İçeriğe Yönlendir

Ktm Freeride E (Elektrikli)


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Selçuk Keleş

KTM Freeride E

 

Hafif ve sağlam şase yapısı, sadece 110 kg.

 

 

1_suspension.png

 

 

 

Su soğutmalı 21.5 HP, 42 Nm elektrikli motor

 

1_motor.png

 

 

 

1.5 saatte şarj edilebilen, 360 Li-Ion pil hücresinden oluşan batarya ile yaklaşık 1 saatlik sürüş keyfi

 

1_battery.png

 

Ergonomik gövde yapısı.

900 mm sele yüksekliği istenirse 25 mm alçaltılabiliyor.

 

1_bodywork.png

 

 

 

Hız, sürüş modu, batarya durumunu gösteren göstergeler

 

1_display.png

 

 

1_registration.png

 

 

 

 

 

Vitessiz bi motosiklet ne kadar keyifli tartışılır :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Henüz fiyatı belirlenmemiş. Normal freeride modelleri 8500€ 'dan başlıyor, bu da ondan aşağı olmaz sanıyorum.

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

KTM'de böyle. Diğer markalarda cadde motorları pahalıdır, ktm'de endurolar. Uzmanlığı ne de olsa ;)  Ki söylediğim freeride modeli aslında bebeler için yapılmış başlangıç modelidir. Safkan enduro motorları 15000€'ya çıkıyor. Ki üstünde far mar ekstra şeyler yok, trafiğe çıkamadığın modelleri.


8500 € mu bovvv :shok:  :shok:

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Vitessiz motor, sessiz motor... Ne keyfi var ki...

Ayrıca hala halojen ampuller...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Turan

KTM'de böyle. Diğer markalarda cadde motorları pahalıdır, ktm'de endurolar. Uzmanlığı ne de olsa ;)  Ki söylediğim freeride modeli aslında bebeler için yapılmış başlangıç modelidir. Safkan enduro motorları 15000€'ya çıkıyor. Ki üstünde far mar ekstra şeyler yok, trafiğe çıkamadığın modelleri.

Bunlar beni aşar abi.. Deli paralar dönüyor bu işlerde valla.. :shok:

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Bunlar beni aşar abi.. Deli paralar dönüyor bu işlerde valla.. :shok:

Haklısın, o yüzden KLX :good1:  Mesele sadece para değil, bunları kullanmak için usta olman, hakkını vermen lazım. 95 kg'luk bir freeride arazide inanılmaz rahatlık, esneklik sağlasa da uçuk motor gücü bir acemi için çok tehlikeli. KLX zaten eşek gibi ağır olduğundan viraja tepeye ona göre giriyorsun, gazı ona göre açıyorsun, daha az güç var.

Vitessiz motor, sessiz motor... Ne keyfi var ki...

Ayrıca hala halojen ampuller...

 

Yasal yönetmelikler ışık gücünü yeterli gördüğü sürece halojen piyasada kalır. Ama enerji konuları üreticileri zorla da olsa lede yönlendiriyor artık. Güzel bir nokta yakaladın, halojen deli gibi enerji tüketir, E araca led far yapılmalıydı ama fazla kaynak ayırmak istememişler demek ki. Çalışır durumdayken farlar otomatik yanmıyordur.

Yorum bağlantısı

Elektrikli olmasından dolayı fiyatı uçmuş sanırım,oysaki bu motorlar zaten az yakar diye biliyorum..

Yorum bağlantısı
Serkan Turan

Arazideki gidişi çok hoşuma gitti. Ben sürüyorum gibi keyiflendim.. Maddi açıdan rahat olup keyif için binecen bunlara abi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Gürkan

Güzel fikir ama kros motor da ses yoksa zevki de olmaz bence. O zaman bisiklete binmeli :)

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

sen uçmaya kararlısın herhalde Selçuk. :)

Yok be abi. Bu yaşımda anca ağacın tepesine uçabilirim ceviz toplarım hem de :) Pek sık kullanamıyorum Atılgan'ı fırsat olmuyo hep acemi kalıcam bu gidişle :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...