Yavuz Serhat Karanaz

Prins; Sorunlar, Yorumlar

Bu konuda 448 ileti var

valve care yağı çok çabuk bitiyor ,500 kmde bitti ayar yaptırdım ,yine hızla iniyor.

varmı böyle bi sorun yaşayan?Birde bu kadar hızla bitmesi motora zarar verirmi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sıkıntınıza kimse cevap vermemiş, Ben de bu haftasonu lpg taktırmayı düşünüyorum ve prins ile brc arasında kaldım...  :unsure2:  :(  :unsure2:  :blush:

 

Ben prins kullanıyorum maşallah gayet memnunum, imkanınız varsa prins taktırın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

BRC ile arasında 300 lira var, sorun yok maddi açıdan, zaten aradaki farkı kullandığım yakıtla 1,5 ayda çıkartırım. ama malumunuz ustalık çok önemli, denizi için bi türlü ustaya ve doğal olarak markaya karar veremedim  :unsure2:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ankara da sağlam prins bayiisi varmı Ford focus sedan aracıma tüp taktiracam mundar etmeyecek bir usta lazim

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bence sistem LPG var İvedik de Onur usta ile görüşün muhakkak benim selamımı iletin derim

Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Prins silverline üzerinde anlaştık en sonunda, tüm malzemelerin (şamandra, yakıt tankı vs) prins marka olmadığını prinsin 444 lü hattını arayıp tescil de ettirdik. Ama merak ettiğim bir şey var: yakıt dolum ağzını benzin kapağının oraya yaptırdığımızda vizede veya başka bir yerde sorun çıkar mı? Çünkü Denizlideki 4 bayiden biri biz yapmıyoruz sorun çıkıyor dedi ve yaptıracak olduğum yer ise +50 tl. fark ile yaparım dedi!  :unsure2:

 

Saygılarımla...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

silverline ne kadar?

 

bu arada şuanki aracımda var prins silverline ama takan yer garanti sistemine işlememiş. garanti sisteminde çıkmıyor. aracı aldığım kişide garanti belgesini bulamadı. bunu nasıl çözecez. takılan yeri biliyorum. takan adamlara söyleyince savsaklıyorlar.


birde lpgli araca tekrar lpg taksak ruhsat yada muayene için ne yapmak gerekiyor. araç 1.8 kompresör 192 ps.  yüksek devirlere lpg arızaya geçiyor. daha önce 2 adet c200 kompresöre prins taktırdım  ikiside  vsi2 turbo kitti.  hiç sıkıntı yaşamadım ama silverline düşük bi model sanırım

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

silverline ne kadar?

 

bu arada şuanki aracımda var prins silverline ama takan yer garanti sistemine işlememiş. garanti sisteminde çıkmıyor. aracı aldığım kişide garanti belgesini bulamadı. bunu nasıl çözecez. takılan yeri biliyorum. takan adamlara söyleyince savsaklıyorlar.

birde lpgli araca tekrar lpg taksak ruhsat yada muayene için ne yapmak gerekiyor. araç 1.8 kompresör 192 ps.  yüksek devirlere lpg arızaya geçiyor. daha önce 2 adet c200 kompresöre prins taktırdım  ikiside  vsi2 turbo kitti.  hiç sıkıntı yaşamadım ama silverline düşük bi model sanırım

silverline için 2.200,00 tl fiyat aldım, kredi kartına taksitli. benim araç turbo olmadığı için dediğiniz kitin takılmasına gerek yok diye biliyorum, hem turbo hem de yüksek güçteki araçlar için bahsettiğiniz kit sanırım.

 

Saygılarımla...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yinede ben olsam vsi2 modelini takardım. turbosuz olanı da var. turbo denilende ayrı bi map sensörü tarzı bir şey var diye biliyorum. enjektörlerde silverline daki düşük versiyon.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yinede ben olsam vsi2 modelini takardım. turbosuz olanı da var. turbo denilende ayrı bi map sensörü tarzı bir şey var diye biliyorum. enjektörlerde silverline daki düşük versiyon.

 

Ustayla görüştüm, takılabildiğini söyledi. durum enjektör çalışma hızıyla alakalıymış ve silverline ile vsi2 arasında çok küçük fark (ustanın verdiği değerleri tam olarak hatırlayamıyorum) olduğunu söyledi. fiyat olarak vsi2 için 2.650,00 TL. fiyat verdi ama bence de gerek yok, sonuçta silverline da sıkıntısız (dilimi ısırıyorum şu an da :) ) çalışacağı için, kullanmaya başlamadan önce de kazanmak iyidir ;)

 

Saygılarımla...

tarihinde İsa ACAR tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İsa Bey benim de aracımda prins vsi kit var şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. Arıza lambası yakmadı. Hissedilir oranda da çekişte kayıp olmadı. Bilginiz olsun istedim.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İsa Bey benim de aracımda prins vsi kit var şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. Arıza lambası yakmadı. Hissedilir oranda da çekişte kayıp olmadı. Bilginiz olsun istedim.

