İçeriğe Yönlendir

Golf 5 1.4 Tsi Gt Sport Rölanti Sorunu!


Can Saatçıoğlu

Recommended Posts

Can Saatçıoğlu

Herkese selamlar...
140.000 km de Golf V 1.4 TSI GT Sport modeli aracım var. Aracımda rölanti sabah marşında önce 1200 daha sonra 900 en sonunda da 650-700 rpm arasına düşüyor. Otomatik aracımda rölantinin bu kadar düşük olması normal değil çünkü kalkışlarda araç biraz kafa üstüne yığılıyor. Motorun hava aldığı söylenemez çünkü rölanti de gezme yok. Boğaz temizliği de yaptırdım ama hiçbir değişim olmadı. Sizce yazılım ile rpm değerini 900 olarak sabitlemek mümkün mü yoksa sorun hakkında bilgisi olan var mı? 

Bilmeyenler için araç 180HP turbo + mekanik süperşarj destekli motora sahip, araçtan son derece de memnunum ama bu 650-700 rpm arasında çalışması biraz sorun.

Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek

Bizim fsi golf 5 de 700rpm de kalıyor sabit.Titreme , yığılma vs yok. Ateşleme sisteminde sorun olabilir mi?.

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

Bobin, buji, AFR sorunsalı görünüyor. Buradan cevap bulmak zor, araç başında test yaptırmanızı tavsiye ederim.

Yorum bağlantısı
Emre Sirkeci

Benin gt 1200rpm çalışıp 900rpm düşüyor. Sizinki normal değil. Yazılımsal bir sorun olabilir. Maslakta gümüşok oto servis var, tsi motorlar konusunda uzmandırlar.

Yorum bağlantısı
Can Saatçıoğlu

Arıza kodu vermiyor. Bu arada aracın şanzıman yağını değiştireceğim Castrol Transmax Dual ile değiştirmeyi düşünüyorum. Yağa katkı koymama gerek yok değil mi?

Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
Batuhan Kılıç

Yazılım ile rölantiyi yükseltmek mümkün, vagcom ile yapılıyor

Yorum bağlantısı
  • 5 hafta sonra...
Süha Demirtaş

Herkese selamlar...

140.000 km de Golf V 1.4 TSI GT Sport modeli aracım var. Aracımda rölanti sabah marşında önce 1200 daha sonra 900 en sonunda da 650-700 rpm arasına düşüyor. Otomatik aracımda rölantinin bu kadar düşük olması normal değil çünkü kalkışlarda araç biraz kafa üstüne yığılıyor. Motorun hava aldığı söylenemez çünkü rölanti de gezme yok. Boğaz temizliği de yaptırdım ama hiçbir değişim olmadı. Sizce yazılım ile rpm değerini 900 olarak sabitlemek mümkün mü yoksa sorun hakkında bilgisi olan var mı? 

Bilmeyenler için araç 180HP turbo + mekanik süperşarj destekli motora sahip, araçtan son derece de memnunum ama bu 650-700 rpm arasında çalışması biraz sorun.

 

aracınız 170hp olması gerek, herhangi bir titreme yok ise devir ayarı normaldir bence. 750-800 gibidir ;)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...