Engin Evni

Landi Renzo; Sorunlar, Yorumlar

Bu konuda 239 ileti var

tamamı şehirçi imiş, şimdi gördüm. benim ilk yazdığım değerler ş.arası yol ortalamasıdır. şehiriçi kulanıma göre değişebilir.uzun yolda bir test edin buraya yazın daha sağlıklı bir ölçüm olabilir...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar merhaba.sizden bir konu hakkında yardım isteyeceğim.

benim arabada (fusion 1.6i lux-2005) landi lorenzo marka lpg kiti mevcut.genel olarak memnunum.

ancak özellikle son 1-2 ayda yaklaşık 9-10 kez trafikteyken arabam stop etti:(

özellikle yüksek hızda giderken (90-...) kırmızı ışığa yakalanınca ya da ani durmam gerektiğinde araba bazen stop ediyor.birde depodaki lpg azaldığı zaman bu olay artıyor gibime geliyor.

malum, stop edince de fren ve direksiyon kazık gibi oluyor:((

kaza yapıcam diye korkuyorum.aslında ben olaya alıştım sayılır,hemen müdehale diyorum ve toparlıyorum ( aniden yavaşlasamam gerekse bile vitesi boşa alıp gaza yükleniyorum ya da hemen kontağı aç kapa yapıyorum:( ) ama bir arkadaşa versem ve onun başına gelse kötü sonuçlara neden olabilir diye acil durumlarda bile arabayı kimseye veremiyorum:(

arabayı ağustos ayında aldım ve herhangi bir ayar..vs yaptırmadım.satınaldığım arkadaş ise araca 2008 mart ayında lpg taktırmış.acaba bu olay basit bir ayar işi mi?trabzon da yaşıyorum,burada bu işi nasıl halledebilirim?

yardımlarınızı bekliyorum.ne önerirsiniz?

şimdiden teşekkürler.saygılarımla...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bugün arkadaşımın Fiat Brava'sını kullandım. Onda da aynı kit ve aynı sorun var.

15 km. içerisinde iki kez (birden yavaşlama anında) motor durdu.

Ben de göstergeye baktım, depoda lpg miktarı oldukça azalmıştı.

Kendisi arıza ile ilgilenecek, bir gelişme olursa bilgilendiririm.

Siz de çözüm bulursanız burada paylaşın. Riskli bir durum gerçekten.

Normalde lpg kesildiği anda hiç olmazsa benzine geçmesi gerekir fakat motor durması tehlikeli.

Bujilerinize acilen baktırın.Arkadaşıma boğaz + egr temizliği ve carbon clean de önerdim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tamam sezgin bey.gelişmelerden birbirimizi haberdar edelim.inşallah bu sorunu çözüme kavuşturabiliriz:((

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bende de aynı sorunu bir kaç defa yaşadım. Fark ettiğim bir şeyi söyleyim. Gaz az kaldığı zaman ve tırt benzinliklerden aldığım zaman bir kaç defa başıma geldi. önemsememiştim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar LPG ECU'nuz hangisi?

1. OMEGAS:

2. OMEGAS PLUS:

Taktırmayı düşünüyorum da hangisinden kullanıyorlar merak ettim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar opelin ve volkswagen firmaları landi renzo ile anlaşmış. Fabrika çıkışı arabalarına landi renzo kit takılacakmış garanti kapsamında... Volkswagen reklam filmi aşağıdaki linkte:

http://www.landi.it/layout.jsp?idz=10148&a...eo=6〈=2

tarihinde Engin Evni tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mrb arkadaşlar aranızda yeniyim konuyu yanlış yerde açıyorsam kusuruma bakmayın 1 ay önce landi renzo marka lpg li 2006 fucus trend aldım ve daha 2500km yaptım içerde çok yer kaplayan o kocaman göğüs kısmına rağmen beyenerek biniyorum taki dün gece yolda kalana kadar arabaya bindim ve daha 100 m gitmeden hafif yavaşladım ve araba stop etti ve vurdurarak tekrar çalıştırdım sinirlenip 2, vitesde 6000 devire kadar bastım 500 m gittiğimde araba titremeye başladı ve göstergede sarı motor ışığı yandı biraz yavaşladım ve söndü sorun olmadığını düşünüp tekrar hızlandım 2 km sonra ışık tekrar yandı ve araba inanılmaz derecede sarsılmaya başladı motor ışığını görünce durdum ve motor ışığı sönene kadar bekledim olduğu yerde benzine aldım ve çok sarsıntı ile 6 km gittim ve sonunda evimdeydim sabah arabaya bindiğimde ışık yanmıyodu lpg ye alınca ışık tektrar yandı şu anda benzinde çok az sarsıntı ile motor ışığı yanmadan kullana biliyorum şimdi aracımı lpg servisinemi yoksa ford servisinemi götürmeliyim servislerin lpg li araçlara bakmadığını söylüyolar arabanmı var derdin var sizce ne yapmalıyım.......

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence o ford servisine git ışığın yanma sebebini bulurlar ve vakit kaybetmeden iyi bir lpg ustasına göster.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

azönce ford servisinden geldim ve bujilerin bulunduğu noktaya su teması olduğunu sölediler imkansız dedim kesinlikle su deymediğini söledim ve pc ye bağladılar ve ışığı söndürdüler şimdi benzinde sorunsuz kullana biliyorum ama kesinlikle bujilerin değişmesi gerekmiş 80 lr gibi bi ücret karşılığında halledileceğini sölediler sadece bujilermi dedim kablosu falanda değişecekmiş sizce fiyat normalimi ilk defa bi araç sahibi olduğum için fazladan para kaptırmak istemedim ve bu şekilde fazla kullanmamamı sölediler peki benzinde neden sorun olmuyoda lpg olduğunu sorduğumda fakir yakıt karışımı demişti galiba 2 hafta önce arka firenler değişti ve 110 lr dediler tamam dedim ve sonra 140 ytl gibi bi fatura çıkardılar şimdide 80 diyip 180 yaparlar diye korkuyorum.....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Lpg hassastır.. benzinde hissetmediğiniz anormallikleri lpg'de hissedersiniz.. Buji değişecek dedilerse değişin bence. Ama 80 lira çok geldi bana..

Fakir karışım, hatalı kalibrasyon demektir.. Lpg'ciniz düzeltsin..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mehmet bey birde serviste şok oldum aracıma 3 ay önce 14000 lr parça alınmış ama takılmamış alırken serviste bi tanıdık bulduk baktırdık temiz araba dedi yalnızca tek parça boya var sol çamurlukta demişlerdi bugün serviste şaseyede baktırdım oynama yok yani tamir görmemiş peki bu parçalar neresine takılmış değişen parça listesini aldım alınan parçalar beninim aracaıma kesinlikle takılmamış isterseniz listeyide ekleye bilirim 14000 lr parça az bi miktar diil bazıları kasko şirketiyle görüş dedi ama bilmiyorum kurcalamalımıyım....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mehmet bey birde serviste şok oldum aracıma 3 ay önce 14000 lr parça alınmış ama takılmamış alırken serviste bi tanıdık bulduk baktırdık temiz araba dedi yalnızca tek parça boya var sol çamurlukta demişlerdi bugün serviste şaseyede baktırdım oynama yok yani tamir görmemiş peki bu parçalar neresine takılmış değişen parça listesini aldım alınan parçalar beninim aracaıma kesinlikle takılmamış isterseniz listeyide ekleye bilirim 14000 lr parça az bi miktar diil bazıları kasko şirketiyle görüş dedi ama bilmiyorum kurcalamalımıyım....

Motor ve şasi numarasını özelden atarsanız belki bişeyler görebilirim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

mehmet bey yardımlarınız için çok teşekkürler peki aracımın geçmişini ford servisinden öğrenebilirmiyim ilk çıkışından son durumuna kadar özel serviste son 5 ayın dökümanını verdiler çünkü kafam iğce karıştı içime bi kurt düştü yer bitirir bu beni ,yoksa toplama araçmı aldım aldıysam ustalar yalanmı sölüyo temiz diye.araç zaten 2007 7 ay çıkışlı ozaman 3. ayında kaza yapmış peki aracım kaza yapmışsa sol çamurluk dışında değişen yok herşey orjinal kaportada kaportayı aletle ölçtüler çünkü ondan eminim ozman bu araç nası bi kaza yapmış kaprtada hiçbi hasar yokken acil yardım yoksa bunu yapan servisin benden çekeceği var..........