 

Teşekkür ederim Emre Hocam, mantıklı gelmiyor değil aslında, aradaki 450,00 TL. farkı, km.' de en az 10 kuruş kar yaptırsa 4500 km de çıkartırım, o da 2-3 ay demek benim için en fazla. Ancak araca uzun yıllar binmeyi düşünmüyorum, silverline kiti de kötü değil sonuçta, bu sebeple yaptırmayacağım büyük ihtimalle... :blush: 

 

Saygılarımla... 

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şu anda piyasada güçlü olmayan motorlara prins diye takılan kit zaten aslında silverline. Sorun olsa şimdiye kadar ortaya çıkardı. Forumda da kullanıcısı bol zaten.

 

Saygılarımla.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şu anda piyasada güçlü olmayan motorlara prins diye takılan kit zaten aslında silverline. Sorun olsa şimdiye kadar ortaya çıkardı. Forumda da kullanıcısı bol zaten.

 

Saygılarımla.

 

Bu arada "saygılarımla" yı da senden çaldım abi, hakkını helal et  :)

 

Saygılarımla...

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada "saygılarımla" yı da senden çaldım abi, hakkını helal et  :)

 

Saygılarımla...

 

Ne demek; anonimdir zaten:)

 

Saygılarımla.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

abi prins silverline taktırdım 1.5 ay önce düz otobanda denedim 300 km de 42 liralik tüp aldım km de 14 kuruş yaktı kimse inanmıyor (hız ortalamam 95 di ve genelde sabitleyicide gittim) çekişde fark yok yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Prins sılvırlıne cihazını Mercedes C180 veya 200e takılamaz olmaz sılvırlıne sadece 150 KW ye kadar olan araçlara uygundur sıkıntısız bir sistemdir 5.yıla yakın bu sistemi takıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım

Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Takmışlar. 150 160 à kadar sıkıntı yok ama 200 ve üstü hızda ve yüksek devirli kullanımda hataya geçiyo. Eski aracımda vsi2 turbo vardı lpg de260 ı devirdim nerdeyse.

Bu silverline yerine vsi2 taksak kaça patlar. Çıkan kiti iş yapar mı para olarak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

lpg enjektörlerinden  aşırı ses gelmeye başladı  birden :) geçen usta su hortumunu değişti. tekleme çekiş düşüklüğü vs yok. hatta eskiden sıkıştırnca lpg arıza geçerken şimdi onuda yapmıyor ama aşırı sesli çalışıyor.  filitre bakımı gelmiş uyarı veriyor 2 gündür hemen peşine başladı. bakım aralığı gelince böyle bir şey yapar mı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

lpg enjektörlerinden  aşırı ses gelmeye başladı  birden :) geçen usta su hortumunu değişti. tekleme çekiş düşüklüğü vs yok. hatta eskiden sıkıştırnca lpg arıza geçerken şimdi onuda yapmıyor ama aşırı sesli çalışıyor.  filitre bakımı gelmiş uyarı veriyor 2 gündür hemen peşine başladı. bakım aralığı gelince böyle bir şey yapar mı

 

uyarıyı nasıl veriyor 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sarı ünlem yanıyor gaz anahtarında

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sarı ünlem yanıyor gaz anahtarında

 

ok 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bugun aracima prins teknomax modeli olan gaz donusum sistemini taktirmaya karar verdim.. prins kampanya yapmis sitesindende kontrol ettim.. usta yogun oldugunu genis vakitte 1-2 gune kadar orjinal bisey yapmak istedigini soyleyince sikistirmak istemedim..hicbir bilgim yok.. tavsiyeniz varmidir?yag aparatina gerek olmadigini soyledi birde.. ustalarimdan degerli yorum bekliyorum... ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhabalar, 97 mondeo'mda bir ay öncesine kadar lpg'de hiç sorun yaşamıyordum. Sanki şeytan dürttü ve az yaksın diye prins yetkili servisinde ayar yaptırttım. O zamandan beri bilhassa motor sıcakken ilk 15 dakika tekliyor. 3000 devirden sonrada sanki birisi arkadan arabayı tutuyor. 10 dakika sonra düzenliyor bir 10 dakika sonra gene aynı şeyler. 3 ayrı prins servisine gosterdim hepsi ayarların çok güzel olduğunu söylüyor. Bu arada buji, kablolar herşeyi değiştirdim. Rpm transmitter acaba derdime çare olur mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş