Misafir 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 (düzenlendi) merhaba arkadaşlar aracı düşürmek istiyorum arkalar basit makaslı oldugundan tek kat makas alınacak üzerinde kalıcak olan makas ısıtılıp basılacak 2 adet set amörtisörle arkaları tamamlıyorum fakat benım için sorun olan önler aracın orjinal yaylarını ısıtıp basmak istemiyorum kesmek te istemiyorum uyumlu bir spor yay arıyorum ford da calısan bi arkadaş varsa lütfen cevap focus un spor yayları oluyormu 3.5 cm 7 Nisan 2011 tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi Gerekmedik Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 focus un spor yaylari connect e olmuyacagi kesin ayrica isitip yaylari presletecekseniz eger bu islemi kesinlikle dusunmeyin arac asiri dan dun gdiyor yyolda bu islemi yapan arkadaslarim vardi cok sikayetcilerdi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 Meslek grubunda MEkanik Teknisyen yazdığı için cıkss cıkss cıksss diyorum. Connect arka makası tek yaprak, ayrıca yaprak eksiltmek, alçaltmaz sadece yumuşatır, arkayı alçaltmanın 2 yolu var: 1. Var olan yaprağı büktürmek ki o zaman (tahminen) basket topu gibi zıplayacak 2. Makasın bağlandığı noktaların yerini değiştirtmek. Ciddi bir hesap/ölçüm/ustalık ister, geri dönüşü olmayacak bir uygulama, hata halinde komple kupa değişimine kadar yolu var. Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 İşin teknik kısmı bir yana , presletme vs. tehlikeli ve gereksiz uygulamalar. Bu araç için spor yay üretiliyorsa onu kullanın yoksa hiç girmeyin bu işe. Connect 2004 yılında üretilmeye başlandı , makyajlanarak bu güne geldi. Üretim amacı ticari olan bir araçta zaten kısıtlı olan konforu iyice yok etmek bana mantıksız geliyor. Güzel görüneceğini de düşünmüyorum. 2 Yorum bağlantısı
Melih Özlem 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 (düzenlendi) Orjinal ekipmanınız bozulmadan, yani orjinal amortisör ve yayınıza dokunmadan izmitte coilover yaptırabiliriz. Fiyatı 450 tl. Sadece önler bu fiyatı. Aracını basmak isteyenlere yardımcı olurum ticari bi amacım yoktur maksat yardımcı olmak belirtmek isterim 7 Nisan 2011 tarihinde Melih tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 Arka makasları ters çevirip,bağlantı noktalarını alttan kaynaklatın. En sağlıklı (!) yöntem bu arka için. Arkaya böyle kasapça bi girişimden sonra önleri kesmek de ısıtmak da sütten çıkmış ak kaşık kalır o zaman. Ben olsam yapardım. Sonuçta ticari bir araç;şehir içi 65km/h,şehirler arası 85 km/h azami hız sınırı var. Yapılan işin sonuçlarının bilincinde olarak kullanılırsa sorun olmayacağını düşünüyor,görüyor ve uyguluyorum. Yorum bağlantısı
Emin Önal 7 Nisan 2011 Paylaş 7 Nisan 2011 Arka makasları ters çevirip,bağlantı noktalarını alttan kaynaklatın. En sağlıklı (!) yöntem bu arka için. Arkaya böyle kasapça bi girişimden sonra önleri kesmek de ısıtmak da sütten çıkmış ak kaşık kalır o zaman. Ben olsam yapardım. Sonuçta ticari bir araç;şehir içi 65km/h,şehirler arası 85 km/h azami hız sınırı var. Yapılan işin sonuçlarının bilincinde olarak kullanılırsa sorun olmayacağını düşünüyor,görüyor ve uyguluyorum. altını çizmekte fayda var Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 12 Nisan 2011 Paylaş 12 Nisan 2011 Soldaki connect arkadaşın, makasları ısıtarak düzleştirerek arkaları 6 cm alçaltı önlere bi işlem yaptırmadı, 4-5 aydır o şekilde şimdilik bi sorun yok... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Nisan 2011 Paylaş 12 Nisan 2011 Orjinal ekipmanınız bozulmadan, yani orjinal amortisör ve yayınıza dokunmadan izmitte coilover yaptırabiliriz. Fiyatı 450 tl. Sadece önler bu fiyatı. Aracını basmak isteyenlere yardımcı olurum ticari bi amacım yoktur maksat yardımcı olmak belirtmek isterim :lol: Bende diyorum bu istanbullular izmite niye gelince sürünerek gidiyor Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2011 Paylaş 11 Mayıs 2011 Meslek grubunda MEkanik Teknisyen yazdığı için cıkss cıkss cıksss diyorum. Connect arka makası tek yaprak, ayrıca yaprak eksiltmek, alçaltmaz sadece yumuşatır, arkayı alçaltmanın 2 yolu var:1. Var olan yaprağı büktürmek ki o zaman (tahminen) basket topu gibi zıplayacak 2. Makasın bağlandığı noktaların yerini değiştirtmek. Ciddi bir hesap/ölçüm/ustalık ister, geri dönüşü olmayacak bir uygulama, hata halinde komple kupa değişimine kadar yolu var. dikkat edersen arka top gibi zıplar yazmıssınız arka amörtisörler değişecek spor olanlarla amöstisörün kullanım amacı titreşimi ve esnemeyi sönümlemek değilmidir evet mekanik teknisyenim artı aracta 2 kat makas var Arka makasları ters çevirip,bağlantı noktalarını alttan kaynaklatın. En sağlıklı (!) yöntem bu arka için. Arkaya böyle kasapça bi girişimden sonra önleri kesmek de ısıtmak da sütten çıkmış ak kaşık kalır o zaman. Ben olsam yapardım. Sonuçta ticari bir araç;şehir içi 65km/h,şehirler arası 85 km/h azami hız sınırı var. Yapılan işin sonuçlarının bilincinde olarak kullanılırsa sorun olmayacağını düşünüyor,görüyor ve uyguluyorum. aynı uygulamayı vw caddy e yaptık cok basarılı oldu caddy ile golf 5 in yayları aynı oldugu içinde golf un spor yaylarını taktık bu yuzden focus un spor yaylarını sordum Orjinal ekipmanınız bozulmadan, yani orjinal amortisör ve yayınıza dokunmadan izmitte coilover yaptırabiliriz. Fiyatı 450 tl. Sadece önler bu fiyatı. Aracını basmak isteyenlere yardımcı olurum ticari bi amacım yoktur maksat yardımcı olmak belirtmek isterim yardımcı olursan cok sevinirim kafa sekerek gezicem bazı arkadaşlar hiç girme demiş acaba gördünüzmü ist trafiğinde yerlerde bir connect olucak işte cokta dikkat cekici olacak vede ticari araç oldugu için suan aracı basan cok nadir gözlerin üzerimde olacagını garanti edebilirim. Yorum bağlantısı
Emre Demir2 11 Mayıs 2011 Paylaş 11 Mayıs 2011 Fatoş yok. Connect basıldımı böyle olmalı bence Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 11 Mayıs 2011 Paylaş 11 Mayıs 2011 emre galiba bu connect satılık bildigim kadarıyla ama hosuma gidiyor bunun alcak hali en guzel alcatma bicimi havalı suspansiyon yapmak istedigin zamn alcat istedigin zamn yukselt:D Yorum bağlantısı
Emre Demir2 11 Mayıs 2011 Paylaş 11 Mayıs 2011 Valla onu bunu bilmemde bu basıklık adama Connect aldırtır. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 11 Mayıs 2011 Paylaş 11 Mayıs 2011 aynen kesin arka makaslar cıkartılmıstır yoksa bu kadar alcaltamaz diye dusunuyorum ilani buldum sonunda http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modi...43388475/detay/ Yorum bağlantısı
Misafir 12 Mayıs 2011 Paylaş 12 Mayıs 2011 evt bu satılık olan connect cok başarılı cok emek verilmiş maaşallah ama jantları 18 bu yüzden cokta oturmamış araç yere ben orjinal jantlarıyla düşebildiği son noktaya kadar düşüreceğim egsoz olarak aynısını düşümüstüm sadece görüntü sesi sevmem Yorum bağlantısı
Misafir 12 Mayıs 2011 Paylaş 12 Mayıs 2011 aynen kesin arka makaslar cıkartılmıstır yoksa bu kadar alcaltamaz diye dusunuyorumilani buldum sonunda http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modi...43388475/detay/ Harika yapmış helal olsun denir buna. xenonda yakışmış. Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 20 Mayıs 2011 Paylaş 20 Mayıs 2011 araba çok güzel olmuş da connectin camurlukları dısa dogru cok cıkık oldugu için geniş jant cok daha güzel yakışır mesela 18 inc tam oturur diye düşünüyorum ) Yorum bağlantısı
Abdülkerim Demir 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 connect demek "çırpan araç" anlamına geliyor benim için. çünkü arka koltuklardakinin içini dışarı çıkaracak kadar çırpan 2. bir araç bilmiyorum. 2 defa almak istedim 2 sinden de vazgeçmemin sebebi budur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 2 gün önce bir Connect sahibi ile sohbet ettik (forumdan değil) 150.000km 6 yıldır yaptıklarını, yolda yaşadıklarını anlattı........ 2 aya kadar yeni Connect alacakmış, başka bir marka olsa ortadan ikiye ayrılmıştı dedi.. Haklıydı.... Yorum bağlantısı
Emin Önal 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 arka koltuklardakinin içini dışarı çıkaracak kadar çırpan 2. bir araç bilmiyorum. Muadili ticariler neyse Connect'te o kadar.Bahsettiğiniz hususta ektra rahatsızlık verecek bir durumu yok bence.. Sizin hissettiğiniz şey binek araç sonrası binilen her ticaride yaşanılan olay.. 1 Yorum bağlantısı
mustafa bakcak 27 Kasım 2014 Paylaş 27 Kasım 2014 İyi günler ben Mustafa istanbuldan bişey danışmak istiyorum. 2007 connect 110 luk araca sahibim fakat arkalar makas oldugu için zıplıyor sizde iyibilirsiniz. ben aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum tamamen binek kullanıyoruz. Arka makaslardan alttakini çıkarttığım zaman herhangi bir zarar verirmi araca zıplamayıda kesermi. teşekkür ederim şimdiden abi sağolasın kolay gelsin Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 28 Kasım 2014 Paylaş 28 Kasım 2014 İyi günler ben Mustafa istanbuldan bişey danışmak istiyorum. 2007 connect 110 luk araca sahibim fakat arkalar makas oldugu için zıplıyor sizde iyibilirsiniz. ben aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum tamamen binek kullanıyoruz. Arka makaslardan alttakini çıkarttığım zaman herhangi bir zarar verirmi araca zıplamayıda kesermi. teşekkür ederim şimdiden abi sağolasın kolay gelsin Konforda çok aşırı bir fark olmuyor ama eskiye göre bir nebze daha konforlu oluyor. Yol tutuşunda azda olsa azalma olabilir belki onun dışında bir sorun olacağını sanmıyorum. Arkadaşın aracının yük makasını çıkartmıştık ama onda ESP vardı hiçbir fark hissetmedik kullanımda. Tamamen sökmek yerine 2. makası ters taktırabilirsiniz, hafif aşağı doğru eğimli olucağı için arkaya yük konunca diğer makas ona oturuyor yük yokken ana makasın esnemesi için 2 cnm cıvarı mesafe kalıyor. Benim araçta şuan ana makas 6 cm preslenmiş 2. yük makasıda ters takılı. Yorum bağlantısı
Ceyhun Gürler 26 Aralık 2014 Paylaş 26 Aralık 2014 Uğur bey su makaslari n fotosu varsa görebilirmiyiz birde bende presletme işlemi yaptırmak istiyorum önler orjinal makaslari 5 cm presletsem yeterli mi kaç cm tavsiye edersiniz Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 26 Aralık 2014 Paylaş 26 Aralık 2014 Uğur bey su makaslari n fotosu varsa görebilirmiyiz birde bende presletme işlemi yaptırmak istiyorum önler orjinal makaslari 5 cm presletsem yeterli mi kaç cm tavsiye edersiniz Resimde ne görmeyi istiyorsunuz? Dış görüntüsü orjinaliyle aynı sadece azdaha düz duruyor makas. Öyle kafadan hesapla olmaz. Ön ile ölcülerek yapılması lazım ama arkanın 1-2 cnm öne göre yüksek olmazı lazım aksi taktirde güzel durmuyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts