İlkay Başaran

Cruiser 250

Bu konuda 73 ileti var

Ana benim motor :crazy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ana benim motor :crazy:

Aşk 3 harflidir. İko.. :crazy: Cruiser ne la?  :p  :D

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok şık duruyor,güzel günlerde kullanın.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yakıt ortalamanız kışın ne durumda acaba ?  :unsure2:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yakıt ortalamanız kışın ne durumda acaba ? :unsure2:

6 ayda 0 litre :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

6 ayda 0 litre :)

Tüpmü taktınız ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tüpmü taktınız ?

Yok iterek geziyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yok iterek geziyorum

Siz onu gezdiriyorsunuz yani

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Siz onu gezdiriyorsunuz yani

Tamam kıskanma senide gezdiririm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tamam kıskanma senide gezdiririm.

Çok mutlu olurum  :biggrin:

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok mutlu olurum [emoji3]

:mamba:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

:mamba:

Bende  :dribble:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayirli olsun ilkay

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayirli olsun ilkay

Devro adam sattı bile ya  :D  :D

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayirli olsun ilkay

Sağol barış :)

Devro adam sattı bile ya :D:D

Ne satması nereden çıkardın?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yorum serbesmi

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yorum serbesmi

Tabi tabi [emoji16]

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sağol barış :)

Ne satması nereden çıkardın?

 

Darbeyi yeyince hırsından eski defterleri açıyor. Elin uşağı mod. filan dinlemez kodu mu oturtur. ;) Birazdan süpürgeyi al şuraları sil süpür, bakkala git , eczaneye git bize bişiler al gel diyecekler haberi yok! :D

 

Tabi tabi [emoji16]

3 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Darbeyi yeyince hırsından eski defterleri açıyor. Elin uşağı mod. filan dinlemez kodu mu oturtur. ;) Birazdan süpürgeyi al şuraları sil süpür, bakkala git , eczaneye git bize bişiler al gel diyecekler haberi yok! :D

Zevkle [emoji23]

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Motorsiklet artık yeni sahibinde. Hayrını görsün güle güle kullansın inşallah. :cray:

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

gönderildi (düzenlendi)

Vaaay hadi hayırlı olsun, şöyle tam motor alda beraber gezelim, ne o öyle 250 cc ve uzun yol, hele uzun yola bak 200 km. :D hız 100 110, olmaz, araba sollamada patlarsın, öyle tıs tısta gidilmez uzun yol, tabi bas 200 -300 yap demiyorum, 100 le git ama bastınmı motor uzayacak güçte olsun, 50 hp. civarı 0-100 5-6 sn. falan olsun bari, anca kurtarır yani... :)

Tamam her motorla uzun yola gidilir ama adam gibi gidilmez, bu işin sonu (yarış motoru derdin yoksa ve ölmek istemiyorsan) endurodur kardeş, şimdiden eğer iyice alıştıysan, kontra tekniği viraj vs. al bir Hooondaaa rahat et, süper sport değil, naked değil, honda sitesine gir Adventure bölümünden birşey seş, seçte ülke sağlam kalırsa, şirket batmazsa senle şöyle bir gezelim, Antalya taraflarına doğru, İzmir-Aydın-Kaş o taraflardan :biggrin: 600-700 km. minimum ve 1 günde...

Bizim Onurda mokka mı zokka mı ne almış, o kadar alma dedim, almış artiz, onda da çapırımsı bir şey vardı, duruyormu acaba, onuda gaza getirip ekibe alalım, bir iki tur attıkmı ülkede sonrası ver elini yurtdışı, kimse bulamaz bizi :D

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

Vaaay hadi hayırlı olsun, şöyle tam motor alda beraber gezelim, ne o öyle 250 cc ve uzun yol, hele uzun yola bak 200 km. :D hız 100 110, olmaz, araba sollamada patlarsın, öyle tıs tısta gidilmez uzun yol, tabi bas 200 -300 yap demiyorum, 100 le git ama bastınmı motor uzayacak güçte olsun, 50 hp. civarı 0-100 5-6 sn. falan olsun bari, anca kurtarır yani... :)

Tamam her motorla uzun yola gidilir ama adam gibi gidilmez, bu işin sonu (yarış motoru derdin yoksa ve ölmek istemiyorsan) endurodur kardeş, şimdiden eğer iyice alıştıysan, kontra tekniği viraj vs. al bir Hooondaaa rahat et, süper sport değil, naked değil, honda sitesine gir Adventure bölümünden birşey seş, seçte ülke sağlam kalırsa, şirket batmazsa senle şöyle bir gezelim, Antalya taraflarına doğru, İzmir-Aydın-Kaş o taraflardan :biggrin: 600-700 km. minimum ve 1 günde...

Bizim Onurda mokka mı zokka mı ne almış, o kadar alma dedim, almış artiz, onda da çapırımsı bir şey vardı, duruyormu acaba, onuda gaza getirip ekibe alalım, bir iki tur attıkmı ülkede sonrası ver elini yurtdışı, kimse bulamaz bizi :D

 

 

Tamam abi. Evi satıp alayım bir honda :D:D 

İşe gidip geliyordum ben bununla. Günde 40 kilometreye 250 cc yetiyor artıyor bile. Altınova mutluköy arası eski yolu bilirsin tek şerit. Miss :)

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

o kadar pahalı değil yahu, 35 kaatçık :D 2. el alırız bizde ....

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş