habib özboyacı 10 Haziran 2015 Paylaş 10 Haziran 2015 (düzenlendi) merhaba arkadaslar gecenlerde elime bir yerden audi 17 inc jant gecti fakat cmaxa olmadı bijon aralıgı ve diğer bilgilerine sahip olan arkadaşlardan bilgi bekliyorum saygılarımla 10 Ekim 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
habib özboyacı 11 Haziran 2015 Yazar Paylaş 11 Haziran 2015 c max bijon aralıgı 5*108 çapı 17*7,5 bilezik çapı 63,4 bu fordun cmax orjınal jant fakat bendeki vw audi grubuna ait ve rakamlar birbirini tutmuyor bijon aralıgı 5*112 bilezik çapıda küçük önerisi olan varmı delikleri doldurtup yeniden acılması tehlikeli olur sanırım bilezik işi tornada hallolurda yinede değişik fikri olanlardan fikir takas düşünen bir yerden duyum alan arkadaslardan da bilgi bekliyorum saygılarımla Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 11 Haziran 2015 Paylaş 11 Haziran 2015 Bütün araçların bijon ölçüsü aynı olsada herkes istediği jantı kullansaydı aslında ne güzel olurdu. Bu seferde her markanın kendine ait güzellikleri ortadan kalkardı ama en azından TEHLİKELİ İŞLER YAPILMAYA KALKIŞILMAZDI.Siz siz olun jantlar ve yürüyen aksama torna tesviye gibi işlere kalkışmayın yapmak isteyenlerede mani olun. 5*108 ölçülerdeki en hoşunuza giden bir jant bulmaya çalışmanız sağlığınız ve trafiğin güvenliği için çok daha iyi olacaktır. 3 Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 12 Haziran 2015 Paylaş 12 Haziran 2015 c max bijon aralıgı 5*108 çapı 17*7,5 bilezik çapı 63,4 bu fordun cmax orjınal jant fakat bendeki vw audi grubuna ait ve rakamlar birbirini tutmuyor bijon aralıgı 5*112 bilezik çapıda küçük önerisi olan varmı delikleri doldurtup yeniden acılması tehlikeli olur sanırım bilezik işi tornada hallolurda yinede değişik fikri olanlardan fikir takas düşünen bir yerden duyum alan arkadaslardan da bilgi bekliyorum saygılarımla ufak bir yanlışlık var, c-max'ın orjinali 17*7 dir. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 12 Haziran 2015 Paylaş 12 Haziran 2015 Elinizdeki olan jant size uymayacaktır. Bijon aralıkları uysa dahil ET değeri uymayacaktır 1 Yorum bağlantısı
Volkan Karaçor 15 Haziran 2015 Paylaş 15 Haziran 2015 Bijon başlığını görmüşken bende birşeyler sorayım: Ya arkadaşlar yazlık/kışlık lastik değiştirdiğimde her seferinde lastikçide sıkıntı oluyor. Şimdiden bijonların üzerindeki bilezikler parçalanmaya başladı. Sizler nasıl söküyorsunuz bijonları. Lastikçideki havalı tabancalarla zor sökülüyor. Geçenlerde Astra J si olan bir arkadaşın orijinal anahtarı hiç zorlanmadan söktü bajonları. Ama lastikçiler bijonları mahvetti.. Soracağım şu ki, sizin de başınıza böyle bir olay geldi mi? Kaç numaralı anahtar olması lazım? Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 17 Eylül 2017 Paylaş 17 Eylül 2017 On 15.06.2015 at 23:35, Volkan Karaçor yazdı: Bijon başlığını görmüşken bende birşeyler sorayım: Ya arkadaşlar yazlık/kışlık lastik değiştirdiğimde her seferinde lastikçide sıkıntı oluyor. Şimdiden bijonların üzerindeki bilezikler parçalanmaya başladı. Sizler nasıl söküyorsunuz bijonları. Lastikçideki havalı tabancalarla zor sökülüyor. Geçenlerde Astra J si olan bir arkadaşın orijinal anahtarı hiç zorlanmadan söktü bajonları. Ama lastikçiler bijonları mahvetti.. Soracağım şu ki, sizin de başınıza böyle bir olay geldi mi? Kaç numaralı anahtar olması lazım? Soru güzelmiş ama cevapsız kalmış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Eylül 2017 Paylaş 17 Eylül 2017 şapkalı tarz bijon somunun da şapka düşerse söken fark etmez ise sorun olur, önceki sıkan kuvvet denemesi yapmışsa sonra kırılır bile 19 olması gerekir herşey yolunda ise Yorum bağlantısı
Recommended Posts