İçeriğe Yönlendir

1.3 Dizel Mi Yoksa 1.4 Benzinli Mi


Deniz Yalman

Recommended Posts

Deniz Yalman

İyi günler arkadaslar.Fiat punto araç düşünüyorum. İki tane araç buldum. Birisi grande 1.3 2008 model 180 binde 31 bin istiyor. Digeri evo 1.4 2011 model 67 binde 34 bin istiyor. Bunların ikiside cam tavanlı. Karar veremedim. Simdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör

İyi günler arkadaslar.Fiat punto araç düşünüyorum. İki tane araç buldum. Birisi grande 1.3 2008 model 180 binde 31 bin istiyor. Digeri evo 1.4 2011 model 67 binde 34 bin istiyor. Bunların ikiside cam tavanlı. Karar veremedim. Simdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

 

Yıllık 20 bin km üzeri yapıyorsan dizel, yok yapmam diyorsan benzin  :good1:

Yorum bağlantısı
Mustafa Erhan

Dizel'in km'si yüksek gibi geldi. Eğer seçim illa bu 2 araç arasından olacaksa Evo olan daha mantıklı gibi düşünüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Yalman

Yıllık 20 bin km üzeri yapıyorsan dizel, yok yapmam diyorsan benzin :good1:

Yıllık taş catlasın 15 bin.

Dizel'in km'si yüksek gibi geldi. Eğer seçim illa bu 2 araç arasından olacaksa Evo olan daha mantıklı gibi düşünüyorum.

Eyvallah sagolasn

benzinli alın. lpg ile yola devam edin.

Lpg ye hic bulasmak istemiyorum kardesim

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör

Yıllık taş catlasın 15 bin.

Eyvallah sagolasn

Lpg ye hic bulasmak istemiyorum kardesim

 

O zaman Benzin  :good1:

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

1,4 evo, dizel gibi gitmez,dizel gibi az yakmaz.Yokuşta tork biter.

1,3 multijet iyidir. Baktığınız arabanın durumunu bilemem ama multijet alabiliyorken 1,4 e bakmazdım.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Deniz Yalman

1,4 evo, dizel gibi gitmez,dizel gibi az yakmaz.Yokuşta tork biter.

1,3 multijet iyidir. Baktığınız arabanın durumunu bilemem ama multijet alabiliyorken 1,4 e bakmazdım.

1.3 olan 70 lik 1.4 olan 105 lik.

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör
(düzenlendi)

1.3 olan 70 lik 1.4 olan 105 lik.

 

Dizel de beygir önemli değil Tork önemlidir ?

 

Bununla ilgili atasözümüz bile var " Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır" diye   :D

tarihinde Serdar GÜNGÖR tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Deniz Yalman

Dizel de beygir önemli değil Tork önemlidir ?

Bununla ilgili atasözümüz bile var " Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır" diye :D

Eyvallah :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eray Çalışkan

Araçların durumları ve temizliği denk gibi düşünerek bende dizel diyorum. Hatta biraz daha araştırıp ve sabredip daha düşük km'de dizel bulunabilir. Ayrıca hep söylüyorum benzinli kullanıp yılda 10-15 bin km yapan kullanıcılar dizelden sonra 20bini rahat görüyor :D

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

İki araç arasındaki temizlik önemli. Ancak, soru 1,3 Multijet mi yoksa 1,4 Multiair mi ise, Multijet başta satış olmak üzere birçok konuda avantajlıdır.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
(düzenlendi)

taş çatlasın 15 bin diorsanız 1.3 multijet alın. az yakacağı için rahat 20 bin yaparsınız çünkü :D

 

benzinli içecek benzini su gibi kim ne derse desin. ayrıca kaç beygir olursa olsun rampada multijet daha iyi gider 1.4 atmosferikten

 

yıllık 500 metre yol yapsam yine dizel alırım :D :D

tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

Yıllık taş catlasın 15 bin.

Lpg ye hic bulasmak istemiyorum kardesim

 

dizelde arabanın bakımları önemli.km olmuş 180k. baskı balata, volan, fren diskleri, balatalar, enjektörler, amortisörler, triger zinciri devirdaimi, yağ eksiltmesi vb. bunların bakım zamanları/revizyon zamanı gelmiş olabilir. yedek parça fiyatlarına/işçiliklerine göz atın. onda göre seçin.

Yorum bağlantısı
Serkan Ünsalan

benzin alın sağlam bir lpg ile yola devam. yakmaz nasılsa sizin 15bin- 25bin olur nasılsa.

Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı

Dizel candır, evo olmaz, skydome az sıkıntılıdır(cam tavan) olmaz ama dizel mis gibi olur

Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal

eğer düşünürseniz benim 2008 model egzotık kırmızı puntom var 1.3 dizel tek parça poyalı 165 binde,özelden yazarsanız detaylı anlatabilirim.

 

araç ıspartada şuanda

Yorum bağlantısı
Tevfik Işık

6yildir g.punto 1.3 multijet kullanicisi olarak kesinlikle dizelini tavsiye ederim. Parçasi ucuz,gidişi tatminkar,vergisi düşük yani yürütme maliyeti en hesapli araçtir kendisi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

105'lik motor multiair. Turbo degil ama farkli mimarili bir motor. Lpg uyumu hakkinda soylentiler var. Ancak evo olmasi avantaj.

1.3 multijet arkadaslar aciklamis, fiyat performans olarak iyidir. 180.000 de ise triger degismi olmali. 160.000 de degismediyse hem masrafli hem de bakimlari gecikmis bir arac olabilir. Ben oyumu az km, evo olmasi dolayisiyla multiairden kullaniyorum. Yanliz arac dynamic degilse eksigi cok olur. Sunroof ek pakettir. Bos modele de gelmis olabilir.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Dizel de beygir önemli değil Tork önemlidir ?

 

Bununla ilgili atasözümüz bile var " Beygir araç sattırır, Tork yarış kazandırır" diye   :D

 

yanlıştır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Yalman

Arkadaslar bugün öğrendim arac 5K dynamic 1.4 fire 77 hp dualogi diye geçiyormus. Tork gücü 115 nm. Sizce nasıl. Bikac yerde duydum bu aracların cekisi cok düşük diye.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...