İçeriğe Yönlendir

Connect - Alçaltma ( Basma :) )


Misafir

Recommended Posts

Misafir
(düzenlendi)

merhaba arkadaşlar aracı düşürmek istiyorum arkalar basit makaslı oldugundan tek kat makas alınacak üzerinde kalıcak olan makas ısıtılıp basılacak 2 adet set amörtisörle arkaları tamamlıyorum fakat benım için sorun olan önler aracın orjinal yaylarını ısıtıp basmak istemiyorum kesmek te istemiyorum uyumlu bir spor yay arıyorum ford da calısan bi arkadaş varsa lütfen cevap focus un spor yayları oluyormu 3.5 cm :D

tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi
Gerekmedik
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

focus un spor yaylari connect e olmuyacagi kesin ayrica isitip yaylari presletecekseniz eger bu islemi kesinlikle dusunmeyin arac asiri dan dun gdiyor yyolda bu islemi yapan arkadaslarim vardi cok sikayetcilerdi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Meslek grubunda MEkanik Teknisyen yazdığı için cıkss cıkss cıksss diyorum. Connect arka makası tek yaprak, ayrıca yaprak eksiltmek, alçaltmaz sadece yumuşatır, arkayı alçaltmanın 2 yolu var:

1. Var olan yaprağı büktürmek ki o zaman (tahminen) basket topu gibi zıplayacak

2. Makasın bağlandığı noktaların yerini değiştirtmek. Ciddi bir hesap/ölçüm/ustalık ister, geri dönüşü olmayacak bir uygulama, hata halinde komple kupa değişimine kadar yolu var.

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

İşin teknik kısmı bir yana , presletme vs. tehlikeli ve gereksiz uygulamalar.

Bu araç için spor yay üretiliyorsa onu kullanın yoksa hiç girmeyin bu işe. Connect 2004 yılında üretilmeye başlandı , makyajlanarak bu güne geldi. Üretim amacı ticari olan bir araçta zaten kısıtlı olan konforu iyice yok etmek bana mantıksız geliyor. Güzel görüneceğini de düşünmüyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Melih Özlem
(düzenlendi)

Orjinal ekipmanınız bozulmadan, yani orjinal amortisör ve yayınıza dokunmadan izmitte coilover yaptırabiliriz. Fiyatı 450 tl. Sadece önler bu fiyatı. Aracını basmak isteyenlere yardımcı olurum ticari bi amacım yoktur maksat yardımcı olmak belirtmek isterim :kihkih:

tarihinde Melih tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik

Arka makasları ters çevirip,bağlantı noktalarını alttan kaynaklatın. En sağlıklı (!) yöntem bu arka için. Arkaya böyle kasapça bi girişimden sonra önleri kesmek de ısıtmak da sütten çıkmış ak kaşık kalır o zaman. :p Ben olsam yapardım. Sonuçta ticari bir araç;şehir içi 65km/h,şehirler arası 85 km/h azami hız sınırı var. Yapılan işin sonuçlarının bilincinde olarak kullanılırsa sorun olmayacağını düşünüyor,görüyor ve uyguluyorum. :p

Yorum bağlantısı
Emin Önal
Arka makasları ters çevirip,bağlantı noktalarını alttan kaynaklatın. En sağlıklı (!) yöntem bu arka için. Arkaya böyle kasapça bi girişimden sonra önleri kesmek de ısıtmak da sütten çıkmış ak kaşık kalır o zaman. :p Ben olsam yapardım. Sonuçta ticari bir araç;şehir içi 65km/h,şehirler arası 85 km/h azami hız sınırı var. Yapılan işin sonuçlarının bilincinde olarak kullanılırsa sorun olmayacağını düşünüyor,görüyor ve uyguluyorum. :p

altını çizmekte fayda var :p

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Soldaki connect arkadaşın, makasları ısıtarak düzleştirerek arkaları 6 cm alçaltı önlere bi işlem yaptırmadı, 4-5 aydır o şekilde şimdilik bi sorun yok...

9182.jpg

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Orjinal ekipmanınız bozulmadan, yani orjinal amortisör ve yayınıza dokunmadan izmitte coilover yaptırabiliriz. Fiyatı 450 tl. Sadece önler bu fiyatı. Aracını basmak isteyenlere yardımcı olurum ticari bi amacım yoktur maksat yardımcı olmak belirtmek isterim :lol:

Bende diyorum bu istanbullular izmite niye gelince sürünerek gidiyor :good1:

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Meslek grubunda MEkanik Teknisyen yazdığı için cıkss cıkss cıksss diyorum. Connect arka makası tek yaprak, ayrıca yaprak eksiltmek, alçaltmaz sadece yumuşatır, arkayı alçaltmanın 2 yolu var:

1. Var olan yaprağı büktürmek ki o zaman (tahminen) basket topu gibi zıplayacak

2. Makasın bağlandığı noktaların yerini değiştirtmek. Ciddi bir hesap/ölçüm/ustalık ister, geri dönüşü olmayacak bir uygulama, hata halinde komple kupa değişimine kadar yolu var.

dikkat edersen arka top gibi zıplar yazmıssınız arka amörtisörler değişecek spor olanlarla amöstisörün kullanım amacı titreşimi ve esnemeyi sönümlemek değilmidir evet mekanik teknisyenim :) artı aracta 2 kat makas var

Arka makasları ters çevirip,bağlantı noktalarını alttan kaynaklatın. En sağlıklı (!) yöntem bu arka için. Arkaya böyle kasapça bi girişimden sonra önleri kesmek de ısıtmak da sütten çıkmış ak kaşık kalır o zaman. :p Ben olsam yapardım. Sonuçta ticari bir araç;şehir içi 65km/h,şehirler arası 85 km/h azami hız sınırı var. Yapılan işin sonuçlarının bilincinde olarak kullanılırsa sorun olmayacağını düşünüyor,görüyor ve uyguluyorum. :p

aynı uygulamayı vw caddy e yaptık cok basarılı oldu caddy ile golf 5 in yayları aynı oldugu içinde golf un spor yaylarını taktık bu yuzden focus un spor yaylarını sordum

Orjinal ekipmanınız bozulmadan, yani orjinal amortisör ve yayınıza dokunmadan izmitte coilover yaptırabiliriz. Fiyatı 450 tl. Sadece önler bu fiyatı. Aracını basmak isteyenlere yardımcı olurum ticari bi amacım yoktur maksat yardımcı olmak belirtmek isterim :)

yardımcı olursan cok sevinirim kafa sekerek gezicem bazı arkadaşlar hiç girme demiş acaba gördünüzmü ist trafiğinde yerlerde bir connect :) olucak işte cokta dikkat cekici olacak vede ticari araç oldugu için suan aracı basan cok nadir gözlerin üzerimde olacagını garanti edebilirim. :crazy:

Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

emre galiba bu connect satılık bildigim kadarıyla ama hosuma gidiyor bunun alcak hali en guzel alcatma bicimi havalı suspansiyon yapmak :D istedigin zamn alcat istedigin zamn yukselt:D

Yorum bağlantısı

evt bu satılık olan connect cok başarılı cok emek verilmiş maaşallah ama jantları 18 bu yüzden cokta oturmamış araç yere ben orjinal jantlarıyla düşebildiği son noktaya kadar düşüreceğim egsoz olarak aynısını düşümüstüm sadece görüntü sesi sevmem

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Sefa Bostan

araba çok güzel olmuş da connectin camurlukları dısa dogru cok cıkık oldugu için geniş jant cok daha güzel yakışır mesela 18 inc tam oturur diye düşünüyorum :))

Yorum bağlantısı
  • 11 ay sonra...
Abdülkerim Demir

connect demek "çırpan araç" anlamına geliyor benim için.

çünkü arka koltuklardakinin içini dışarı çıkaracak kadar çırpan 2. bir araç bilmiyorum.

2 defa almak istedim 2 sinden de vazgeçmemin sebebi budur.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

2 gün önce bir Connect sahibi ile sohbet ettik (forumdan değil) 150.000km 6 yıldır yaptıklarını, yolda yaşadıklarını anlattı........ 2 aya kadar yeni Connect alacakmış, başka bir marka olsa ortadan ikiye ayrılmıştı dedi.. Haklıydı....

Yorum bağlantısı
Emin Önal

arka koltuklardakinin içini dışarı çıkaracak kadar çırpan 2. bir araç bilmiyorum.

Muadili ticariler neyse Connect'te o kadar.Bahsettiğiniz hususta ektra rahatsızlık verecek bir durumu yok bence..

Sizin hissettiğiniz şey binek araç sonrası binilen her ticaride yaşanılan olay..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
mustafa bakcak

İyi günler ben Mustafa istanbuldan bişey danışmak istiyorum. 2007 connect 110 luk araca sahibim fakat arkalar makas oldugu için zıplıyor sizde iyibilirsiniz. ben aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum tamamen binek kullanıyoruz. Arka makaslardan alttakini çıkarttığım zaman herhangi bir zarar verirmi araca zıplamayıda kesermi. teşekkür ederim şimdiden abi sağolasın kolay gelsin

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

İyi günler ben Mustafa istanbuldan bişey danışmak istiyorum. 2007 connect 110 luk araca sahibim fakat arkalar makas oldugu için zıplıyor sizde iyibilirsiniz. ben aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum tamamen binek kullanıyoruz. Arka makaslardan alttakini çıkarttığım zaman herhangi bir zarar verirmi araca zıplamayıda kesermi. teşekkür ederim şimdiden abi sağolasın kolay gelsin

Konforda çok aşırı bir fark olmuyor ama eskiye göre bir nebze daha konforlu oluyor. Yol tutuşunda azda olsa azalma olabilir belki onun dışında bir sorun olacağını sanmıyorum. Arkadaşın aracının yük makasını çıkartmıştık ama onda ESP vardı hiçbir fark hissetmedik kullanımda.

Tamamen sökmek yerine 2. makası ters taktırabilirsiniz, hafif aşağı doğru eğimli olucağı için arkaya yük konunca diğer makas ona oturuyor yük yokken ana makasın esnemesi için 2 cnm cıvarı mesafe kalıyor. Benim araçta şuan ana makas 6 cm preslenmiş 2. yük makasıda ters takılı.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ceyhun Gürler

Uğur bey su makaslari n fotosu varsa görebilirmiyiz birde bende presletme işlemi yaptırmak istiyorum önler orjinal makaslari 5 cm presletsem yeterli mi kaç cm tavsiye edersiniz

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Uğur bey su makaslari n fotosu varsa görebilirmiyiz birde bende presletme işlemi yaptırmak istiyorum önler orjinal makaslari 5 cm presletsem yeterli mi kaç cm tavsiye edersiniz

Resimde ne görmeyi istiyorsunuz? Dış görüntüsü orjinaliyle aynı sadece azdaha düz duruyor makas. 

Öyle kafadan hesapla olmaz. Ön ile ölcülerek yapılması lazım ama arkanın 1-2 cnm öne göre yüksek olmazı lazım aksi taktirde güzel durmuyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...