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mehmet bey yardımlarınız için çok teşekkürler peki aracımın geçmişini ford servisinden öğrenebilirmiyim ilk çıkışından son durumuna kadar özel serviste son 5 ayın dökümanını verdiler çünkü kafam iğce karıştı içime bi kurt düştü yer bitirir bu beni ,yoksa toplama araçmı aldım aldıysam ustalar yalanmı sölüyo temiz diye.araç zaten 2007 7 ay çıkışlı ozaman 3. ayında kaza yapmış peki aracım kaza yapmışsa sol çamurluk dışında değişen yok herşey orjinal kaportada kaportayı aletle ölçtüler çünkü ondan eminim ozman bu araç nası bi kaza yapmış kaprtada hiçbi hasar yokken acil yardım yoksa bunu yapan servisin benden çekeceği var..........

Şimdi maden siz açıldınız buraya bende açılıyorum.. Yinede yazma derseniz silerim..

Benim gördüklerim..

Araç 2006 model ve trafiğe çıkış tarihi 14/07/2006

İlk sahibi Dedeman A.Ş. Plakası 34 EE 3991

İkinci sahibi Er Erol Mobilya Ltd. Plakası 01 ER 415

Bunlar; 12/10/2007 ve 19/03/2008 iki kazaya karışmış.. Dikkat edin karışmış diyorum.. Yani birilerize zarar vermiş bu araba.. kendinde hasar oluştu yada oluşmadı bilemiyorum.. Göremiyorum..

En son sahibi Mehmet Aslan 08/01/2009 da poliçe yaptırmış...

Sizin ruhsatta gördüğünüz 07/2007 tarihi aracın trafiğe çıkış tarihi değil Er-Erol şirketinin aldığı tarih...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Zehir hafiye Mehmet Abi... :p

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Opel, ve Landi Renzo markasının distribütörü olan Olgun Oto 1 Mayıs 2009 tarihinden itibaren LPG dönüşümü konusunda işbirliği yapmaya başladı.

LPG dönüşümünün bütün avantajları güçlü Opel markası güvencesi ile sunulmaya başlandı...

LPG dönüşümü müşterinin talebine göre Astra 1.6 benzinli, Corsa 1.2 benzinli, Corsa 1.4 benzinli, Meriva 1.6 benzinli, Zafira 1.6 benzinli modellerinde yapılacak.

LPG dönüşümü çerçevesinde aracın 2 yıl sınırsız km. kapsamında garantisi devam edecek. Bununla beraber , araca takılan LPG dönüşüm kitinin de 2 yıl sınırsız km. veya 100.000 km garantisi olacak.

Yurdun dört bir köşesine yayılmış geniş satış ve servis ağı ile hizmet veren Opel’de LPG dönüşümlü model satın almak isteyen müşterilerin her tür soruları için Opel yetkili bayilerine başvurmaları yeterli . Opel için özel olarak üretilen GM garantili orjinal Landi Renzo marka GM LPG kiti içerisindeki üniteler çeşitli farklı özelliklere sahip. Basınç düşürücü ve buharlaştırıcı regülatörler, 3 bar nominal basınca ve 15 kw‘dan 40 kw’a kadar motor gücüne sahip özel sensörlü enjektör düzeneği, 6 Bar basınca dayanıklı basınç ve ısı sensörleri, kendinden kalibrasyonlu ECU kontrol ünitesi, 450 kpa çalışma basıncına sahip su sıcaklık sensörleri, ölçülerinde kesilmiş orjinal enjektör hortumları, araca göre ayarlanmış tesisatlar ve bağlantı düzenekleri başlıca farklılıklarıdır.

Ek olarak, mevcut donanımına uygun bağlantı aparatları ile araç üzerinde fazla yer kaplamadan kolayca monte edilebilme imkanı tanınmaktadır. Opel bayilerine gelen müşteriler tarafından talep edilen LPG’li araçlar için GM garantili Landi Renzo marka GM LPG kiti uygulaması Olgun Oto LPG yetkili servislerinde gerçekleştirilecek ve araçlar sahiplerine Opel bayileri tarafından teslim edilecektir.

LPG günümüz koşullarında sunduğu yakıt tasarrufu ve çevreci özellikleri ile dikkat çekmekte. LPG’li araç kullanımı pratik olduğu kadar günümüz koşullarında geçtikleri güvenlik testleri neticesinde de bir o kadar güvenilirdir. En önemli nokta olarak işin uzmanları tarafından LPG kitinin kurulumunun yapılması ve düzenli periyodik bakımların yaptırılıyor olması yönündedir. LPG yakıtla beslenen bir otomobil seçen bir kişinin çevrenin korunmasına önemli katkıları olur.

LPG; akıllı, emniyetli,ekolojik ve pratik bir seçim

Olgun Oto A.Ş 1975 yılında temelleri atılan Olgun Grup’un 1994 yılında faaliyete geçen bir kuruluşudur. Olgun Oto A.Ş 1997 yılında Oto gaz sistemleri üzerine çalışmaya başlamıştır. Landi Renzo-Olgun Oto birlikteliği 1999 yılında Türkiye Distribütörlüğü ile başlamıştır. Olgun Oto tüm Türkiye genelinde 40 ilde 78 farklı servis noktasında hizmet vermektedir. Landi Renzo S.P.A grubu 1954’de kurulmuş olup, bünyesinde Landirenzo, Landi, Med, Lovato Gas ticari markalarına sahip bir firmadır. Dünya çapında % 33’lük bir paya sahip olan Landi Renzo grubu LPG konusunda dünyada birinci sırada yer almaktadır.

Alıntıdır

Darısı LPG takıldı diye milletin başını ağrıtan diğer markaların başına.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

peki bu durumda ocak 2009 da alınmış bir aracın garanti bozulmadan montaj yapma durumu söz konusu mu

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Opel servislerinde BRC takılıyordu zaten.

BRC anlaşmalı olarak Chevrolet modellerine takılıyordu. Onlarda garantiyi bozmuyordu. Opellere ilk kez takılıyor.

peki bu durumda ocak 2009 da alınmış bir aracın garanti bozulmadan montaj yapma durumu söz konusu mu

Mantıken garantisi devam ettiği için olması lazım ama konuşmak lazım servisle

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bende landirenzo yaptirmya karar verdim bugun gittim gorustum adamlar onume koytu tum parcalari herseyi calisma sistemini vsvsv diiger markalarla karsilastirmali olarak anlatti muduru ikna etti gibi beni fiyat 1300 10 taksit maltepede olgun lpg de yaptiracagim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bugun arabaya landirenzo taktirdim gezdim hic bir sorun yasamadim 1250 10 taksit olarak ustanin basinda durdum 1 gun boyunca tum ayarlari yapildi herhangi bir performans kaybi yasamadim hatta araba 3 uncu vitese geciste bile pati cekmeye istekli diyebilirim hafiften ses yapiyor ama kaputu acmadikca belli olmuyor enjektor sesi. simdilik memnunum 15 gun sonra bi ayar daha yapilacakmis 40 lik tank koydurdum haftasonu bi edirne turu yapacagiz arkadaslarla av icin deneme amacli resimleri ekleyecegim ...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
bugun arabaya landirenzo taktirdim gezdim hic bir sorun yasamadim 1250 10 taksit olarak ustanin basinda durdum 1 gun boyunca tum ayarlari yapildi herhangi bir performans kaybi yasamadim hatta araba 3 uncu vitese geciste bile pati cekmeye istekli diyebilirim hafiften ses yapiyor ama kaputu acmadikca belli olmuyor enjektor sesi. simdilik memnunum 15 gun sonra bi ayar daha yapilacakmis 40 lik tank koydurdum haftasonu bi edirne turu yapacagiz arkadaslarla av icin deneme amacli resimleri ekleyecegim ...

Landi Renzo iyidirr.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaslar yaptigim olcumlere gore araba sehir ici tam 130 kurus yakiyor bunu yaparken normal nasil kullaniyorsam oyle kullandim devirliydim diye de diyebilirim. arada sirada cok az tekleme yapabiliyor ancak onu sadece ben hissedebilirim baskasi kullansa hissetmez diyebilirim. yorumlarinizi bekliyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar,çok sık olmamakla birlikte stop etme sorunum devam ediyor. Haziran ayında trabzon-landi lorenzo servisine tekrar ayar yaptırdım (bilgisayar ile bağlanıp bişerler yapıldı) ama ellerinde bizim araç için olan landi-lorenzo lpg filtresi olmadığı için değiştirmediler. Ayar sonrası stop etme nispeten azaldı ama tam olarak bitmedi. Birde lpg filtresini değiştireyim diyorum. İnternet üzerinden satınalabileceğim ya da bi şekilde temin edebileceğim bir web adresi, telefon..vs bilen varsa paylaşabilir mi? Şimdiden teşekkürler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

stop etmemesi icin rolanti devirine yakin kullanmamak lazim hic degilse isinana kadar 2000 devirlerde yani az gaz vererek kulllaninca stop etmiyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş