Zafer Bakar 13 Kasım 2015 Paylaş 13 Kasım 2015 Merhaba abilerim,kardeşlerim 2010 ve 2011 kasa passatlar ilgimi çekiyor bu günlerde, ancak birşey fark ettim bagaj kapağındaki tsi yazılarında bazı araçların sadece "ı" harfi kırmızı iken, bazılarının ise "sı" kırmızı bu nedir ne anlama gelir vede araç hakkında genel yorumlarınız nelerdir dsg nedir ne sorun yaratır,yaratmaz şimdiden çok teşekkür ederim cevaplarınız için Yorum bağlantısı
Misafir 13 Kasım 2015 Paylaş 13 Kasım 2015 (düzenlendi) 1.8 tsi lar sadece 160 hplik diye biliyorum, onun dışında sadece "i" si kırmızı olanlar 1.4 t motorlarda 122 ve 140 lık sanırım, "ts" si kırmızı olanlarda 160lık, Dsg, edc v.s gibi şanzımanlar aslında manuel vitesin otomatikleştirilmiş hali olan çift kavramalı şanzımanlardır, yani onlarda da debriyaj balatası bulunur, çift kavramalı şanzımanlar birazda şans işi, sürekli şanzımandan sıkıntı yaşayanlarda var 200.000km boyunca hiç sorun yaşamayanlarda var. 13 Kasım 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 13 Kasım 2015 Yazar Paylaş 13 Kasım 2015 1.8 tsi lar sadece 160 hplik diye biliyorum, onun dışında sadece "i" si kırmızı olanlar 1.4 t motorlarda 122 ve 140 lık sanırım, "ts" si kırmızı olanlarda 160lık, Doğuş abi malum sitedeki ilanlara bakıyorum hepsi 160 lık diyor 1.8 tsi ler için bazıları çift kırmızı diye yazıyor bazıları yazmamış bilmiyor.Kafam karıştı ne kadar kırmızı o kadar iyimidir nedir 1.8 tsi lar sadece 160 hplik diye biliyorum, onun dışında sadece "i" si kırmızı olanlar 1.4 t motorlarda 122 ve 140 lık sanırım, "ts" si kırmızı olanlarda 160lık, Dsg, edc v.s gibi şanzımanlar aslında manuel vitesin otomatikleştirilmiş hali olan çift kavramalı şanzımanlardır, yani onlarda da debriyaj balatası bulunur, çift kavramalı şanzımanlar birazda şans işi, sürekli şanzımandan sıkıntı yaşayanlarda var 200.000km boyunca hiç sorun yaşamayanlarda var. Yani normal otomatikler daha sağlıklı ve kullanışlımı Yorum bağlantısı
Misafir 13 Kasım 2015 Paylaş 13 Kasım 2015 Doğuş abi malum sitedeki ilanlara bakıyorum hepsi 160 lık diyor 1.8 tsi ler için bazıları çift kırmızı diye yazıyor bazıları yazmamış bilmiyor.Kafam karıştı ne kadar kırmızı o kadar iyimidir nedir Belki ilanı yanlış kategoriye girmişlerdir, kırmızı ne kadar çoksa o kadar güçlüdür evet. Ama dediğim gibi 1.8 tsi ların hepsi 160 lık olması lazım. Doğuş abi malum sitedeki ilanlara bakıyorum hepsi 160 lık diyor 1.8 tsi ler için bazıları çift kırmızı diye yazıyor bazıları yazmamış bilmiyor.Kafam karıştı ne kadar kırmızı o kadar iyimidir nedir Yani normal otomatikler daha sağlıklı ve kullanışlımı Tork konvertörlü klasik otomatik şanzımanlar daha sorunuz olabiliyor, kullanışlılığ göreceli bir durum, ancak dsg gibi çift kavramalı şanzımanlar olmadıkları için vites geçişleri daha yavaş. Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 13 Kasım 2015 Yazar Paylaş 13 Kasım 2015 Belki ilanı yanlış kategoriye girmişlerdir, kırmızı ne kadar çoksa o kadar güçlüdür evet. Ama dediğim gibi 1.8 tsi ların hepsi 160 lık olması lazım. 243719480 numaralı ilan çift turbolu demiş doğrumudur Belki ilanı yanlış kategoriye girmişlerdir, kırmızı ne kadar çoksa o kadar güçlüdür evet. Ama dediğim gibi 1.8 tsi ların hepsi 160 lık olması lazım. Tork konvertörlü klasik otomatik şanzımanlar daha sorunuz olabiliyor, kullanışlılığ göreceli bir durum, ancak dsg gibi çift kavramalı şanzımanlar olmadıkları için vites geçişleri daha yavaş. Yani ortada şöyle bir durum var ; Otomatik=sağlıklı,dsg ye göre ağır Dsg. =şans işi,otomatiğe göre hızlı Yorum bağlantısı
Misafir 13 Kasım 2015 Paylaş 13 Kasım 2015 (düzenlendi) 243719480 numaralı ilan çift turbolu demiş doğrumudur Yani ortada şöyle bir durum var ; Otomatik=sağlıklı,dsg ye göre ağır Dsg. =şans işi,otomatiğe göre hızlı Çift turbo dediği turbo ve kompresör aslında yani twincharger denilen olay, sanıyorum tsi motorların 1.2 tsi olanları dışında hepsinde bu durum var yani ilandaki araçta twincharger yani, o yüzden çift turbo demiş, turbo daha üst devirlerde devreye girerken kompresör ise alt devirlerde aracı yürütüyor yani turbo boşluğu denilen şey ortadan kalkıyor. Burada açıklamışlar, https://www.facebook.com/notes/otomobil-dunyasi/vw-tsi-motor-teknolojisi-nedir-nasil-calisir-bilmek-istediginiz-hersey/240756586053 2.dediğin evet doğru, dsg çok daha hızlı, ekonomik ancak daha narin. Tork konvertör daha yavaş, dsg ye göre yakıt sarfiyatı biraz daha fazla ancak daha sağlam. 13 Kasım 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 13 Kasım 2015 Yazar Paylaş 13 Kasım 2015 Çift turbo dediği turbo ve kompresör aslında yani twincharger denilen olay, sanıyorum tsi motorların 1.2 tsi olanları dışında hepsinde bu durum var yani ilandaki araçta twincharger yani, o yüzden çift turbo demiş, turbo daha üst devirlerde devreye girerken kompresör ise alt devirlerde aracı yürütüyor yani turbo boşluğu denilen şey ortadan kalkıyor. Burada açıklamışlar, https://www.facebook.com/notes/otomobil-dunyasi/vw-tsi-motor-teknolojisi-nedir-nasil-calisir-bilmek-istediginiz-hersey/240756586053 2.dediğin evet doğru, dsg çok daha hızlı, ekonomik ancak daha narin. Tork konvertör daha yavaş, dsg ye göre yakıt sarfiyatı biraz daha fazla ancak daha sağlam. Abi bilgi verdiğin için çok sağol kafamdaki tüm soru işaretleri gitti Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 13 Kasım 2015 Paylaş 13 Kasım 2015 Piyasası olmayan ve bence pahalı olan bir araç . Ortalama 60 bin bütçe ile çok güzel bir makyajlı kasa mondeo alınabilir hem dizel hem'de otomatik olur . Sıkılmadan bozulacak endişesi olmadan binersiniz ... Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 18 Kasım 2015 Yazar Paylaş 18 Kasım 2015 Piyasası olmayan ve bence pahalı olan bir araç . Ortalama 60 bin bütçe ile çok güzel bir makyajlı kasa mondeo alınabilir hem dizel hem'de otomatik olur . Sıkılmadan bozulacak endişesi olmadan binersiniz ... Bence düşünceniz yanlış piyasası var aracın ancak doğru aracı bulmamız gerekir mondeo nun 2.0 motoruna sahip olmak isteriz passat ise 1.8 motor ile yeterli güçlere ulaşıyor vergi daha düşük mantıklı geliyor ve passat ayrı bir araç tatmak isteriz 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Kasım 2015 Paylaş 18 Kasım 2015 Bence düşünceniz yanlış piyasası var aracın ancak doğru aracı bulmamız gerekir mondeo nun 2.0 motoruna sahip olmak isteriz passat ise 1.8 motor ile yeterli güçlere ulaşıyor vergi daha düşük mantıklı geliyor ve passat ayrı bir araç tatmak isteriz Vergi farkı yakıt farkından dolayı çok kısa sürede cebinizden geri çıkacaktır Yorum bağlantısı
Recommended Posts