İçeriğe Yönlendir

Honda Cbr125r`ım...


Beyhan Yılmaz

Recommended Posts

Beyhan Yılmaz
motosikletin kaskosu araba kadar tutuyor maalesef ;) bu motorun tek problemi var. grenajların şişmesi lazım. yamaha'nın 125i daha kalıplı duruyor..

yamaha-yzf-r125-par.jpg

Ama tek kusuru 0`ının 10.400 olması :)

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada
Ama tek kusuru 0`ının 10.400 olması ;)

Motoru görünce aha bu dedim.. fiyatı görünce kursağımda kaldı:)

ikinci el Fazer parası :)

Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir

Honda sitesinde innova modeli yok. Türkiye'de yok mu bu cup'ın güncelleri. Honda cup hakkında bir belgesel izlemiştim discovery de, adamlar motor yağı yerine yemek yağı koyuyorlar motoru köprüden atıyorlar yine de çalışıyordu makine.

Yorum bağlantısı
Okyay Pay

şu cup tarzına alışamadım

vites atılacaksa debriyaj da olmalı

şahsen innova yerine cbf tercih ederim

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Hayırlı olsun çok güzelmiş gerçekten motorunuz. Bende motor işine çok meraklıyım ama 1 kez bile kullanmadım,sırf vites konusundan çakindiğimden de yeltenemiyorum. Otomatik vitesler de bana ufak geliyor. 1.90 cm / 100 KG :) Vitese alışabileceğimi bilsem hemen sulanacağım da cesaret eksiğim var vitesler konusunda:)

Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir

Büyük boy scooterlar sizin işinizi görür.

Hayırlı olsun çok güzelmiş gerçekten motorunuz. Bende motor işine çok meraklıyım ama 1 kez bile kullanmadım,sırf vites konusundan çakindiğimden de yeltenemiyorum. Otomatik vitesler de bana ufak geliyor. 1.90 cm / 100 KG :) Vitese alışabileceğimi bilsem hemen sulanacağım da cesaret eksiğim var vitesler konusunda:)
Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz
(düzenlendi)
şu cup tarzına alışamadım

vites atılacaksa debriyaj da olmalı

şahsen innova yerine cbf tercih ederim

Debriyaj var ama biraz farklı tipte vites değiştirdikten sonra pedaldan ayağınızı tamamen çekene kadar olan kısım kavrama yaptırdığın kısım Okyay ama bir garip tabikide..Mesela 1 e atıp ayağını çeksende stop etmiyor ama :) Cbf yi çok inceledim fakat

-4000 km`de 300 gr yağ yakması ( ki bu bence ciddi bir kronik sorun fakat cbf sahipleri normal olduğunu düşünüyorlar)

-Devir saati olmayışı

-Arkaların kampana oluşu

-Farının mobilet gibi olup gaz verdikçe yanması

-Karbüratörlü oluşu

-Benzin göstergesi çoğunda hatalı göstermesi

yüzünden seçmedim.. Aslında bir nebze benim tabirim ile avrupa standartlarına uygun bir motosiklet değil kendisi. Resmen 2. Dünya ülkelerinde satılıyor. Avrupa`da hiçbir ülkede satışı yok hep Türkiye, hindistan gibi yerlerde satışı var. Fakat bu kategoride yurtdışında enjeksiyonlu olan modeli Cbf125 satışta halada satılıyor... Honda`yada çok uzun bir mail çektim aslında bu konuda çok büyük bir isyan var çeşitli motosiklet forumlarında fakat satılıyor. Kimsede sesini çıkarmıyor alıyor.. Neden teknolojik olanını uygun görsün ki güzel ülkemin güzel insanlarına :):)

tarihinde Beyhan Y?lmaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz
1,yag yakmasını bılınçlı yapmışlar inceledim bu sonuca vardım....uzantısını bilmiyom.

2,devır saatı olmayışı ona bende karşıyım ama gerekte duymuyom..

3,farların mobılet gibi gaz verdıkçe yanması .direk şarj dinomasına baglamışlar aküyü bitirmesın dıye çünkü süreklı yandıgından..ha bunu ayıran arkadaşlar var dırek dügmeli yapan ama ben karsıyım gunduzde yansın araclar farketmıyo..

4,karburatör oluşu enjekdionlu olsaydı daha ıyıydı tabı ama daha yenı cıktı küçük motorlarda ybr 125 bile bu sene çıkardı..

5,valla ben 2006 dan berı kullanıyom hiç benzin göstergesinde sorun yaşamadım..

Güzel insanım çalışmak için alıyo bende sizin gibi gezmek için alsaydım daha gösterişli motor alırdım şimdi cbr125 çalişmak olurmu olmaz genelde bu tıp motorlar kurye uzerıne tasarlanmiş motorlar..restaurant.ecza depolarıı vb. Yerler nıye cbf 150 2006 dan berı kullandım 100000 bını devırdım .saglam parca ucuz piston 15 lıra orjınalı krank 180 tl ymahanın krankı 450 lıra....fark bu ......

1. olabilir.

2. sizin için normal ama başlancık motoruna şart bence.

3. mühendisler kafalarını en çok cbf de çalıştırmışlar o zaman :):)

4. Ybr125 te enjeksiyonlu değil yine karbüratörlü :)

5. demek bazılarında oluyor :)

İş için zaten kullanılacağını asla iddia edemem fakat bir kullanıcı olarak 4.150 verdiğim motosiklette satış rekoları kıracağı garanti olan bir modelse bunların hiçbirinin olmaması gerekli.. Araştırmadan önce ilk tercihim cbf150 idi sonra vazgeçince ybr125 bekledim oda karbüratörlü olduğunu görüp fiyatınında 4.500 olduğuna sahid olduktan sonra hepsinden vazgeçtim... :) Aslında gezi yapmayı düşündüğüm yerlere parça maliyeti vs.. tarz olarak cbf150 tam bana göre fakat işte -`ler :):) Ama güle güle inşallah hiçbir arızasız bol kazançlı şekilde kullanırsınız.. :):)

Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada

Bunun sıfırı nekadar?

Birde bunlar hep enjeksiyonlumuydu yoksa belli modelden sonrakiler mi enjeksiyonlu?

Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz
Bunun sıfırı nekadar?

Birde bunlar hep enjeksiyonlumuydu yoksa belli modelden sonrakiler mi enjeksiyonlu?

Avrupada 2007`de çıkmış enjeksiyonluları fakat bize 2010`da geldi yani 2010 ve 2011 model olanların hepside enjeksiyonlu.. Liste fiyatıda 6.135 nakitte 5.850 ye anlaştık plaka ve ruhsat hariç...

Yorum bağlantısı

Beyhan abi:

Yorumlarmısın CBR125'i biraz ? Ben hastayım bu motora da vitesli olması beni düşündürüyor. 4milyar scooter'a vereceğimize 6 buna verelim. Hiç değilse kasası 600Rr'ın benzeri kendimizi avutmaya devam. :)

Yorum bağlantısı
Okyay Pay
şunların birde kayışlı otomatik olanları çıksa çok süper olacak peynir ekmek gibi satar. millet sırf otomatik için scooterı mahkum kalıyor.

scooterın nesi kötü ki mahkum kalınmış hissediyosun

aksine vitesli motosiklet kullananlar sonradan scootera geçiş yapıyorlar daha rahat olduğu için , en azından benim etrafımda çok var yapan biri de benim .

Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz
(düzenlendi)
Beyhan abi:

Yorumlarmısın CBR125'i biraz ? Ben hastayım bu motora da vitesli olması beni düşündürüyor. 4milyar scooter'a vereceğimize 6 buna verelim. Hiç değilse kasası 600Rr'ın benzeri kendimizi avutmaya devam. :lol2:

Burak şöyle söyliyeyim ben bayağa bir araştırdım kendime şöyle ufak çaplı gezi motoru arıyordum oraya buraya gidip gelmek için, senelerdir gözüm cbf150`deydi fakat 30 sene önce karbüratörlü motosiklet sürmekten gına gelmişti öh keh küh kesinlikle aklımda alacağım motosikletin enjeksiyonlu olması şarttı. Cbf150`yi elemek zorunda kaldım gözüm yeni çıkacak olan Ybr125`teydi fuar oldu motor çıktı ana! karbüratörlü. Forum sitelerini araştırdım yok efendim ısıtmalı karbüratörlü vs.. Tabi ondan da vazgeçtim :good1: Düşüncem yahu git gel için kullanmıyacak mıyım kendime bir scooter alayım diye düşündüm ve güzel markaların scooterları üstünde durdum yeni birşey yok Honda`nın yeni çıkardığı spacy var enjeksiyonlu aradım Yükseliş`i geldi mi geldi.. Hemen gittim inceledim Hüsran hiç beğenmedim.. O anda motosikletin üstüne oturdum ve şöyle bir baktımda Mz151 Mz250 Mz251 Çeze350`den sonra dedim ki kendi kendime bu scooter bana göre değil :D Ayrıca 10bg ise motosiklet onun otomatik olmasından kaynaklı bir çoğunu kaybedicek olmam ve 100km`de 3.5 4 litre yakmak istemediğimden vazgeçtim. İnsanın yaşam tarzı tamamen motosiklet tarzını yansıtıyor :bambam::):)

postures.jpg

Cbr125`e gelirsek, tam araştırdığım almadan önce düşündüğüm gibi bir motosiklet. İncelendiğinde gerçekten kaliteli bir motosiklet olduğunu anlayacaksın . Egzoz`u olsun plastik kalitesi olsun vs.. Gayet iyi ve en önemlisi çok dengeli bir motosiklet. Sürüşü yorumuyor, en büyük avantajı ise su soğutmalı olması, bana kalırsa evladiyelik bir motosiklet. Yakışı sanırım 100 km`de 2lt olur rodajdan sonra zaten enjeksiyonsuz olanlar 100 km`de 2.5 litre yakıyorlar. 6 İleri oluşu her viteste gücü kullanabiliyor olmanıza yarıyor. Gidişi rodajda olduğundan basmadım fakat şehir içinde gayet yeterli seviyede. Arkalarda disk olmasıda avantaj ama dikkatli kullanmak lazım çabuk kitliyor. Şimdi olay şöyle alınır mı alınır 3 4 sene kullanayım dersen, istediğim yere düşünmeden çıkayım dersen, sabahları jikle ile uğraşmayayım öh köh püh yapmasın dersen, tipinden dolayı biraz daha fazla saygı görmek istersen, kız tavlıyayım arada dersen, devir saatine bakmayı seviyorum dersen, abi bu tam tarzım dersen düşünülebilir :)

tarihinde Beyhan Y?lmaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Okyay Pay
Burak şöyle söyliyeyim ben bayağa bir araştırdım kendime şöyle ufak çaplı gezi motoru arıyordum oraya buraya gidip gelmek için, senelerdir gözüm cbf150`deydi fakat 30 sene önce karbüratörlü motosiklet sürmekten gına gelmişti öh keh küh kesinlikle aklımda alacağım motosikletin enjeksiyonlu olması şarttı. Cbf150`yi elemek zorunda kaldım gözüm yeni çıkacak olan Ybr125`teydi fuar oldu motor çıktı ana! karbüratörlü. Forum sitelerini araştırdım yok efendim ısıtmalı karbüratörlü vs.. Tabi ondan da vazgeçtim :lol2: Düşüncem yahu git gel için kullanmıyacak mıyım kendime bir scooter alayım diye düşündüm ve güzel markaların scooterları üstünde durdum yeni birşey yok Honda`nın yeni çıkardığı spacy var enjeksiyonlu aradım Yükseliş`i geldi mi geldi.. Hemen gittim inceledim Hüsran hiç beğenmedim.. O anda motosikletin üstüne oturdum ve şöyle bir baktımda Mz151 Mz250 Mz251 Çeze350`den sonra dedim ki kendi kendime bu scooter bana göre değil :good1: Ayrıca 10bg ise motosiklet onun otomatik olmasından kaynaklı bir çoğunu kaybedicek olmam ve 100km`de 3.5 4 litre yakmak istemediğimden vazgeçtim. İnsanın yaşam tarzı tamamen motosiklet tarzını yansıtıyor :D:):bambam:

postures.jpg

Cbr125`e gelirsek, tam araştırdığım almadan önce düşündüğüm gibi bir motosiklet. İncelendiğinde gerçekten kaliteli bir motosiklet olduğunu anlayacaksın . Egzoz`u olsun plastik kalitesi olsun vs.. Gayet iyi ve en önemlisi çok dengeli bir motosiklet. Sürüşü yorumuyor, en büyük avantajı ise su soğutmalı olması, bana kalırsa evladiyelik bir motosiklet. Yakışı sanırım 100 km`de 2lt olur rodajdan sonra zaten enjeksiyonsuz olanlar 100 km`de 2.5 litre yakıyorlar. 6 İleri oluşu her viteste gücü kullanabiliyor olmanıza yarıyor. Gidişi rodajda olduğundan basmadım fakat şehir içinde gayet yeterli seviyede. Arkalarda disk olmasıda avantaj ama dikkatli kullanmak lazım çabuk kitliyor. Şimdi olay şöyle alınır mı alınır 3 4 sene kullanayım dersen, istediğim yere düşünmeden çıkayım dersen, sabahları jikle ile uğraşmayayım öh köh püh yapmasın dersen, tipinden dolayı biraz daha fazla saygı görmek istersen, kız tavlıyayım arada dersen, devir saatine bakmayı seviyorum dersen, abi bu tam tarzım dersen düşünülebilir :)

goldving sürücüsünün ayağının altına bi de puf lazım :)

he duvarda bi de klima önünde de müzik seti

Yorum bağlantısı
Beyhan Yılmaz
goldving sürücüsünün ayağının altına bi de puf lazım :D

he duvarda bi de klima önünde de müzik seti

Az bile :p

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...