Sertaç Karginer 3 Aralık 2013 Paylaş 3 Aralık 2013 Skoda'dan 1.6 litre dizel ve otomatik müjdesi... Skoda'nın ilk SUV modeli Yeti, Türk tüketicilerin istekleri doğrultusunda yenilendi. Makyaj geçiren SUV'da en önemli yenilik Türkiye şartlarına özel geliştirilen 1.6 litre dizel ve otomatik motor olarak dikkat çekiyor. Bununla birlikte yeni Yeti, City ve Outdoor olmak üzere iki farklı versiyonla pazarlanacak. Yenilenen Yeti, önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde ülkemizde satışa sunulacak. Yenilenen Skoda Yeti, markanın yeni tasarım anlayışını gözler önüne seriyor. Hem City, hem de Outdoor'un ön bölümleri, daha yatay hatlarla, yenilen marka logosunu öne çıkaran ızgara tasarımı ve yeniden tasarlanan farlarla şekillendirildi. Skoda'nın yeni tasarım diline uygun olması açısından sis farları dikdörtgen formda, ön tamponların alt kısımlarına yerleştirildi. Bununla beraber arka tasarımda da yine yeni Skoda tasarım felsefesine göre yeniden yorumlanan bagaj kapağı tasarımı öne çıkıyor. Araç, Octavia ve Superb modellerinde sunulan LED teknolojili entegre gündüz farlarına sahip bi-xenon far seçeneğiyle de satın alınabilecek. Yeti City'de tamponlar, kapı eşikleri ve yan çıtalar gibi plastik bölümler gövde renginde olurken, Outdoor'da bu kısımlar siyah renkte bırakılmış. Ayrıca Outdoor'da yan aynaların dışı gri renkte.Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Tolga Senyücel, Türkiye pazarında Yeti City ve Yeti Outdoor ile yer alacaklarını belirterek, "Skoda markasının Türkiye’den beklentileri çok yüksek. Bu amaçla 105 beygir gücünde 1.6 litre otomatik DSG şanzımanlı Yeti, Türkiye pazarına uygun olarak geliştirildi. Türkiye‘deki tüketicilerin kullanım alışkanlıkları dikkate alınarak ve özel yatırım yapılarak üretim planına alındı" dedi. Yeti'den Türkiye’de piyasaya sunulduğu günden bu yana 5 bin adedin üzerinde satıldı. Kaynak: Gazete Vatan otomobil. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 MAnuel 1.6tdi, 53bin tele, bu da 60bin olabilir Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 Bu güzel olmuş. Makyajsız hali ne pisti öyle be. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 güzel olmuş, 1.6 tdi, dsg, iyi satar gibi. Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 Ben Yeti'nin en karakteristik özelliği olan büyük yuvarlak sis farından vazgeçilmesini yadırgadım doğrusu. 3 Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 (düzenlendi) Sis farları korunarak güüncellenseydi daha yerinde olurdu. 4 Aralık 2013 tarihinde Fazlı Özdemir tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 (düzenlendi) Arabanın önünde sorun yoktu ki bence.Ticari havasını yandan bakınca veriyordu.Değişen birşey olmamış!.Hatta arabanın farklılığı ortadan kalkmış, öndeki yuvarlak farları kaldırınca. 4 Aralık 2013 tarihinde Engin Karadayan tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Turkay Enez 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 Makyajlı hali kötü olmamış. Ancak, farların hemen yanındaki sisler tamamen Yetiye özgüydü. Dünyada tekti. Ve bu görüntü bazı insanların hoşuna gitmese de bazıları tarafından çok beğeniliyordu. Son makyajla, özgünlük kalmadı. Sıradanlaştı. Diğerlerinden bir farkı kalmadı... 5 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 Makyajlı hali kötü olmamış. Ancak, farların hemen yanındaki sisler tamamen Yetiye özgüydü. Dünyada tekti. Ve bu görüntü bazı insanların hoşuna gitmese de bazıları tarafından çok beğeniliyordu. Son makyajla, özgünlük kalmadı. Sıradanlaştı. Diğerlerinden bir farkı kalmadı... +1 Ben de bunları yazacaktım. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 Makyajlı hali kötü olmamış. Ancak, farların hemen yanındaki sisler tamamen Yetiye özgüydü. Dünyada tekti. Ve bu görüntü bazı insanların hoşuna gitmese de bazıları tarafından çok beğeniliyordu. Son makyajla, özgünlük kalmadı. Sıradanlaştı. Diğerlerinden bir farkı kalmadı... Aynen katılıyorum, o sisleri kaldırmaları büyük hata, birde utanmadan Türk halkına sorduk diyorlar, herhalde Japonya da yaşayan Türk lere sormuşlar 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 4 Aralık 2013 Paylaş 4 Aralık 2013 Fena olmamasına rağmen fabia nın hormonlusu gibi olmuş . Sempatim azaldı yinede . Yorum bağlantısı
Misafir 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Sis farları korunarak güüncellenseydi daha yerinde olurdu. Haklısınız. Sanki kişiliği kaybolmuş önden.. Aynen katılıyorum, o sisleri kaldırmaları büyük hata, birde utanmadan Türk halkına sorduk diyorlar, herhalde Japonya da yaşayan Türk lere sormuşlar Öyle deme Abi. Qashqai de Türkçe bir isimmiş. Türklerden esinlenilmiş.. Türk Türk tür... Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Skodanın logo değişimi ile değişen radyatör ızgarasından yeti de nasibini almış ve tüm modellerin ön yüzleri birbirine benzemeye başlamış ayrıca farların ızgara tarafındaki üçgen tasarım tüm vosvoslarda standarttı buna da bulaşmış Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Yahu ne kadar önemli bir Ülke olduk herkes Türkiye'ye özel araç üretmeye başladı. Bu pazarlamacılar ile basınımız yokmu salla sallayabildiğin kadar yani deslerki Firma bizden giden istekleride dikkate aldı bundanda çok memnun olduk. Geri zekalı adamlar bütün arabalarında kullandığı dizel motora yine bütün araçlarında kullandığı şanzımanı koymuş sanki Türklerin yadımıyla amerika yeniden keşfedilmiş Yorum bağlantısı
Misafir 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Yahu ne kadar önemli bir Ülke olduk herkes Türkiye'ye özel araç üretmeye başladı. Bu pazarlamacılar ile basınımız yokmu salla sallayabildiğin kadar yani deslerki Firma bizden giden istekleride dikkate aldı bundanda çok memnun olduk. Geri zekalı adamlar bütün arabalarında kullandığı dizel motora yine bütün araçlarında kullandığı şanzımanı koymuş sanki Türklerin yadımıyla amerika yeniden keşfedilmiş Bir otomotiv devinin ülkelere özgü tasarım yapabilmesi için öncelikle satış hedeflerinin çok çok üzerine çıkmaları ve o ülkenin kullanıcılarından firmaya aşırı derecede bir tasarım değişim talebi olmalıdır ki, bu Türkiye için bence çok düşük bir ihtimal. Şöyle ki 2012 itibari ile Türkiye de her 1.000 kişiye 141 araç düşerken, bu rakam krizde iflas bayrağını çekmiş İspanya da 584 adet, Portekiz de 519 adet ve Yunanistan da 500 adet.. yani Skoda nın bize özgü tasarım yapma ihtimali %0,1.. Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Tasarım Türkiye için yapılmadı, 1.6 dizel otomatik kombinasyonu Türkiye düşünülerek yapıldı ki bence mantıklı. Sonuçta Avrupa pazarında 2.0 DSG ile 1.6 DSG arasında büyük fiyat farkı yok. Greenline piyasaya girdikten sonra da Yeti satışları çok arttı, firma bunu görmüş ve otomatikle çok satış yapacağını tahmin etmiştir. Bu konuda Yüce Auto'nun baskı yaptığını da daha önce duymuştum. Ayrıca Türkiye pazarını küçümsememek gerek, hele ki Avrupa'da böyle bir kriz ortamı varken. BMW ve Mercedes bile bizimkine benzer pazarlar için araç üretmeye başladı nihayetinde. Bu arada bence de eski görünümün sevimliliği yenisinde yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts