Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 (düzenlendi) Arkadaşlar dün akşam şirket arabası fiorino ile ankara etimesgut da giderken öndeki j9 minibüsün altından kocaman bir buz parçası düştü arkamda ve solumda araç olduğu için kaçamadım ve tam ortalama daldım. ilk başta bir sıkıntı yoktu ve 200 mt sonra müsait bi yerde durdum ve baktım sadece tamponun altında ufak bir çatlak vardı. Bindim ve yürüdüm ama araba gaz yemiyor kamyon gibi çalışıyor. şirkete gelince ışık da baktım ve radyatörün sol alt köşeside hafifden yamulmuş ama kaçak felan yokdu. O akşam başka araç ile gittim ve sabah aracı servise götürmek için çalıştıramamışlar ve araç çekici ile servise götürülmüş. Servisten gelen bilgiye göre radyatör ve turbo radyatörü değişecekmiş ve çok kadar masrafı varmış. Kaskodan yaptıracağız. Ama inanamadım cidden buza çarpmayla bu kadar hasar oluşurmu. 9 Ocak 2013 tarihinde Anıl Aslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Belli bir hızdan sonra ha buz ha taş. Geçmiş olsun. Hatta buz için hıza da gerek yok direk taş Yorum bağlantısı
Misafir 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun.Titanik de buza çarpıp battı. :) Allah daha kötüsünden korusun. Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun abi o nasıl buzmuş öyle Teşekkür ederim kardeş. Bende anlayamadım valla Belli bir hızdan sonra ha buz ha taş. Geçmiş olsun. Hatta buz için hıza da gerek yok direk taş hızım 70 ile 80 arasıydı demekki 120 ile vursak komple motoru indirecekti Yorum bağlantısı
Misafir 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun.Titanik de buza çarpıp battı. :) Allah daha kötüsünden korusun. Süper bi yorum olmuş. Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Süper bi yorum olmuş. Süper bi yorum olmuş. zaten aklıma ilk gelende o oldu şimdi anladım titaniğin nasıl battığını Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun.Titanik de buza çarpıp battı. :) Allah daha kötüsünden korusun. Günün yorumu olmuş bu. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 zaten aklıma ilk gelende o oldu şimdi anladım titaniğin nasıl battığını Benim aklıma daha farklı bir şey geldi. Titanic'i Fiat mı üretti yoksa Yorum bağlantısı
Çetin Kılıç 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Çok geçmiş olsun allah beterinden korusun . 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 geçmiş olsun.ya tekerleğin altına girip hizanı bozsaydı.ondan sonra topla toplayabilirsen arabayı. 1 Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 titanic peugeot üretimi bipper geçmiş olsun.ya tekerleğin altına girip hizanı bozsaydı.ondan sonra topla toplayabilirsen arabayı. Teşekkür ederim. Bende aklıma o geldiği için ortaya aldım. Benim aklıma daha farklı bir şey geldi. Titanic'i Fiat mı üretti yoksa titanic peugeot üretimi bipper Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun.. 70 -80 km/h da az değil..Bu hızlarda birşeye çarpmak etkiyi epey artırır. 1 Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun.. 70 -80 km/h da az değil..Bu hızlarda birşeye çarpmak etkiyi epey artırır. Teşekkür ederim Ayhan Bey. Haklısınız. Karter Koruması Şart. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Teşekkür ederim Ayhan Bey. Haklısınız. Karter Koruması Şart. Bu gibi bir durumda karter koruması bir şeye yaramaz. Kartere değecek olan bir engel traverse değmeden kartere ulaşamaz Anıl bey. Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Bu gibi bir durumda karter koruması bir şeye yaramaz. Kartere değecek olan bir engel traverse değmeden kartere ulaşamaz Anıl bey. Teşekkür Ederim Bilmiyordum bunu Ama alttan baktığımda manifold a kadar değmiş. Radyatöre değince parçalanmış buz manifold da bile çamur izleri var. Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 J9'lar 70-80 km yapabiliyormuymuş Geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 J9'lar 70-80 km yapabiliyormuymuş Geçmiş olsun. Teşekkür ederim. J9 bu katil minibüs kışın yoğun olduğu bölgelerde en çok tutulan minibüs dür J9 Kar buz dinlemez keçi ğibi tırmanır 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun, buz demek, kaya demek, normal bir hasar, stop etseydiniz, siz de çalıştıramazdınız, multijet motorda, turbo hortumunda/intercooler da kaçak çatlak poatlak olursa, marş basar, motor çalışmaz. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 (düzenlendi) Çok geçmiş olsun, bence buza çarpmakla daha iyi yapmışsınız, sağa sola kaçıp tekrar sert bir hamleyle toplasaydınız araba direk devrilirdi, esp siz fiorino bu harekette direk devrilir, takla özürlü olduğu tescillidir, aklınızda bulunsun, hamleyi yaptınız ama toparlamayı sert yapmayın. 1:10 dan sonrasını izleyin... bu arada bipper-fiorino-nemo alayı aynıdır, esp yoksa dikkat. 9 Ocak 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Geçmiş olsun, buz demek, kaya demek, normal bir hasar, stop etseydiniz, siz de çalıştıramazdınız, multijet motorda, turbo hortumunda/intercooler da kaçak çatlak poatlak olursa, marş basar, motor çalışmaz. Teşekkür ederim çağlar bey. Kaza sonrası araç sanki manifold patlak gibi bir ses çıakrıyordu ve çok yavaş gaz yiyordu.Çok illet bir motor bu multijet. Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Çok geçmiş olsun, bence buza çarpmakla daha iyi yapmışsınız, sağa sola kaçıp tekrar sert bir hamleyle toplasaydınız araba direk devrilirdi, esp siz fiorino bu harekette direk devrilir, takla özürlü olduğu tescillidir, aklınızda bulunsun, hamleyi yaptınız ama toparlamayı sert yapmayın. 1:10 dan sonrasını izleyin... bu arada bipper-fiorino-nemo alayı aynıdır, esp yoksa dikkat. Teşekkür ederim Ali Bey. 1 yıldır şirket arabası olarak fiorino kullanıyorum ve yol tutuşu cidden berbat. En ufak bir virajda bile araç zıplamaya başlıyor. Aracın huyunu bildiğim için ortaladım buzu. Tekerin altına alsaydım büyük ihtimalle dengeyi kaybederdi araç kaçacak yerde bulamadım mecburen ortaladım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 turbo havası dışarı kaçarsa normal bir sonuçtur vesile ile Fiorino trekking modeli, kilitli diferansiyeli ile çok farklı bir modeldir, inceleyiniz 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 turbo havası dışarı kaçarsa normal bir sonuçtur vesile ile Fiorino trekking modeli, kilitli diferansiyeli ile çok farklı bir modeldir, inceleyiniz Hile olmasın baktılar yolda durmuyor arabayla oynadılar, adınana trekking dediler ayıplarını gizlediler, olay bu ama işe yaramış olabilir bu da ayrı konu 1 Yorum bağlantısı
Anıl Aslan 9 Ocak 2013 Yazar Paylaş 9 Ocak 2013 Hile olmasın baktılar yolda durmuyor arabayla oynadılar, adınana trekking dediler ayıplarını gizlediler, olay bu ama işe yaramış olabilir bu da ayrı konu siz bide rüzgarlı havada görün Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ocak 2013 Paylaş 9 Ocak 2013 siz bide rüzgarlı havada görün Gördüm zaten o yüzden konuşuyorum, bunun daha iyisi doblo ama o da tırt sayılır. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts