Sami Aktaş 18 Temmuz 2008 Paylaş 18 Temmuz 2008 Bu nitrojen dedikleri azot gazı...Zaten havanın yaklaşık %80 i azottur...Nitrojen yani azotun %100 doldurulduğu bir lastik: 1-Yakıt tasarrufu sağlar 2-Yol sesini azaltır 3-Lastik ömrünü uzatır 4-Jantı korur gibi şeylerin hepsi safsatadır... Eğer basılan gaz gerçekten saf ise -ki mümkün değil- lastiğin içerisinde gaz genleşmesi biraz azalabilir, su buharı ve oksijen olmayacağından jantlarda korozyon azalır, uçak kullanıyorsanız oksijen olmadığından iniş sırasında yangın riski azalır... Sonuç: Lastikçi bedava dolduruyorsa mesele yok...Ancak böyle birşey için para vermeyin... Yorum bağlantısı
Erkin Ak 18 Temmuz 2008 Yazar Paylaş 18 Temmuz 2008 lpgden nitrojene güzel bi yol çizlmiş :D Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Temmuz 2008 Paylaş 18 Temmuz 2008 Bu forumda, konu; başladığı gibi pek bitmez zaten Yorum bağlantısı
Guest Ak?n Atakan 20 Temmuz 2008 Paylaş 20 Temmuz 2008 bende eskiden 5.vites 3 bin devride 120 yi goruyordu araba şimdi 115.. benzinde de tupte de aynı..Lastiklere de nitrojen bastırdım yeni, değişen birşey olmadı.. Yok mu bu sorunun cevabını bilen? Servise mi gideyim herşey normal gorunuyor..ciddi birşey olmasın? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2008 Paylaş 20 Temmuz 2008 Yok mu bu sorunun cevabını bilen? Servise mi gideyim herşey normal gorunuyor..ciddi birşey olmasın? Bu sorunun cevabı olamaz... Çünkü böyle bir sorunun olması mantıksız... Yazmışlar ya size.. O işin tek olasılığı debriyaj balatanızın sıyırmaya başlamış olmasıki onuda farketmemenize imkan yok zaten.. Sizinki yanılsama.. Bu durum da süreklilik arzetmez... En azından düzde veya rampa aşağı düzelir... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 20 Temmuz 2008 Paylaş 20 Temmuz 2008 Eski lastikler 175/70/14 hız 120 km/saat.Yeni lastikler 205/60/15 hız 114,95 km.saat.Balata ve gösterge hatası dışında tek olasılık bu gibi. Yorum bağlantısı
Guest Ak?n Atakan 25 Temmuz 2008 Paylaş 25 Temmuz 2008 Bugun arabayı Ford yetkili servisine götürdüm..Lpg ci de bana iştirak etti...Servis yetkilisiyle beraber arabayı denedik...Araba 5. vites 2000 devirde tam 80 de oluyor 1750 devirde 70, 3000 devirde 115 servise göre arabada bir problem yokmuş..! Bu durum gayet normalmiş...Servis yetkilisi diyor ki araban gayet iyi 3. viteste 110 u görüyor daha ne istiyon..! Sonuç olarak ben pimprikli biri oldum...Devir ibre hız bu vaziyette sonuçta ben pimpirikli oluyorum..Demek ki benim arabamda sorun yokmuş..! Daha önceki gördüğüm değerleri rüyamda yapıyormuşum... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Temmuz 2008 Paylaş 25 Temmuz 2008 Bu durumun lpg ile alakası yoktur... Buna sebep olacak tek şey.. Aracın yazılımıdır.. Yazılımındaki lastik ebadı değişikliğidir... Yorum bağlantısı
Guest Ak?n Atakan 25 Temmuz 2008 Paylaş 25 Temmuz 2008 İyi de yazılımı kim değiştirmiş olabilir ki..Ben arabayı sadece tüpçüye teslim ettim..Onlar da biz aracın ecusuna mudahale etmiyoruz bizimle alakası yok bunun dediler..Lpg den sonra farkettim bunu ama lpg dendir de diyemem elbet..Servis ve lpg ci ısrarla arabanın normal olduğunu söylüyor..Yetkili servise göre şu an arabanın genel bir bakıma da ihtiyacı yokmuş..Sonuçta ben bu işi çözemedim.. Yorum bağlantısı
Guest Ak?n Atakan 25 Temmuz 2008 Paylaş 25 Temmuz 2008 devir ve hız ibresinin 46. iletide yazdığım gibi olması.. Yorum bağlantısı
Erkin Ak 25 Temmuz 2008 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2008 (düzenlendi) arkadaşlar sanırım benm aracın durumu normal oluyo ozmn 5.vites 3000 devirde 110-120 aralığını görmesi bu konuya cevabımı aldım fakat cevap alamadığım tek konu yukarda bahsettiğim hızda devirde motorun sesinin niye çok fazla geliyor olması.bide 15000 mi 20000 bakımında motoru yıkamamışlarda yıkandı demişlerdi ama yıkamamışlar ondanda olabilrimi 25 Temmuz 2008 tarihinde Erkin Ak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts