Buğra Höngül

Buğranın İşleri

Bu konuda 1.433 ileti var

Eline sağlık faydalı bir çalışma olmuş... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dostum eline koluna sağlık güzel bir paylaşım bu kullandığın ürünleri internet üzerinden nereden temin edebiliriz?

Mesaj attım hocam diğer ürün uygulama bitsin tatmin ederse paylaşıcam nasiol cabincare adı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Cabin care i ben peçetede test ettim 1-2 yıl olmuştur gayet başarılı bir ürün, peçete üstünde akıyor damlalar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Peçete testini bende yaptım bi gözümle göreyimde belki yanlış yaptığım bişey de olabilir yarın akşama belli olur

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Uygulama videosu arkadaşlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ve bugünde camlara uygulama yaptım yarın onuda paylaşıcam

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Abi bende ön koltuklari söküp yıkamak istiyorum dikkat etmem gereken nedir?Araç focus 3 bide koltukda ağırlık sensörü var kemer için ona nasıl dikkat etmem gerekiyor?

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fotoğraflarda koltuk altında söktüğüm soket var ona dikkat et airbag vb diğer şeyler bu sokette bu kadar [emoji4]

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Fotoğraflarda koltuk altında söktüğüm soket var ona dikkat et airbag vb diğer şeyler bu sokette bu kadar [emoji4]

Abi bi sorum daha var koltuklardaki hava yastıklarına herhangi bir zararı olur mu yıkamamın?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben az su ve az deterjan kullandım sanmam içine geçiceğini temkinli olmakta fayda var

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ona dikkat edeceğim.Teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ona dikkat edeceğim.Teşekkür ederim.

Nedemek yıldız allen almayı unutma :)
1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar merhaba bir arkadaşımın aracının motor temizliği yaptık öncesi ve sonrası olarak ekliyorum 842a0b6dc8c2de441240fdc4c874114f.jpg

dd04373ab2c86d315c7b33b54b3fc1c0.jpg

Yorumlara ve eleitiriye açığım[emoji4]

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

E prosedür neydi, onu da bilseydik keşke :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Oo pardon :)

Havayla kuru temizleme yaptım toz vs daha sonra mltorun özellikle sağında solunda ki yağlar için würth kullandım

Daha sonra buhar makinasıyla temizledim gerçekten elin ulaşmadığı heryere giriyor :)

Ve en son parlattım sarp la ama atas plak2r daha iyi o zamanlar bilmiyordum tabi :)

E prosedür neydi, onu da bilseydik keşke :)

Şimdi oldu sanırım
1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Maşallah pırıl pırıl olmuş. Elinize sağlık.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teşekkürler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar merhaba bayadır bagjdaki kokuyu gidermek için uğraşıyordum derken yolcu tarafı ayak altına süt damlaları düştü derken araba haliçin eski haline döndü naptım ne ettim olmadı derken isim vermek doğrumu bilmiyorum ama bu iş için araba satanları duydum forumun yararına olacağı için yazıyorum dr mat tekstil temizleyici ürin uygulaması şu şekilde süt dökülen yer iyice kurutulacak ce öyle uygulaması yapılacak zemin ıslanana kadar sıktım ve çok şükür tertemiz oldu

d42f66c02d8e5217d631f44620f08a20.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Elinize sağlık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Süt kokusunun çıkması neredeyse imkansız. Tüm koltuğu sökenler, tüm tabanı sökenler, bagajı komple yıkayanlar tanıyorum...

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eline sağlık güzel olmuş, sarp ın fazlasını bezle hafif dokunuşlarla alabilirsin biraz fazlaca olmuş ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Silmeden çekmiştim sonunda sildim fazlasını mfb ile aldım oldu böyle fazla kalırsa direkt tozları tutuyor

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.hafta ve hala bişey kalmadı kokudan eser yok :)

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

protein bazlı leke temizleyici ve ıslak emiş yapan süpürge ile gitrişmek gerekir. o halı altındaki yapışık keçeyi ısltaıp zarar vermeden. sizdeki ürün nasıl bir şey?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çağlar abi ıslak temizlik kokuyu yayıyor ürün dr mat kumaş tekstil temizleyici keçelerine kadar söktüm m alttanda temizledim 123574e55969238f366876e133a05923.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş