Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Autoshow(autobild) dergisine göre 1.6 dizel kompaktlar karşılaştırılmış. Her zamanki gibi malum araç birinci olmuş. Araçlar focus 1.6, opel 1.6 110hp, pejo 308 1.6 , reno 1.5 110hp, golf 1.6 110hp esneklik değerleri şöyle: 60-100 km(5.vites) ford: 10.9s opel:12.4s pejo: 13.6 s reno: 14.7s golf: 15.2 burada ford ara hızlanmada gerçekten çok iyi, araçların 6 vites, golf hariç. Bu yüzden golf epey geri kalmış. tüketimler: ford: 5.1 opel:5.4 pejo:5.0 reno:4.9 vw:5 burada hemen herkesin söylediği dci motorlar çok az yakıyor sözü doğru olduğu. frende: ford: 37.7 opel:36.8 pejo:36.2 reno 36.5 vw 35.1 ford un frenleri zayıf. 6 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Frenleme ve tüketime ağırlıkta büyük etki eder. Acaba araç ağırlıkları ne? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 (düzenlendi) Vw 1.6 Tdi değerleri doğru değil. 110hp versiyonu sadece Golf Sportsvan'da kullanılıyor. O araç da zaten Cmax tarzı bir aile aracı 1420KG. Golf de kullanılan motor Cayc kodlu motor. Normal Golf ile kıyaslamaları doğru olur. 28 Ağustos 2014 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Arif Görkem AKTAŞ 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Fren mesafesinin ağırlıkla değişeceğini unutmamak lazım. Fren mesafelerinde o kadar önemli bir fark yok gibi. Aralarında kıyaslayınca en ideal araba Ford. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2014 testteki normal golf 1.6 tdi. 110 hp. ağırlıklar şöyle: ford: 1371 opel:1528 pejo:1336 reno:1327 vw:1344 opel çok ağır , en büyük kusuru bu zaten. testte golf 5 vites. ülkemizdeki versiyonları bilmiyorum. bizde 6 vitesi var mı? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2014 Almanya'da 110luk şimdi baktım. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Almanya'da 110luk şimdi baktım. Bmt o, 2.0 tdi altı yok BMT harici. Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Ara hızlanmalardaki değerlerin böyle çıkması bana tuhaf geldi.Acaba atladığımız birşeymi var? Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 (düzenlendi) testteki blue evet. 4. vites başlaması lazımdı bence Tdi'ın. 5. vites 60km/h da ölüdür o. Ekleme: 1050-1100d/d'da 5. vites 60km/h hakkaten ölüymüş 28 Ağustos 2014 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2014 4.vites ara hızlanmalar-60-100km ford 7.9s opel 8.3s pejo 8.5s reno 8.8s vw 9.5s Ara hızlanmalardaki değerlerin böyle çıkması bana tuhaf geldi.Acaba atladığımız birşeymi var? ford un vites oranları muhtemelen daha kısa bu yüzden ara hızlanmalarda daha canlı. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Ford 1-2 hatta 3 de yok. 4den sonra başlar 1.6 105lik jetta kalkista aliyor hp olarak az ağırlık fazla ama daha sonra 70den sonra direk boy boy açıyorum arayı 170lere kadar Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2014 Esneklik değeri nedir? bir aracın ara hızlanması, vites değiştirmeden alt devirden orta devire çıkış rahatlığını gösterir. Sollamalarda rahatlık kısaca. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 bir aracın ara hızlanması, vites değiştirmeden alt devirden orta devire çıkış rahatlığını gösterir. Sollamalarda rahatlık kısaca. Teşekkürler önemli bir şeymiş. Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Evren ellerine sağlık abi, kullandığımız araçlar hakkında birkaç bilgi daha edinmiş olduk, ama benzinlide bu tablonun biraz daha değişeceğini düşünüyorum. En azından hızlanma veya yakıt durumunun... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2014 Bezinlilerde ara hızlanma genelde daha zayıf oluyor. Daha çok torka bağlı. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Ford 1-2 hatta 3 de yok. 4den sonra başlar 1.6 105lik jetta kalkista aliyor hp olarak az ağırlık fazla ama daha sonra 70den sonra direk boy boy açıyorum arayı 170lere kadar Tam tersi olmasın. Yazılımlı Ford'ar mesala 1 2 3 süper 4 5 evde yok.. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Tam tersi olmasın. Yazılımlı Ford'ar mesala 1 2 3 süper 4 5 evde yok..Yok benim tam tersi ya obd ile ölçtük göksel abi ile 0-100 10.9 100-160 7 sn civarında Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 28 Ağustos 2014 Vw ciler daha iyi bilir ,bmt lerde normal golf göre daha uzun vites oranı var diye biliyorum, araç cimri olsun diye. Bu yüzden ara hızlaması zayıf görünüyordur. 2 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Yok benim tam tersi ya obd ile ölçtük göksel abi ile 0-100 10.9 100-160 7 sn civarında Senin araçta vites aralığı kısa, Focus'a bak mesela, devir olduğu halde 5. viteste ne kadar çevirebiliyor. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Senin araçta vites aralığı kısa, Focus'a bak mesela, devir olduğu halde 5. viteste ne kadar çevirebiliyor.Aynen bu durum fiestada geçerli biraz. Vw yazılımlaninca 1 ve 2 cok iyi oluyor ama cok uzun aralık Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 Bmt yi esas almamak lazım, intercooler bile yok neredeyse. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 28 Ağustos 2014 Paylaş 28 Ağustos 2014 (düzenlendi) Dci gerçektende az yakıyor benim Nisssan Note'un uzerinde 1.5 dci 90 var 18 km ortalama hız ile şehir içi 5,6 yakıyor.Yani 25 krş yapıyor. Uzun yol is su ana kadar 3 kere uzun yol yaptım, 120 km sabit hız, klima açık ben ve 2 yetişkin hiç kasmadan 3.5 litre. 16 krş yapıyor. Tabi bu başarılı yakışta Note'un 1100 kg olmasının avantajı büyük. 28 Ağustos 2014 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts