Süha Demirtaş 26 Şubat 2012 Paylaş 26 Şubat 2012 şehir içi çarpma önlemi var, bişeycik olmaz Hani kışın radyatör önüne konan karton sisteminin otomatik hali değil mi Abi o esppirin süperdi 1 Yorum bağlantısı
Borga Tansel 26 Şubat 2012 Paylaş 26 Şubat 2012 Hani kışın radyatör önüne konan karton sisteminin otomatik hali değil mi Abi o esppirin süperdi Aynen o. Adamlar bizi düşünmüş yapmışlar. Bu devirde karton mu kaldı Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 26 Şubat 2012 Paylaş 26 Şubat 2012 Aynen o. Adamlar bizi düşünmüş yapmışlar. Bu devirde karton mu kaldı Bu devirde radyatör soğutma fanı otomatik olan araçlarda ön panjur otomatik olsa ne olur olmasa ne olur. Boşuna ilave maliyet... Panjura hala karton takan adamın dünyadan haberi yok. İsveç'te yada sibiryada yaşayanların hiç kafası çalışmıyor demekki ? Faydası olsa onlarda kullanırdı... Yorum bağlantısı
Engin Özarı 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 Sistem sabah bozulur veya çalışmaz veya takılı kalırsa , kapalı konumdayken kötü. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 Bence bunu yapacağına araç ısınana kadar devirdaim pompasını çalıştırmasın budaha iyi. ne içtin, bize de ısmarla Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 Bunu, mezuniyette bir daha görüşelim Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 Abi ekstra bi su hattı su dönsun dolaşsın boşa sonra sisteme dahil et hattı 2 tane seloid vana ile iyi fikir hea patent başvurusumu yapsam:) Lazer kullanmalısın daha basit. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 29 Şubat 2012 Paylaş 29 Şubat 2012 Bu konu ile ilgili size bugün yaşadığımız, bir olayı anlatayım. Bizim fabrikada araçlar kiralık, 22 tane kiralık çeşitli araç var, Bugün sabah 8.30 gibi Eskişehir'den, Ford Otosan İnönü kamyon fabrikasına (45 km) gitmek üzere tek başına yola çıktım. Bizde tüm araçları gece güvenlikciler sabaha karşı yıkarlar kurularlar sabah hazır hale gelir. Yola çıktığım araba, yeni focus 2012 model dizel style model . Hava sıcaklığı -11 gösteriyordu. Çukurhisar ilçesine geldiğimde, arabanın arıza ışığı yandı ve haraket sona doğru yükselmeye başladı. Hemen sağda durdum ve fabrikaya haber verdim. yarım saat sonra Otokoç acil sevisi geldi. Baktı incelediler , Laptop'a bağladılar falan. En sonunda ön hava açma kapama klepesi donmuş. Kapalı kalmış Camsil gibi sıvı dökerek çözdüler. Kötü bir deneyim oldu. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 29 Şubat 2012 Paylaş 29 Şubat 2012 Can yakacak bir sistem bence taş gelir kuş gelir hiç olmadı biri gelir vurur sonra ki servis maceralarını hayal bile etmek istemiyorum Yorum bağlantısı
Turkay Enez 29 Şubat 2012 Paylaş 29 Şubat 2012 Çok kötü olmuş. Erzurum da -25-30 lar görülüyor. Araçların kapıları, kilitleri donuyor, açılmıyor. Açılıyor kapanmıyor. Bence, F3 teki bu sistem soğuk yerler için çok sakıncalı... Bu konu ile ilgili size bugün yaşadığımız, bir olayı anlatayım. Bizim fabrikada araçlar kiralık, 22 tane kiralık çeşitli araç var, Bugün sabah 8.30 gibi Eskişehir'den, Ford Otosan İnönü kamyon fabrikasına (45 km) gitmek üzere tek başına yola çıktım. Bizde tüm araçları gece güvenlikciler sabaha karşı yıkarlar kurularlar sabah hazır hale gelir. Yola çıktığım araba, yeni focus 2012 model dizel style model . Hava sıcaklığı -11 gösteriyordu. Çukurhisar ilçesine geldiğimde, arabanın arıza ışığı yandı ve haraket sona doğru yükselmeye başladı. Hemen sağda durdum ve fabrikaya haber verdim. yarım saat sonra Otokoç acil sevisi geldi. Baktı incelediler , Laptop'a bağladılar falan. En sonunda ön hava açma kapama klepesi donmuş. Kapalı kalmış Camsil gibi sıvı dökerek çözdüler. Kötü bir deneyim oldu. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 1 Mart 2012 Paylaş 1 Mart 2012 Kiralama sirketine 2012 dizel focus araçlar geri veriliyor bizde , Ön radyatörde açma kapama sistemi olmayan araçlar istenmiş. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 2 Mart 2012 Paylaş 2 Mart 2012 Karmaşık sistemler , her zaman risklere açıktır. Yorum bağlantısı
Coşkun Filiz 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Bence bunu yapacağına araç ısınana kadar devirdaim pompasını çalıştırmasın budaha iyi. yeni motorlarla ilgli bir belgede yazıyordu bu sanırım termal yönetim sistemi ile bunu yapıyorlar, Reno 130 bg yeni 1.6 dci sinde var videolarınada gösteriyor. Şu anda ağrıdayım geçen ay -35 leri gördük araba 5-6 km de ibreyi bile oynatamıyordu. 70-80 le giderken motor ısısı düşüyordu. yani burada işe yaradı by sistem. kartonda yarıyor ama ben yapmadım. Sürekli soğuk çalıştığından yakıt tüketimi 8,5 ortalamadan 15 lt yükseldi. Bu sistem standar emisyon ve yakıt tüketimi ölçümlerinde daha iyi sonuç vermke için de yapılmış gibi geliyor bana. http://c-max.fordmedia.eu/documents/FordC-MAX_EU.pdf bu pdf te aracın şasi sinde kullanılan çelikten turbo nun markasına kullanılan elektronik güvenlik sistemlerinden (ESP, ARP, EBD, BLD....vs vs) donanım detaylarına kadar tüm bilgiler var. Focus içinde olması lazım aynı sitede. Yorum bağlantısı
İsmail Üstün 2 Mayıs 2012 Paylaş 2 Mayıs 2012 bence fazla temkinli davranmaya lüzum yok. aracın herhangi bir parçası gayet tabi olarak donabilir. disable olabilir. özellik hoş bence Yorum bağlantısı
Engin Özarı 29 Mayıs 2012 Paylaş 29 Mayıs 2012 Açma kapama sıkıntısı olan kullanıcılar duymaya başladım. Havalar ısındı. Açmayan radyatör havalandırma ızgarası olanlar çıkmış. Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 yeni motorlarla ilgli bir belgede yazıyordu bu sanırım termal yönetim sistemi ile bunu yapıyorlar, Reno 130 bg yeni 1.6 dci sinde var videolarınada gösteriyor. Şu anda ağrıdayım geçen ay -35 leri gördük araba 5-6 km de ibreyi bile oynatamıyordu. 70-80 le giderken motor ısısı düşüyordu. yani burada işe yaradı by sistem. kartonda yarıyor ama ben yapmadım. Sürekli soğuk çalıştığından yakıt tüketimi 8,5 ortalamadan 15 lt yükseldi. Bu sistem standar emisyon ve yakıt tüketimi ölçümlerinde daha iyi sonuç vermke için de yapılmış gibi geliyor bana. http://c-max.fordmed...ordC-MAX_EU.pdf bu pdf te aracın şasi sinde kullanılan çelikten turbo nun markasına kullanılan elektronik güvenlik sistemlerinden (ESP, ARP, EBD, BLD....vs vs) donanım detaylarına kadar tüm bilgiler var. Focus içinde olması lazım aynı sitede. Dediğiniz gibi motorda ısı kontrolu sağlamışlar.Motor soğuk iken su devir daimi olmuyor.İstenilen ısınma olduktan sonra soğutma devir daimine yol veriliyor.Anladığım kadarıyla böyle videosunda. Yorum bağlantısı
Fevzi Göktaş 9 Mart 2017 Paylaş 9 Mart 2017 Bu özellik 2015 dizel style modellerinde de var mı acaba Yorum bağlantısı
Recommended Posts