İçeriğe Yönlendir

Honda Cbr 250 R.


Misafir

Recommended Posts

Alper Keskin

2013-1014 arası 1 sene cbr 125r sahibiydim.Yaklaşık 15000km kadar tecrübe ettim. Tek başına iken gidişi tatminkar artçı var ise biraz daha güç olsa iyi olur dediğim bir makinaydı. 250r onun tam 2 katı gücünde (24bg) ve bir miktar daha torklu, dolayısı ile yüksek beklentiler içine girmeyenler için gayet tatminkar bir motor(250cc sahibi değildim fakat onu da uzunca bir süre kullandım arkadaşım vasıtası ile). Almayı düşünürseniz güzel bir seçenek olabilir.Ben şekle şemale de önem veriyorum dolayısı ile bu motoru beğeniyorum. Yukarıda bir yazıda Suzuki İnazuma da tavsiye edilmiş ki kesinlikle güzel bir motordur kendisi de.Fakat ben tercihimi Hondanın bu modelinden yana kullanırdım. Fabrikasyon lastikleri berbattır.Kalitelisi ile değiştirirseniz ciddi anlamda yol tutuş ve frenaj kazanırsınız.2 teker üzerinde gidildiğini düşünürseniz yapılması zaruri bir değişikliktir.Oradan ekstra bir takım lastik masrafı çıkaracaktır.Kendi lastiğiyle de yola devam edebilirsiniz pek tabi.Fakat frenaj anında arkasını çok sallar.Islak yolda çok dikkatli olmak gerekir.Motoru sarsıntılı değildir bence.Birçok tek silindirli makinaya göre konfor seviyesi iyidir.Selesi rahattır.Kadranında saat,trip, yakıt durumu,hararet durumu,hız ve devir durumunu görebilirsiniz.Vites göstergesi yoktur.Yakıtı 3-4lt/100km civarındadır.Gazlarsanız artar :) Supersport değildir belki ama kendine de baktırır.Virajlarda güven verir.Motoru yatırmaya cesaret edebilirseniz güzel de dönersiniz (kaliteli lastikle tabi ki). Bakım aralıklarını aksatsanız dahi sizi üzmez yola devam eder.Malum honda sağlamlığı.Parçaları çok ucuz sayılmaz fakat kolay kolay da arıza vermez. Kaza riski her şartta mevcuttur.Dolayısı ile gerekli ekipman ve sürüş tecrübesine sahip ve dikkatli bir sürücüyseniz kaza riskini düşürmüş olursunuz.2 teker 4 teker tartışmasına girmeye gerek bile yoktur.Tamamen tercih meselesidir ve ikisi de ayrı güzeldir.Ben olsam tricolor rengini alır bir de jantlarını motordaki mavi ile aynı renge boyatırdım. Bu da eski motorum:

 

U3QmPxM.jpg?1

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Kardeşimde cbr 250 var satılık. Üstünde gelen lastikleri çok kötüymüş bildiğim kadarıyla. Kendisi lastiklerini yeniledi.Muayenesini yeni yaptırdı. düşünürseniz detaylı bilgileri alıp paylaşabilirim burda.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

cbf ile cbr apayrı dünyaların makinası rakamalrı da 2 misli farklı. cbr de nispeten cansız motor (ninjaya göre) nispeten basit gösterge ve şehir içi dar alan kıvarklığı eksik. makyajlısı çift farlı olan da granaj gidon değişti tavsiye dilir. fabrika çıkışl lastiği ilk gün değişmeli.

cbf az yakan az kaçan dengeli hata affeden bir yapıda. gayet ucuz ve fdayankılı. dar alan manrvrasında da çok rahat.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Honda cbf 150

 

Bundan kullandım gençlik yıllarımda :)

Hayır olamaz ya  :D

Yamaha.. Sadece hoşuma gidiyor..  :biggrin:

+1

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Biraderimin sattığı zamazingo 2,5 saniyede 100 kmyi görüyordu. İş değil be

1.6 fiesta dan hızlımı, aaa inanmam  :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Cevap özelde [emoji23][emoji23]

Anlaşıldı tamam :)

:D özelinize iyiki girmiyoruz haaa :D

Aman girme abi yanarsın :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

:D özelinize iyiki girmiyoruz haaa :D

Girme girme sen [emoji23][emoji23]
Yorum bağlantısı

Forum da motosiklet kullanan birisi olarak cevap vereyim.

 

Kasklar gerçekten pahalı. Ama hem sharp testinden tam puan almış hem de kendinden güneş vizörü ve buhar yapmayan cam kaplaması olan Nolan N86 kask var. Fiyatı nispeten uygun. Fiyat / Performans oranı süper ondan tavsiye ederim.

 

Mont için Revit bir numara deniyor ama Motorize 112 ekipleri ve Jandarma Trafik ekiplerinin de kullandığı Richa marka montlar var tavsiye ederim.

 

Eldiven yazlık yine Richa marka kullanabilirsin. Dizlik Clover marka kenarları depoyu çizmesin diye kumaş kaplama model var. O işini görecektir.

 

Bot için Yakup Deri Sanayi (YDS) yeni yazlık motor botu çıkardı. Bilek koruması da var. İşini fazlasıyla görür.

 

Yukarıda saydıklarımı biraz pazarlıkla 1.500 TL civarına alabilirsin.

 

Hangi motoru alayım diye sormuştun. O kolay iş, ince bir teferruat. Korumalarını aldıktan sonra tekrar konuşuruz.

Yorum bağlantısı
Tuna İşgören

Forum da motosiklet kullanan birisi olarak cevap vereyim.

 

Kasklar gerçekten pahalı. Ama hem sharp testinden tam puan almış hem de kendinden güneş vizörü ve buhar yapmayan cam kaplaması olan Nolan N86 kask var. Fiyatı nispeten uygun. Fiyat / Performans oranı süper ondan tavsiye ederim.

 

Mont için Revit bir numara deniyor ama Motorize 112 ekipleri ve Jandarma Trafik ekiplerinin de kullandığı Richa marka montlar var tavsiye ederim.

 

Eldiven yazlık yine Richa marka kullanabilirsin. Dizlik Clover marka kenarları depoyu çizmesin diye kumaş kaplama model var. O işini görecektir.

 

Bot için Yakup Deri Sanayi (YDS) yeni yazlık motor botu çıkardı. Bilek koruması da var. İşini fazlasıyla görür.

 

Yukarıda saydıklarımı biraz pazarlıkla 1.500 TL civarına alabilirsin.

 

Hangi motoru alayım diye sormuştun. O kolay iş, ince bir teferruat. Korumalarını aldıktan sonra tekrar konuşuruz.

 

özgür abi söylediğin kasklar çok güzel kasklar ancak fiyatlar biraz pahalı .. LS2 FF351  sharp 4 yıldız kaskta alınabilir fiyatları 150 falan . ben 2 yıl kullandım memnundum gerçi hiç düşmedim ama :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Kaska verilen paraya acımam, canım çok daha değerli hatta paha biçilemez :)

http://www.shoei-helmets.com/videos.aspx

 

uyduruk alırsan

 

 

kask dandikse bu videodaki gibi kurtulamazsın, 25km nin üstünde yana düşüp kafanı vurursan.....

0:15 den sonrası, kas dandik olaydı bye bye...

https://www.youtube.com/watch?v=2qRdYLomE3g

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Kafa dan bahsediyoruz, geçen küçük kardeşim okulda yere düştü bir çocuğun çarpması ile kafa davul gibi şişti, kan çürüdü derisinde resmen, bir sürü film vs çektik başka bir şey çıkmasın diye. 50 ile bile giderken düşüşte neler olacağını varsayalım. Kafası olan kafası kadar kask takar

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

Motoru kesinlikle çok tehlikeli buluyorum Türkiyedeki motor kullanıcılarının çoğunluğu kurallara uymuyor + şöförlerin motor kullanıcılarına saygılarıda yok haliyle çok tehlikeli bir hal alıyor..

Yorum bağlantısı
Burak Tosun

CBF150 al afedersin eşşek gibi bin, ben öyle yaptım 30bin km tecrübem ve ufak tefek 5 6 kazam var üzerine binince gemiye binmişsin hissine kapilirsin tapa gaz gidersin max 125 görürsün:) artçın varsa rahat eder sende rahat edersin yakıt Üzmez gidisi tecrübe edindikce üzer hiz konusunda tapa gaza devam edersen uzunca süre yakiti da üzer, ama sakin kullanimda 90kmde 7 lira yaktirdigimi bilirim:) kullandiktan sona 250 cc makinalara bakabilirsin ama inazuma totosunu kaldıramayan koca popisli bebektir cbr250 aynı şekilde hicbir honda motor 1000cc de dahil sürekli sizi baskalarinin stop lambasını gozetmenize neden olur (yamahaya karsilastirarak söylüyorum bunu)

Honda eşittir kalite

Yamaha eşittir hız, yarı kalite her motorun bir uretilis amacı var super sport alıp kuryecilik yapilmayacagi gibi, 150 cc alıp yarışa kalkilmaz, araba motor kategorisinde karsilastirma yapmak istemiyorum bence kesinlikle yanlış "her canlı ölümü tadacaktir"

Ilkesine bakarak hayatın tadını cikarabilirsiniz motor seciminde karar kesinlikle size ne ihtiyaç olduğudur ona göre seciminizi yapabilirsiniz. Tekeriniz düz bassın:)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...