Okyay Pay 2 Eylül 2010 Paylaş 2 Eylül 2010 Sizede tatile çıkarken yanınıza alacağınız üç şeyi muhakkak sormuşlardır. Banada sordular… Ben önceki verdiğim cevaplardan birini çıkarıp yerine Piaggio Beverly 250’yi koyuyorum. Nedeni yazının devamında gizli… Yazı: Onur Ziya Demir Fotoğraflar: Saner Müftüoğlu Bu yaz yapılabilinecek en iyi şeylerden biri motosiklet sahibi olmak. 40 dereceyi geçen sıcaklıklarda yüzünüze vuran hafif rüzgar daha da keyif almanızı sağlıyor. Henüz bir motosiklet sahibi değilseniz Beverly 250’yi tercihleriniz arasına alabilirsiniz. 250 cc’lik scooter görünüşü ve aksesuarlarıyla hem sportif bir şehirli hem de en uzun yolculuklara hazır olan bir gezgin. Sedefli kırmızı rengiyle fazlasıyla ilgi çeken scooter’ın arka yanlarda iki ve topcase olmak üzere toplam üç farklı taşıma çantası yer alıyor. Bu çantalardan yanlarda olanı 3 arkada olanı ise 7 kg’a kadar yük taşıyabiliyor. 244cc’lik tek silindir 4 zamanlı scooter 21 hp gücünde. 35 mm boru çaplı ön süspansiyon ve dört yay pozisyonlu çift etkili hidrolik amortisör ile yol şartlarındaki tümsek ve çukurları neredeyse hiç hissetmedim. 16 inçlik jantlarının da bu konforda katkısı oldukça büyük. Biliyorsunuz ki lastik ebatı ne kadar büyürse yol tutuşu da o kadar iyi olur. Bu yüzden Beverly 250, gerçek bir viraj ustası. En keskin virajların üstesinden gelmeyi rahatlıkla sağlıyor. Aracın tasarımına bakmak istersek klasik çizgileri hemen göze çarpıyor. Deniz dalgasını andıran ön kısımdan arkaya doğru uzanan çizgisi estetik olduğu kadar arka koltuğa oturan kişi içinde hacim olarak büyük kolaylık sağlıyor. Ön far yüzeyi kötü havalarda bile mükemmel görüş sağlıyor. Ön ve arkada yer alan 260 mm’lik diskler ile konforlu ve kısa sürede durma imkanı sağlayan Beverly 250, 2.110 mm uzunluğa sahip. 159 kg ağırlığındaki scooter 2.2 litresi dahili olmak üzere toplamda 10 litre yakıt kapasitesine sahip. Son hızı 125 km/s olan Beverly, özellikle kalkışlarda agresif yapısını ön plana çıkıyor. Gösterge paneli açıkçası biraz sade tasarlanmış. Arka kısımda yer alan üç adet çanta motorun tüm görünümünü değiştiriyor diyebilirim. Opsiyonel olarak sunulan bu çantalar sayesinde son hızda bir miktar azalma söz konusu. PİAGGİO BEVERLY 250 Motor: Tek silindir 4 zamanlı Silindir hacmi: 244 cc Dağıtım: Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile Maksimum güç: 22 HP, 6500 d/d Yakıt besleme: Kurşunsuz benzin 95 oktan minimum Yakıt deposu: 10 lt, 2.2 lt yedek içinde Vites: Değişken kayışlı aktarım sistemi Debriyaj: Otomatik, kuru tip santrifujlu Soğutma: Sıvı ile Ateşleme: Elektronik, değişken avanslı Şasi: Çift kaplamalı çelik boru Jant Ölçüleri: Ön: 16”x3 Arka:16”X3.50” Ön lastik: 110/70-16” Arka lastik: 140/70-16” Ön fren: 260 mm disk ile Arka fren: 260 mm disk ile Uzunluk/Genişlik/Yükseklik: 2.110/780/800 mm Kuru ağırlık: 159 kg Yorum bağlantısı
Çağdaş İbiş 2 Eylül 2010 Paylaş 2 Eylül 2010 Ödenen meblaya karşılık alınan keyif olarak bu sınıfta en güzel iki teker Kymco Xciting 250i diye düşünüyorum, Piaggio beni aşıyor Yorum bağlantısı
Çağdaş İbiş 2 Eylül 2010 Paylaş 2 Eylül 2010 Biz geçen sene ikinci elini,2008 model ve 1800 km'de, 6800TL'ye almıştık, askerlik girince kaybettik kendisini ama gerçekten çok güzel bir motordu, yine alıcam kırdım kafayı . Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 3 Eylül 2010 Paylaş 3 Eylül 2010 Biz geçen sene ikinci elini,2008 model ve 1800 km'de, 6800TL'ye almıştık, askerlik girince kaybettik kendisini ama gerçekten çok güzel bir motordu, yine alıcam kırdım kafayı . Çağdaş senin dediğin motor neymiş diye bakarken şuna rastladım: http://www.motosiklet.net/forum/satilik-mo...etmeninden.html lpg'li motor Yorum bağlantısı
Recommended Posts