Yusuf Bahri Aslan 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 BMW 5-Serisi, düşük vergi dilimine giren 1.6 litre hacimli TwinPower Turbo motor seçeneği ile Türkiye’de satışa sunuldu. Yeni BMW 520i, 55.000 Euro’dan başlayan anahtar teslim fiyatı ile BMW sürüş keyfini daha da geniş bir kitleye yayıyor. Yeni BMW 520i, 170 beygir gücündeki 1.592 cc’lik TwinPower Turbo motoru sayesinde 0’dan 100 km/sa hıza sadece 8,7 saniyede çıkarken, 226 km/sa’lik maksimum hıza ulaşabiliyor. 250 Nm torku ise 1500 devir/dak’dan itibaren sağlayabiliyor ve performanstan taviz vermiyor. Tüm bunları ise 100 km’de ortalama 6,7 lt yakıt tüketerek elde edebiliyor. Standart olarak 8 ileri otomatik şanzıman ile sunulan Yeni BMW 520i, pürüzsüz vites geçişleri ve sessiz iç kabini sayesinde konforlu bir yolculuk sağlıyor. Segmentinin en çok tercih edilen otomobili, yenilenen ön ve arka tampon yapısı, yeni ön ve arka led far tasarımları, yeni dış renk ve iç döşeme seçeneklerini, 170 beygir gücündeki 1.592 cc’lik TwinPower Turbo motoru ile birleştiriyor. İsteğe bağlı olarak, Modern Line, Luxury Line ve M Sport olmak üzere 3 farklı Line seçeneği ile alınabilen yeni BMW 520i, böylece farklı zevklere hitap edebiliyor. Birçok teknolojik yeniliğe sahip olan Yeni BMW 5 Serisi, dokunmadan açılabilen ve aynı şekilde dokunmadan kapatılabilen bagaj kapağına da sahip. Navigasyon donanımı ile birlikte gelen, dokunmatik yüzeye sahip yeni i-Drive butonu ise parmak ucuyla yazı yazabilmeye imkan tanıyor. Kaynak : http://www.turkeycarblog.com/2013/07/1-6-litre-motorlu-yeni-bmw-520i-turkiyede-satisa-sunuldu/ 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 fiyatı 60-70 bin lira düştü galiba. Yorum bağlantısı
Yusuf Bahri Aslan 22 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2013 55 bin eurodan başlıyormuş. Yani bir çoğumuza sadece uzaktan bakmak düşüyor Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 140 bin lira falan. eskiden 200 bin değilmiydi bu. Bizim için hayal tabi. Yorum bağlantısı
Tuğberk Şahinoğlu 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 2.0 dizel motorlusunu tercih etmek uzun vadede çok daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam onun fiyatı 20000 bin tl ydi.ve gene yanlış hatırlamıyorsam yaptığım hesaba göre 50.000 km de araba fiyatı + yakıt eşitleniyor burdan sonra dizelle kara geçmeye başlıyoruz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 2.0 dizel motorlusunu tercih etmek uzun vadede çok daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam onun fiyatı 20000 bin tl ydi.ve gene yanlış hatırlamıyorsam yaptığım hesaba göre 50.000 km de araba fiyatı + yakıt eşitleniyor burdan sonra dizelle kara geçmeye başlıyoruz 60bini kaç senede kurtarır , iyi hesap etmek lazım. 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Bahri Aslan 22 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 22 Ağustos 2013 2bin liralık LPG taktır tam kar et diyeceğimde sen 140 bin tl ver sonra git lpg taktır Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 balon ödemeyle alnıyor mu bu Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 Bence olmuş neden olmasın. Dizele göre 50.000 TL civarı daha ucuz. 50.000 TL lik yakıtla ben bu arabayla yaşlanırım 1 Yorum bağlantısı
Alper Demir 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 Kasko ve sigorta fiyatları yaşlanma sebebi zaten bakım ve yedek parçayı hiç saymadım Enişte Bey de 1998 S320 var. Sıfır almıştı. Kasko yaptırmadı hiç, yetkili servise de uğramadı. Dışarıdan yağ ve su ile hala tıkır tıkır çalışıyor. Ama risk tabi O riski aldı şimdi hesaplayınca 15 senelik s320 kasko ve bakım masrafları ile sıfır araba alınır herhalde Paranın gözü körolsun. Para çok olunca riske girmek kolay oluyor demekki Yorum bağlantısı
Levent Eksen 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 Daha ne olsun, 50bin fark ne demek.. O farkla bide dizel Clio alirim, bunuda mis gibi özel gunlerde kullanirim sirf keyif icin.. Garajimda cillop gibi yatar Yorum bağlantısı
Eray Sireli 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 (düzenlendi) 520d ile bu 1.6'lık 520i'nin maliyetlerinin aynı olduğunu düşünelim. 520d %80 ötv ile geliyor. 2000cc ile 1600cc arasında tam %40 ötv farkı var. 520d 197 bin ve %40'ı 78-80bin TL gibi bir rakam çıkar. Ortaya çıkan fiyat 119-120bin tl civarında olur. Peki sorarım size neden maliyeti daha düşük 520i 140 bin TL? Fazla mı kar ediyorlar? Tabiki evet. 22 Ağustos 2013 tarihinde Eray Sireli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 22 Ağustos 2013 Paylaş 22 Ağustos 2013 516 i daha güzel olurmus boşuna seri bozulmus (; GT-I9100 Cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi Yorum bağlantısı
Serhat Işık 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 tadından yenmez bu araçın.dizel alan adım 200000 km lerde anca amorti eder ozamanda satar zaten .görültüsüde vergiside aradaki fiyat farkı da boşuna maliyet. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Ya piyasada gördüğümüz çoğu lüks arabaya kimse öyle 150 bin 200 bin, hele 300-500 nin falan vermiyor. Herkes hile, hurda, kaçak ile alıyor. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Bu fikrimin ana nedeni zaman zaman basında gördüğüm kaçakçılık, sahtecilik ve vurgun haberleri. Bunun yanında çok zengin bir toplum olmamamıza rağmen trafikte gezen lüks araba fazlalığı da bu fikrimi destekler nitelikte. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 o gördükleriniz hiç bir zaman çoğunluk olamaz.zannetmeyle böyle şeyler söylenmez,namuslu insanları zan altında bırakmak olur.her lüks markadan hangi ayda kaç tane satıldığı bellidir.fiyatları da bellidir. sizin dediğiniz gibi olmuyor mu,oluyor ama siz "herkes" kelimesini kullanınca olmuyor Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 (düzenlendi) 2.0 dizel motorlusunu tercih etmek uzun vadede çok daha mantıklı.Yanlış hatırlamıyorsam onun fiyatı 20000 bin tl ydi.ve gene yanlış hatırlamıyorsam yaptığım hesaba göre 50.000 km de araba fiyatı + yakıt eşitleniyor burdan sonra dizelle kara geçmeye başlıyoruz balon ödemeyle alnıyor mu bu Ona emminin oralardan balon lazım. http://gm.poas.com.tr/pompafiyat/pompafiyatgrid.aspx http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/technical_data/ Şimdi kabaca bir hesap yapalım. Benzinli 1,6 BMW 140,323 tl Dizel 2,0 BMW 197,024 Tl Benzin İstanbul için 95 oktan 4,92 Dizel İstanbul için 4,43 depo hacmi 70 litre. 70*4,92=344 tl Benzin 70*4,43=310,1 Tl Mazot. Benzinli Şehir içi (8.7 Teknik veri) yaksa 804 km yapar. Dizel Şehir içi (5,2 Teknik Veri) yaksa 1347 km yapar Depo başına 543 km fark yapar. 197,024-140,323= 56,721 Tl fiyat farkı + 2295- 827=1468 tl Vergi farkı= 58,189Tl Fiyat farkı. 70lt ile 804 km yaparsa X lt ile 543 km dersek 47,28lt benzin farkı çıkar. 58189 / 47,28 = 1230,74 lt Benzin alınır. 1230,74 / 70= 17,59 depo benzin eder. 17,59*804=14,142 km de fark kapanır. (bir yerde hesap hatam var ama sabah sabah bulamadım ) 23 Ağustos 2013 tarihinde Murat Ersel Çevik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 (düzenlendi) Ona emminin oralardan balon lazım. http://gm.poas.com.tr/pompafiyat/pompafiyatgrid.aspx http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/technical_data/ Şimdi kabaca bir hesap yapalım. Benzinli 1,6 BMW 140,323 tl Dizel 2,0 BMW 197,024 Tl Benzin İstanbul için 95 oktan 4,92 Dizel İstanbul için 4,43 depo hacmi 70 litre. 70*4,92=344 tl Benzin 70*4,43=310,1 Tl Mazot. Benzinli Şehir içi (8.7 Teknik veri) yaksa 804 km yapar. Dizel Şehir içi (5,2 Teknik Veri) yaksa 1347 km yapar Depo başına 543 km fark yapar. 197,024-140,323= 56,721 Tl fiyat farkı + 2295- 827=1468 tl Vergi farkı= 58,189Tl Fiyat farkı. 70lt ile 804 km yaparsa X lt ile 543 km dersek 47,28lt benzin farkı çıkar. 58189 / 47,28 = 1230,74 lt Benzin alınır. 1230,74 / 70= 17,59 depo benzin eder. 17,59*804=14,142 km de fark kapanır. (bir yerde hesap hatam var ama sabah sabah bulamadım ) fiyat farkı 58.189 tl ise 58.189/ 4,43=13.135,21 litre mazot yapar 13.135,21/ 70= 187,64 depo mazot yapar 187,64 * 1347km= 252.751 km yol yapar dizel 5,20 alırsanız 252.000 km sonra amorti eder,kâr ise daha sonra gelir 23 Ağustos 2013 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 Yeni çıkan arabaların hepsinde İphone yeri var.Ben bu arabadan alcam ama bende Nokia 3310 var ne olcek şimdi? 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 (düzenlendi) Ona emminin oralardan balon lazım. http://gm.poas.com.tr/pompafiyat/pompafiyatgrid.aspx http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/technical_data/ Şimdi kabaca bir hesap yapalım. Benzinli 1,6 BMW 140,323 tl Dizel 2,0 BMW 197,024 Tl Benzin İstanbul için 95 oktan 4,92 Dizel İstanbul için 4,43 depo hacmi 70 litre. 70*4,92=344 tl Benzin 70*4,43=310,1 Tl Mazot. Benzinli Şehir içi (8.7 Teknik veri) yaksa 804 km yapar. Dizel Şehir içi (5,2 Teknik Veri) yaksa 1347 km yapar Depo başına 543 km fark yapar. 197,024-140,323= 56,721 Tl fiyat farkı + 2295- 827=1468 tl Vergi farkı= 58,189Tl Fiyat farkı. 70lt ile 804 km yaparsa X lt ile 543 km dersek 47,28lt benzin farkı çıkar. 58189 / 47,28 = 1230,74 lt Benzin alınır. 1230,74 / 70= 17,59 depo benzin eder. 17,59*804=14,142 km de fark kapanır. (bir yerde hesap hatam var ama sabah sabah bulamadım ) Hata burda abi TL / litre işlemi yapmışın ama sonuç litre olmuş 60.000 TL ye 14.500 km giden arabayı üstüne benzin bile dökmeden yakarlar 23 Ağustos 2013 tarihinde Furkan Avcı tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serhat Işık 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 zengin bu arabayı 3 sene sonra satsa (200.000-250000km desek)zaten yenisini alıyor.yakıt derdi yok ki adamın.ikinci ele düştü mü bizim yaptığımız hesap devreye giriyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts