İçeriğe Yönlendir

Ankara Autoking Memnuniyetsizliği


Emre Yıldırım 2

Recommended Posts

Emre Yıldırım 2
Ankara Autoking'e kendi aracımla veya başka bir arkadaşımın aracıyla ne zaman randevu almaya gitsem randevu almadan geri dönmüşümdür. Bu durumu sebepleriyle özetlemek istedim.

 

Küçük şehirlerdeki autoking servisleri ne kadar iyiyse, büyük şehirlerde o kadar kötüdür. Ankara'daki autoking, aracı mini onarıma almamak için elinden geleni yapar.

 

Ankara autoking'de randevu aşamasında bahaneler şöyledir;

 

yapalım ama tam düzelmez.

çok yoğunuz en erken 1 ay sonraya randevu verebiliriz.

bu tamponun boyası kalkmamış, verniği kalkmış kabul edebilmemiz için hasar olması lazım.

bu ezik boyasız anca %20 düzelir, değmez yaptırmayın dursun.

yaparız ama mini onarımdan değil kaskodan.

kaskodan yaptırmak istemezseniz 900+kdv.

 

Ankara autokingde önce servis elamanlarıyla, sonra servis müdürüyle en sonunda da patronla tanıştım. Patron autoking merkezden de söyleseler kimse bana bu hasarı yaptıramaz dedikten sonra aracın başında "bunun için mi tartışıyoruz rica etsen yapardık ehe" dedikten sonra büyük jest yapmışcasına verdiği randevuya da gitmedim.

 

Yani olay sanırım şu; kasko firmaları hasar adetine bakılmaksızın, tamire gitsin yada gitmesin her araç için autoking'e yıllık sabit bir ödeme yapıyor. ödemeyi peşin alan autoking de bedavacı müşteri gelmesin diye elinden geleni yapıyor.

 

Müşteri memnuniyeti denen göstermelik anket de servisteki onarımdan sonra araç tesliminde doldurulduğundan, randevu aşamasında geri çevrilen müşterilerin memnuniyetsizliği hiçbir ankete yansımıyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Enteresandır iki kez autoking'e işim düştü, ikiside sorunsuz çözüldü.

 

Hatta 2-3 göçüğüde ücretsiz düzeltmişlerdi.

Yorum bağlantısı

 

Ankara Autoking'e kendi aracımla veya başka bir arkadaşımın aracıyla ne zaman randevu almaya gitsem randevu almadan geri dönmüşümdür. Bu durumu sebepleriyle özetlemek istedim.
 
Küçük şehirlerdeki autoking servisleri ne kadar iyiyse, büyük şehirlerde o kadar kötüdür. Ankara'daki autoking, aracı mini onarıma almamak için elinden geleni yapar.
 
Ankara autoking'de randevu aşamasında bahaneler şöyledir;
 
yapalım ama tam düzelmez.
çok yoğunuz en erken 1 ay sonraya randevu verebiliriz.
bu tamponun boyası kalkmamış, verniği kalkmış kabul edebilmemiz için hasar olması lazım.
bu ezik boyasız anca %20 düzelir, değmez yaptırmayın dursun.
yaparız ama mini onarımdan değil kaskodan.
kaskodan yaptırmak istemezseniz 900+kdv.
 
Ankara autokingde önce servis elamanlarıyla, sonra servis müdürüyle en sonunda da patronla tanıştım. Patron autoking merkezden de söyleseler kimse bana bu hasarı yaptıramaz dedikten sonra aracın başında "bunun için mi tartışıyoruz rica etsen yapardık ehe" dedikten sonra büyük jest yapmışcasına verdiği randevuya da gitmedim.
 
Yani olay sanırım şu; kasko firmaları hasar adetine bakılmaksızın, tamire gitsin yada gitmesin her araç için autoking'e yıllık sabit bir ödeme yapıyor. ödemeyi peşin alan autoking de bedavacı müşteri gelmesin diye elinden geleni yapıyor.
 
Müşteri memnuniyeti denen göstermelik anket de servisteki onarımdan sonra araç tesliminde doldurulduğundan, randevu aşamasında geri çevrilen müşterilerin memnuniyetsizliği hiçbir ankete yansımıyor.

 

 

Şikayetinizi sigorta şirketinizin mail adreslerine tarihli olarak bildirirseniz gerekli uyarı yapılır.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Yazdıklarınıza bire bir katılıyorum.

 

İlaveten:

Aracımı tamponun kısmen boyanması için bıraktım. Akşam karanlığında teslim alırken, aracımla 2 km yol yapıldığını, bütün koltuk ve ayna, cam vb. ayarları ile oynandığını tespit ettim.

 

Sabah 09.00 da topluca aldıkları araçların hemen tamamını (40-50 araç) 17.30-18.00 arasında (mevsim itibariye alacakaranlıktı) yıkamadan yeni çıkmış, kurulanmamış vaziyette

sahiplerine teslim ettiklerini, bu teslimat sırasında aracı alel acele kontrol etmemizi ve 18.00'de bitecek mesai nedeniyle hemence teslim alıp, müşteri memnuniyeti anketini en olumlu kanaat belirterek doldurmamı istediler. Tabi ki ilgili sorulara gerekli!! cevapları işaretleyerek danışman efendiyle papaz olmuş şekilde ayrıldım.

 

Benim tahminim ise, bu adamların yakın çevresinde anlaştıkları boyacılara, sigortadan aldıkları ücretin çok altında bir ücretle araçları yaptırdıkları şeklindedir.

tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Benim tahminim ise, bu adamların yakın çevresinde anlaştıkları boyacılara, sigortadan aldıkları ücretin çok altında bir ücretle araçları yaptırdıkları şeklindedir.

Aynen öyle ;)

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Şikayetinizi sigorta şirketinizin mail adreslerine tarihli olarak bildirirseniz gerekli uyarı yapılır.

Saygılarımla.

 

Evren, genelde araç sahipleri bu adamları şikayet etmek yerine, bu servise bir daha gitmemek eğiliminde oluyor. Kesinlikle inanıyorum ki Ankara outoking'e uyarıdan öte şeyler yapılması gerekiyor. Ben aracımı yaptırdıktan sonra  şikayet yerine,  sigorta şirketimden geri dönüş beklemiştim. Çok yakın bir kaç dostumdan böyle dönüşler olduğunu duymuştum. Ancak beni arayan olmadı ve ben de şikayet etmedim.

 

Diğer illeri bilemem ama Ankarada sigorta firmalarının kesinlikle autoking'e bir alternatif üretmeleri gerekiyor.

tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Evren, genelde araç sahipleri bu adamları şikayet etmek yerine, bu servise bir daha gitmemek eğiliminde oluyor. Kesinlikle inanıyorum ki Ankara outoking'e uyarıdan öte şeyler yapılması gerekiyor. Ben aracımı yaptırdıktan sonra  şikayet yerine,  sigorta şirketimden geri dönüş beklemiştim. Çok yakın bir kaç dostumdan böyle dönüşler olduğunu duymuştum. Ancak beni arayan olmadı ve ben de şikayet etmedim.

 

Diğer illeri bilemem ama Ankarada sigorta firmalarının kesinlikle autoking'e bir alternatif üretmeleri gerekiyor.

 

Mükremin Bey,

 

Biz anlaşmalarımızı sizleri memnun etmek ve bu memnuniyet neticesinde bir sonraki yıl tekrar bizi tercih etmeniz için yapıyoruz. Anlaşmamızı yaparken Autoking'in hizmet ve şartlarına göre belli bir meblağdan anlaşıyoruz ve bu da poliçelere prim olarak ek bir maliyet getiriyor. Bizlere ulaşan her şikayet ciddiyetle değerlendirilir ve dönüş sağlanır. En azından sebebi öğrenilmeye çalışılır. . Zaman zaman CEO'muz/Genel Müdürümüz dahil sigortalılarımızı memnuniyet için kritersiz bir seçimle arayabiliyorlar. Tabi ki rassal olarak denk gelme şansı az. Bununla beraber her hasar alan sigortalının aranarak anket yapılma uygulaması bizim şirketimizde mevcut değil. Bunun yerine online olarak sigortalılarımıza çok daha rahat hizmet verebilecek  şekilde tasarlanan online işlemlerimiz var. Klasik yöntem posta adreslerimiz de mevcut. Sonuç olarak hakkınızı aramak için aranmayı beklemekle vakit kaybetmeyin derim.

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı

Şubeler arasi fark var demekki,mini onarimdan komple kaputu boyattim ben ve devaminda bir sürü ezikler vardı onlarıda yaptırdım...Kasko yenilerken autoking ile anlaşmasi olan kurumları tercih ederim.Bu arada bahsettiğim yer autoking ikitelli.

Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler

Şubeler arasi fark var demekki,mini onarimdan komple kaputu boyattim ben ve devaminda bir sürü ezikler vardı onlarıda yaptırdım...Kasko yenilerken autoking ile anlaşmasi olan kurumları tercih ederim.Bu arada bahsettiğim yer autoking ikitelli.

 

Bende ikitellide 1-2 işlem yaptırmıştım oldukça memnun kaldım ikitelli autoking den :)

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Şubeler arasi fark var demekki,mini onarimdan komple kaputu boyattim ben ve devaminda bir sürü ezikler vardı onlarıda yaptırdım...Kasko yenilerken autoking ile anlaşmasi olan kurumları tercih ederim.Bu arada bahsettiğim yer autoking ikitelli.

Autoking şahıslara bayilik veriyor bildiğim kadarıyla. Dolayısıyla şubeler arası fark olması normal ama bu durum denetleme ve yaptırım mekanızmasının düzgün çalışmadığını gösteriyor. Kısaca ford yetkili servisleri gibi :D :D 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Ben çevremden buralara gidipte memnun kalanı görmedim. Eskiden nasıldı bilmiyorum ama şimdilerde sadece ismi var bence.. Yaptıkları işler hava civa..

Yorum bağlantısı

Sen oraya bi kere gidersin.

Ben oraya haftada 15 tampon yollarım.

Eli mahkum düzgün yapacak.

Hatta ve hatta,bu olmamış diyip, geri gönderdiğim tampon dahii olmuştur.

Malesef müşteri aracına davranış yanlış.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...