İçeriğe Yönlendir

B-Max Bana Göre Güzel Olmuş


Serdal Soysal

Recommended Posts

Onur Akgöl

Bmax 1.0 alacm yillik 10 bin anca yapiyrm. Ben cok ayrintiya girmem aracta acikcasi o kablo borusu beni rahatsiz etmedi en azindan almaya engel degil genislik yukarida saydigm araclarla hemen hemen ayni Dar gelme olayi cam tavan secenegi x paket ve plus paket alanlar icin yokmus belkide elindeki araclari satmak icin soylenen bir yalandir bilmiyrm

Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Bmax 1.0 alacm yillik 10 bin anca yapiyrm. Ben cok ayrintiya girmem aracta acikcasi o kablo borusu beni rahatsiz etmedi en azindan almaya engel degil genislik yukarida saydigm araclarla hemen hemen ayni Dar gelme olayi cam tavan secenegi x paket ve plus paket alanlar icin yokmus belkide elindeki araclari satmak icin soylenen bir yalandir bilmiyrm

Türkçe meali;

Bmax 1.0 alacağım. Yıllık 10bin anca yapıyorum. Açıkçası ben araçta o kadar ayrıntıya girmem. O kablo borusu beni rahatsız etmedi, en azından almaya engel değil. Dar gelme olayında, genişlik yukarıda saydığım araçlarla hemen hemen aynı. Cam tavan seçeneği, X paket ve plus paket alanlar için yokmuş. Belkide elindeki araçları satmak için söylenen bir yalandır bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Mustafa Şahin2

Orta ve Doğu Avrupa'dan 15 gazeteci 2013 yılının otomobili olarak seçtikleri Yeni B-MAX'in tasarımını havalı, 1.0 EcoBoost motorunu olağanüstü ve kalitesini de etkileyici olarak değerlendirdi.

Ford ürün gamının yeni gözde modeli Ford B-MAX, kısa bir süre önce tanıtılmasına rağmen aldığı birçok uluslararası ödülün ardından, sektörün en prestijli organizasyonlarından AutoBest tarafından da "2013 Yılının Otomobili" ödülüne de layık bulundu. 2000 yılından bu yana gelişmekte olan Orta ve Merkez Avrupa pazarlarına yönelik organize edilen "AutoBest – Yılın Otomobili" yarışmasında 5 finalist araçtan biri olan Ford B-MAX, Sırbistan'da düzenlenen özel deneme sürüşü aktivitesinin ardından, AutoBest'in 15 farklı ülkedeki otomotiv editörlerinden oluşan jüriden en yüksek puanlarını toplamayı başardı. Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Kıbrıs, Hırvatistan, Makedonya, Yunanistan, Macaristan, Polonya, Romanya, Rusya, Sırbistan, Slovakya, Slovenya, Türkiye ve Ukrayna gibi ülkelerin temsilcilerinden toplam 830 alan B-MAX en yakın rakibinden 94 puan farkla birinci oldu. Ford'un özgün kapı konseptine sahip otomobili B-MAX jüriyi; kalite, tasarım, performans, ekonomi, ergonomi, teknoloji ve donanım gibi özellikleri en ulaşılabilir fiyata sunmasıyla etkiledi. Autobest Başkanı Ilia Seliktar, "B-MAX olağanüstü ve akıllıca hazırlanmış yeni bir otomobil. B sütunu olmayan ilk araç olmasına rağmen kapılarında iki B sütünü var. B-MAX ile Avrupalı müşteriler, alınması mantıklı ve tavsiye edilebilir bir otomobilin de havalı olabileceğine şahit oldular" dedi.

Eşsiz tasarım, yüksek standartlar

Ford'un B-MAV sınıfındaki yeni aracı Ford B-MAX, B sütununun güvenlikten ödün vermeden ön ve arka kapıların içerisine entegre edilmesiyle yeni bir gövde tasarımı sunuyor ve 1.5 metreye ulaşan sınıfının lideri kapı açıklığı ile otomobile biniş ve inişlerde büyük kolaylık sağlıyor. EuroNCAP çarpışma testlerinden 5 yıldız alan Ford B-MAX, bulunduğu segmentte EuroNCAP ödüllü "Aktif Şehir içi Güvenlik Sistemi"ni sunan ilk araç olma özelliğine de sahip. Uygun fiyatı ve girişten itibaren yüksek donanımı sayesinde yüksek talep gören B-MAX; müşterilerine Sony müzik sistemi, Geri Görüş Kamerası, araç içi iletişim sistemi Ford SYNC, Bluetooth & Türkçe Sesli Kontrol Sistemi gibi günümüzün en ileri teknolojilerini sunuyor.

Yeni Ford B-MAX'in benzinli motor ürün gamında; 90PS güce sahip 1.4 litre ve 105PS güç üreten 1.6 litre Duratec motorlar ile ödüllü 1.0 litre EcoBoost 120PS güce sahip motor yer alıyor. B-MAX'te dizel motor olarak ise 75PS'lik güce sahip 1.5 litre TDCi bulunuyor. 1.6 litrelik motor, 6 ileri otomatik Powershift şanzıman ile diğer motor seçenekleri ise 5 ileri manuel vitesle sunuluyor. Ekim ayından bu yana Türkiye'de satılmakta olan Ford B-MAX, 38 bin 250 TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.

Yorum bağlantısı
Tarık Cihangir

Kayarkapılar açılınca alttan hortum çıkıyor, hiç beğenmedim

+1

ilave olarak bagajının da çok küçük olduğunu eklemeliyim ayrıca kullanıma bağlı olarak ön ve arka kapıların mekanik kilit aksamları fazla eklemli olduğundan sanki zamanla sorun çıkarır diye düşünüyorum :)

Yorum bağlantısı
Hakan Çark

+1

ilave olarak bagajının da çok küçük olduğunu eklemeliyim ayrıca kullanıma bağlı olarak ön ve arka kapıların mekanik kilit aksamları fazla eklemli olduğundan sanki zamanla sorun çıkarır diye düşünüyorum :)

+1

ayrıca arka koltuklar diz mesafesi dar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Ford yoksa 1,5 dCi için Renault ile mi anlaştı?

o motor 1.6 tdci duratorq dan devşirmeymiş. viki öyle diyor.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Uz

Arkadaşlar içimizde hala B-Max alan hiçkimse yokmu?

Cuma günü B-Max almaya gittik arkadaşın eşine. Sadece sürgülü kapı kilit sistemi olmadığı için ve o kablonun ileride sıkıntı oluşturabileceği düşüncesi ile vazgeçtik. Bende ford müşteri hizmetlerini aradım. Bugün pazar olmasına rağmen bana geri dönüş yaptılar ve bu şikayetleri sadece benden almadıklarını 2013 yılında iyileştirme gelme ihtimalinin yüksek olduğunu belirttiler.

İçimizde B-Max almış olanlar var ise deneyimlerini paylaşırlar ise hepimiz adına faydalı olabileceğini düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Gökhan Becerik

Honda jazz ile kıyaslama yapabilir misiniz ? mesela jazz ın bagaj hacmi 399 lt. / b-max in 304 lt .. bende şu an 2010 punto evo mevcut fakat bu sene değiştirmeyi düşünüyorum .. henüz araç için karar verme aşamasındayım .

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

jazzın o kadar bagaj hacmi nasıl becerdiğini çözemedim zaten :D aracın içide çok geniş. düz vites olacaksa bmax yerine jazz daha mantıklı. iş yeni otomatik jazzlar cvt oldu galiba ama i-shift mantığını bilmeyen için uzak durulacak bir şanzıman.

bu arada powershift 1.6 benzinli b-max kullandım. arabanın gidişi çok güzel şanzımanda çok harika ama S modunu çözemedim ya ben beceremedim yada araba S modundan kendini ferrari felan sanıyor :D çok agresifleşiyor sürüş esnasında D den S e alınca sanki kick down yapmış gibi oluyor araç ve kendini gereksiz şekilde üst devirlerde tutuyor. yani S i biraz fazla kaçmış :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...