Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 (düzenlendi) Merhaba arkadaslar 2000 model 206 GTI aracımiz benzinde calismiyor Bujiler degisti Bobin degisti oksijen sensörü degisti Isi musuru degisti Map degisti Benzin pompasi degisti walbro 255 lik takildi Ama hala arac ilk calistirmada gaz yemiyor ve pirpirlayarak calisiyor 1.000 devir ile 2.000 arasi sonrasinda arac duzene giriyor sorunsuz calisiyor Mekaniksel hichir sıkıntı yok aracin motorunda ariza kodu da yok Video : http://m.izlesene.com/video/7730167# Yardimci olabilecek var mi acaba ? 4 Eylül 2014 tarihinde Cengiz Koşak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 rölanti ile ilgili bir parça vardı, ismin hatırlayamadım, otomatik ayar yapan. O parçaya bakıldı mı? Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 rölanti ile ilgili bir parça vardı, ismin hatırlayamadım, otomatik ayar yapan. O parçaya bakıldı mı? Furkan abi rolantide sıkıntı yok bakıldı orayada klima ile de denendi bizim sorunumuz 1.000 devir ile 2.000 arasinda gaz tepkimesi ve pirpirlama Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 sanki marş sıyırıyormus gibi duruyor kavrama yapmaya calişiyor muş gibi aynı aküye bakıldımı ? Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 sanki marş sıyırıyormus gibi duruyor kavrama yapmaya calişiyor muş gibi aynı aküye bakıldımı ?Bakildi mekanik olarak hicbir sıkıntı yok senteye bile bakıldıHava yapıyor olabilir mi motor?Hayir sani abi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 Hayir sani abi Nasıl eminiz? Enjektör ve yakıt hattı kontrol edildi mi? Silindir basınçları ölçüldü mü? Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 Nasıl eminiz? Enjektör ve yakıt hattı kontrol edildi mi? Silindir basınçları ölçüldü mü? Edildi abi hepsi yapildi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 Buji kabloları ? Buji ve kablolardan olsa ilk başta yapmazdı, sürekli yapardı. Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 Buji kabloları ?Buji kablosu yok direk bobin varBuji ve kablolardan olsa ilk başta yapmazdı, sürekli yapardı.Aynen sani abi sorun ilk basta sonrasinda problem yok Yorum bağlantısı
Misafir 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 LPG'nin çekvalfi ile ilgili olabilir mi? Gazı tam kesemeyip boğulmasına sebep olabilir diye aklımdan geçiyor. Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 LPG'nin çekvalfi ile ilgili olabilir mi? Gazı tam kesemeyip boğulmasına sebep olabilir diye aklımdan geçiyor.Ustama sorayim bi bunu güzel bir fikir teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 Bide komperesyon testide yaptirn derim belki basinc kacisdi Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 Bide komperesyon testide yaptirn derim belki basinc kacisdiArac 3.8 bar basiyor basinc kaybımiz yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2014 Paylaş 4 Eylül 2014 kompresyon , silinidir içi test, benzin pompası değill. Dİrekt lpg düğmesine basarak marş yapınca nasıl çalışmaya başlıyor? Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 4 Eylül 2014 Yazar Paylaş 4 Eylül 2014 Direk lpg yle calsitirinca 0 sıkıntı abi sadece benzinde oluyor bu olay Yorum bağlantısı
Recommended Posts