İçeriğe Yönlendir

Brc; Sorunlar, Yorumlar


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Onur Demir
(düzenlendi)

sagolun..

iş biter bitmez ilk işim resimlerini çekip forumda paylaşıcam yorumlarınız önemli.

bide motor resimde göründügü gibi inşallah problem cıkmaz. sabah yinede orjinal parcalarını götürecem yanımda:) ne olur ne olmaz

tarihinde Onur Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Onur Demir

Cihan bey atladıgınız bi konu var ama:)

acık hava filtreleri normal kullanımda, standart filtrelere oranla %4 ekonomi saglar. gaza bastıkca ses artıyo ve daha fazla basılıyo o yüzden cok yakıyo. ama yinede ilginiz için teşekkürler.

bu arada arac hazırmış cok iyi oldu dediler yarın son kontrolleri yapıp teslim edecekler. hava filtresi problem cıkarmamış.

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Yok orasını atlamadım.. Her ihtimale karşı derken gaza gelip basarsanız diye söylemiştim :) Bu arada %4 tasarruf ciddi bir rakam..ben yakalayamamıştım o rakamı..

Yorum bağlantısı
Onur Demir

inanın bana benim filtre o orjinal kagıt filtrelerden daha iyi süzüyo havayı yada ben öyle gözlemledim ayrıca Cihan bey genc adamız gaza gelcez tabiki:) ama yinede benzine göre iyi az yakar cok kacar:)

Yorum bağlantısı
Onur Demir

teşekkür ederim...

bugün öglen iş yerinden izin alıp aracımı almaya gittim. km'yi sıfırlamıştım 12 km yapmışlar test için 20ytl gaz için para vermiştim onunla tabiki:) ilk gözlemlerim şöyle;

aracı teslim aldıgımda ilk işim dolum yerine bakmak oldu cok iyi bir yere saklamışlar ben bile zor gördüm. kaputu actım ve cok iyi duruyodu işçilik iyiye benziyo fazlada anlamam gerci ama:)

aracı aldıgımda tek yeşil cizgi yanıyodu sıfırladım ve 52km gittim ama nasıl gittim sözde test ediyorum 4.000devirin altına düşmedim desem yeridir filtreyle uyumlu farklı bir ses daha cıktı lpgden sonra cok hoşuma gitti:) en ufak bir kayıp bile hissetmedim hatta 2000kasa opel vectrayla bi ışıklarda kalktık tozumu yuttu:) ugraştım ugraştım,gaz bitmeye yakın devir 4.000ne gelince ötüyo yeterli gaz olmadıgından benzine atıyodu göstergede bi dügme var basınca tekrar tüpe geciyo ve gitmeye devam yine cok gaza basınca yine attı benzine ve sonunda öyle öyle kuruttum depoyu. 58ytl karşılıgı 42litre gaz aldım ve sıfırladım km yi ve sonunda eve gelebildim. artık ekonomi zamanı basmak yok bakalım nekadar olacak tüketimi. önümüzdeki günlerde resimleri ve tüketim degerlerini yazarım.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

58ytl karşılıgı 42litre gaz aldım

Simit depomu.. depo 42 litrelik mi..

Bu soruların cevabı evet ise şamandran bozuk..

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Yinede bozuk, yada ayarsız.. 45 litrelik depoda 9 litre bilemedin 7 litre boşluk kalması gerekir.. Gaz bitince ayarlattır onu.. En fazla 37-38 litre gaz alsın..

Patlar matlar Allah muhafaza..

Yorum bağlantısı
Onur Demir

teşekkür ederim... gaz bitince ayar yaptırırım yada illa bitmesimi lazım yarıdayken falan yapamazlarmı?

Yorum bağlantısı
Onur Demir

tamam Mehmet bey teşekkür ederim tekrar tekrar...

siz olmasanız valla taktıramazdım bu lpg yi ben herhalde inanın bana cok etkiniz oldu. yaptıgım tassarrufla izmire gelirseniz size bir yemek ısmarlayabilirim:)

Yorum bağlantısı
Onur Demir

siz gelin gerisi kolay. herkese iyi geceler ben yatıyorum sabah 06:30 kalkış saatim 8de bankada olmam lazım.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Borç şahsi borcum.. Defteri de şahsi defterim gibi düşünmüştüm.. Şirketi karıştırmıyorum.. Şirketi karıştırsam direk 920'ydi zaten.. :)

Yada size yemek ısmarladıkça fatura alıp gidere mi yazsam ki :)

Yorum bağlantısı
Onur Demir

Mertol bey bişey merak ettim lpg takınca garantideki araba garantiden cıkıyomu sizin araba daha yeni ye size sorayım dedim

Yorum bağlantısı
Ahmet Kalkan

Ben de bu modeli taktırmaya karar verdim ama maalesef antepteki bayinin (yetkili bayii:) ) böyle bir modelden haberi yok internetten gösterip ikna ettim sonunda böyle bir modelin olduğuna ama bu seferde deneme aşamasında olduğunu iddaa ediyor :selo: bekleyip göreceğiz artık

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Serkan Aktay

ikisi arasındaki farkı merak ediyorum. 2.0 focusuma lpg taktıracam ama hangisi daha iyi acaba. fasti sequent 24 ten 200 ytl daha ucuza bulabiliyorum (1350 ytl peşin) bir yaeden öğrendiğime göre 24'ün iki parçası plastikmi ve sorun çıkarıyormuş fastin ise metalmiş. o yüzden 200 ytl daha pahalıymış. acaba bu konu hakkında bilgisi olan varmı? bugün taktımaya gidecem ama ikisi arasında kararsız kaldım. bide lovato var. o ise daha sessiz çalışıyormuş. forumda bir yerde fastta %25, sequente ise %4 güç kaybı olduğu yazıyordu,acaba beni yanlış anladım yoksa böyle birşey mevcutmu?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
forumda bir yerde fastta %25, sequente ise %4 güç kaybı olduğu yazıyordu,acaba beni yanlış anladım yoksa böyle birşey mevcutmu?

Fastta güç kaybı olduğu yanlış..

Daha dün yollardaydım.. Bayaada performanslı gittim.. Özellikle çook uzun rampalar indim çıktım ve 16 bin kilometredir.. Hatta ne 16'sı 19 bin.. 19 bin kilometredir test ettiğim fastı yine test ettim..

Her hangi bir güç kaybım yok.. Varsa da ben hissedemiyorum..

Sesli olduğu doğrudur ama sadece kaputu açınca.. Kaput kapatılınca ben enjektör sesi duymuyorum..

Fast'ın Ecu'su metal ve yalıtımlı.. 24'ünki plastik bu sebeple akü muhafazası içine falan koyuyorlar.. Sorun çıkardığını duymadım..

Fastta istediğiniz ayarı yapmanız hatta benzinliden daha performansı hale getirmeniz mümkün aracı..

Bu halde iken ortalam 10 litre lpg yakmışım.. Adam gibi gitsem gelsem 8-8,5 litreyi geçmezdi..

Seq 24 hakkında söylenenelerin çoğu reklamdan ibaret..

Sadece takması kolay.. programı kolay.. Daha az kablo kesiliyor.. Birde Fast'ta komik komik hava bağlantıları falan var ne işe yaradığını bilmiyorum..

Taktıracağınız kitin enjektörlerinin orjinal BRC olmasına dikkat edin.. Birini seçin.. ses yada performans kaybını düşünmeyin.. Hikayeden ibaret..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...