İçeriğe Yönlendir

Yüzde Yüz Elektrikli Fluence


Erkut Uysal

Recommended Posts

Sani Gerşon

Konu bayağı eskide kaldı. Elektrikli Fluence'ler istenen başarıyı yakalayamadı ve üretimleri sene başında durdu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Konu bayağı eskide kaldı. Elektrikli Fluence'ler istenen başarıyı yakalayamadı ve üretimleri sene başında durdu.

%100 elektrikli, şuan TR teknolojisi ile maalesef en az bi 20 sene daha tutmaz. En mantıklı seçenek hybrid. Oda çok pahalı..

Yorum bağlantısı

%100 elektriklilerin ve hibritlerin, yani hareket için elektriğe ihtiyaç duyanların en önemli sorunu pil. Laptop, telefon v.s. gibi bu araçların da pilleri 3-5 sene sonra performanstan düşüyor. 160 km menzil yavaş yavaş 140-120-100 e iniyor. En sonunda tam dolu şarj ile 50 km kalıp duruyorsunuz. Renault bu sistemi batarya kiralama ile çözmeye çalıştı. Ama yeni araba almış birine ayda bilmem ne kadar euro da batarya kirası ödemek pek mantıklı gelmedi.

 

Hibrit otolar da 3-5 sene sonra batarya sorunuyla yüzleşiyorlar. 3-5 bin lira batarya değişimine veriyorlar. Zaten kendi sınıflarına göre en az 15-20 bin tl daha pahalıya satılıyorlar. Efektif değiller.

 

İsparklarda bedava park, köprü ve oto yollardan ücretsiz geçiş, alışveriş merkezlerinin giriş kapılarına daha yakın olan "low emission cars" park yerlerine park edebilme (bizim ülkede fantezi ama Almanya'da gördüm) gibi avantajları da yok.

 

Yani 3. dünya ülkesi olup, pis yağ mazot saçan kamyonlar arasında gitmeye Türkiye en az 15 yıl falan devam eder.

 

Ha pahalı elektronik arızalarıyla ünlenmiş Fransız bir otomobili %100 elektrikli olarak alır mıyım? :D 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

An itibarı ile elektrik üretim şekli ve akü teknolocisi ile, elektrikli araba pazarı, sadece toplam satışları artırma girişimidir, ne ekolojiktir ne de ekonomik.

Yap 600 kg 60 ps tdci önden; + 20 kw arkadan tahrikli araba.

Yeni bir sınıf yarattılar, bu sınıf diğerlerini de etkilemiyordu, direkt satış adeti artırmaktır...

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Melih Gülbahar

Yolda gördüm elektrikli fluance hatta baya inceledim yakıt deposu var mı diye :) ama farlarını yakmamıştı.Herhalde daha uzun km yapabilmek içindi anlayamadım.

 
Yorum bağlantısı
Ersin Şahin

TESLA MODEL ''S'' PERFORMANCE

(SADECE ELEKTRİKLİ)

310 kw - 421 hp Güç - 600 Nm Tork

0-100 Km Hızlanma : 4.4 Saniye

Menzil: 502 Km

MTV den Muaf

Dünyanın En Yüksek Performanslı Ve En Uzun Menzilli Sedan Elektrikli Aracı

Kişiye Özel Donanım Seçenekleri

ve

86.500 Euro dan başlayan Fiyatlar

ile ilani var sahibinden de aracin bagajindan 2 koltuk daha cikip 7 kisilik olabiliyor ici interior tamamen elektronik Gönderilen ResimGönderilen ResimGönderilen Resim

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Reşit Can Yurdacan

Tesla iç teknolojik ekipmanlarıda google tarafından geliştirilmekte süper bir araç

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Burada sanayi eşrafından birinde var bu araçtan. Fırsat bulup gidemedim araç sahibinin yanına. Bir iki foto alayım :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Burada sanayi eşrafından birinde var bu araçtan. Fırsat bulup gidemedim araç sahibinin yanına. Bir iki foto alayım :)

Daha hala halojen far ve stopla üretmeyi düşünsün Renault.

TNT Kargo'da KangooZE'ler görüyorum. Her şey halojen. İç aydınlatmayı bari led döşe yahu... Beyin bedava :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Caner Kırmacı

Çalıştığım fabrikada renault trafics elektrikli olanı kullanılıyor fabrika içi. Malzeme taşıma yakın yerleşimden bazı ihtiyaçlar için. Bunlar için bence ekonomik olabilir. Kısa mesafe ve akşamları da fabrikada sarjda kalıyor. Bence bu şekilde işleri olan işletmeler için ideal olabilir. Yakın mesafede araçlar tam randımanlı olmadığından yakıt masrafı fazla oluyor. Onun için alternatif olabilir.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...