantısı
Haluk Şahiner 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 koç grup indirimini bu araca uygulamıyorlarmış. uygulasa zaten cok ucuz olacak. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 koç grup indirimini bu araca uygulamıyorlarmış. uygulasa zaten cok ucuz olacak. Ucuz mu ? Bu arabanın alınabilir olanı 39 bin lira... Yorum bağlantısı
Okyay Pay 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 Ucuz mu ?Bu arabanın alınabilir olanı 39 bin lira... ama ederi 30bin lira (bence) Yorum bağlantısı
Malik Altındiş 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 t-jet 150hp çok hoşuma gitti.jantlar falan 10 numara.iç mekan süper siyah deriye kırmızı dikiş geçmişler.spoiler falan hepsi hazır.sadece film yap devam et.arabayı tek olarak değerlendirince fiyat göze batmıyor.42.900 fiyatı var,donanımı çok zengin.ama ilk aklıma gelen o fiyata civic sedan almak hiç yoktan honda diye düşünüyorum ama şu da bi gerçek bravo klasik fiat lardan değil oldukça iyileştirilmiş. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 t-jet 150hp çok hoşuma gitti.jantlar falan 10 numara.iç mekan süper siyah deriye kırmızı dikiş geçmişler.spoiler falan hepsi hazır.sadece film yap devam et.arabayı tek olarak değerlendirince fiyat göze batmıyor.42.900 fiyatı var,donanımı çok zengin.ama ilk aklıma gelen o fiyata civic sedan almak hiç yoktan honda diye düşünüyorum ama şu da bi gerçek bravo klasik fiat lardan değil oldukça iyileştirilmiş. evet kullanana kadar aynen böyle düşünmüştüm bende Yorum bağlantısı
Haluk Şahiner 15 Mart 2008 Paylaş 15 Mart 2008 koç grup indirimi %10 olsa 38000 liralık 1,6 turbojet 105 HP (orta donanım) 34200 olacak. ucuz değil ama makul bence. Yorum bağlantısı
Necat Ertan 17 Mart 2008 Paylaş 17 Mart 2008 koç grup indirimi %10 olsa 38000 liralık 1,6 turbojet 105 HP (orta donanım) 34200 olacak. ucuz değil ama makul bence. Koç grup indirimi henüz uygulanmıyormuş bu araçlara Yorum bağlantısı
Haluk Şahiner 17 Mart 2008 Paylaş 17 Mart 2008 evet öyleymiş. uygulansada almam fiat almamaya yeminim var Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 21 Mart 2008 Yazar Paylaş 21 Mart 2008 t-jet 150hp çok hoşuma gitti.jantlar falan 10 numara.iç mekan süper siyah deriye kırmızı dikiş geçmişler.spoiler falan hepsi hazır.sadece film yap devam et.arabayı tek olarak değerlendirince fiyat göze batmıyor.42.900 fiyatı var,donanımı çok zengin.ama ilk aklıma gelen o fiyata civic sedan almak hiç yoktan honda diye düşünüyorum ama şu da bi gerçek bravo klasik fiat lardan değil oldukça iyileştirilmiş. Malik bi ara sürelim şu aleti Karahallılar beni özlemiş olmalılar gidelim bi ara Bi aralar yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu. İşçilerle beraber açıyorduk servisi Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 21 Mart 2008 Yazar Paylaş 21 Mart 2008 Hiç zannetmiyorum abi. Bakalım 1-2 sene kullanılsın ozaman görelim. Yorum bağlantısı
Malik Altındiş 22 Mart 2008 Paylaş 22 Mart 2008 Malik bi ara sürelim şu aleti Karahallılar beni özlemiş olmalılar gidelim bi ara Bi aralar yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu. İşçilerle beraber açıyorduk servisi test aracı olarak t-jet var hem de Yorum bağlantısı
Serkan Öz 11 Mayıs 2010 Paylaş 11 Mayıs 2010 Bugün bu arabanın 1.6 dizelini bizim şirkete tanıtım için getirmişlerdi. Araba 120 beygir, 300Nm tork, 6 ileri, hill-holder olan dolu versiyonuydu. Gaza basınca koltuğa yapıştıryor, çok sevdim.. Ama fiyatı 45.000-TL imiş kullandığım versiyonun.. 47.000-TL de aynısının tiptronik olanıymış.. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 14 Mayıs 2010 Paylaş 14 Mayıs 2010 Fiesta Titanium o fiyat biraz haksızlık olmuyormu sizce? Fiesta o parayı eder, ne de olsa yol tutuşu var. Zaten tüm Fordçular rallici, en düşük viraja girme hızı forum ortalamsı 140. Bence çok bile o para Fiat'a. Maksimum 26-29 eder en fulu 150'lik Bravo'nun. Giriş seviyesi Tata Indica gibi 18-20 den başlamalı. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 14 Mayıs 2010 Paylaş 14 Mayıs 2010 Fiesta o parayı eder, ne de olsa yol tutuşu var. Zaten tüm Fordçular rallici, en düşük viraja girme hızı forum ortalamsı 140. Bence çok bile o para Fiat'a. Maksimum 26-29 eder en fulu 150'lik Bravo'nun. Giriş seviyesi Tata Indica gibi 18-20 den başlamalı. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Mayıs 2010 Paylaş 14 Mayıs 2010 Pahalı evet ama o sınıfta 30 bine araba vemiyorlar hatta alt sınıftakileri bile zorla Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Mayıs 2010 Paylaş 14 Mayıs 2010 Fiatın en baba modeli ama hala idare eder sınıfta kalmış durumda, en full ü alınmadıkça almaya değmez, sadece en güçlü dizel motorunu beğenirim onunda üretilen parçalarının hata sınırı yüksek, buda ömrü kısa demektir, fazla teknik oldu ama olay bu ne yazıkki, fiyatı bu makinaya gerçekten çok. Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz 19 Mayıs 2010 Paylaş 19 Mayıs 2010 Fiatın en baba modeli ama hala idare eder sınıfta kalmış durumda, en full ü alınmadıkça almaya değmez, sadece en güçlü dizel motorunu beğenirim onunda üretilen parçalarının hata sınırı yüksek, buda ömrü kısa demektir, fazla teknik oldu ama olay bu ne yazıkki, fiyatı bu makinaya gerçekten çok. M-teknik =)=) Yorum bağlantısı
Recommended Posts