İçeriğe Yönlendir

C Max 1 - Turbo Hortumunu Plastik Kelepçeyle Tutturmak


Kamuran CANAKLI

Recommended Posts

Kamuran CANAKLI

2000 bin tl verip Turboyu değiştirdik turbo oldu ama motor kaputunun altı içler acısı

ZdzX5k.jpg

Yorum bağlantısı
Sinan Kaya

ordan yag atıyordur bizim millet çözümü bulmak yerine türkich böyle gider derdinde yada onu sökerken tırnaklarını kırılar onun için öyle bi şey yaptılar

Yorum bağlantısı
Enes Ayan
(düzenlendi)

Bence olmaz bir sorun var orada. Geçen bir iş için ustaya uğradım. Baktım bir tane connect var turbosunu söküyorlar söken çocuk ayaklarıyla ön radyötüre çıkmış oradan motor içine müdahale ediyor dedim ya kıracaksın bunu bu seni tartarmı bir şey olmaz abi dedi iki dakika sonra baktım kaputu tutması için kullanılan demiri sabitleyen plastik parçayı kırmış. Çok özensiz davranıyorlar sonra kırılınca da kabul etmiyorlar. 

tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Arif Aydın

Benim aracımda da aynen böyle bağlı :D :D sadece benim kelepçe siyah.. Hava hortumu olduğu için sorun yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kamuran CANAKLI

Benim aracımda da aynen böyle bağlı :D :D sadece benim kelepçe siyah.. Hava hortumu olduğu için sorun yok.

Zamanla vibrasyondan bağlı olduğu yerdeki metal aksamlar yerinden çıkarmı ?

Yorum bağlantısı
Arif Aydın

Zamanla vibrasyondan bağlı olduğu yerdeki metal aksamlar yerinden çıkarmı ?

Zannetmiyorum o kelepçe, hortum tırnaklı ya çıkmasın diye takılıyor.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Furkan Akyol

Aynı hortum bendede sıkıntıli. O hortum patlamisti. Yan Sanayi alip degistirelm dedik değiştik ama klips tam oturmadigi icin arada bosluk kalıyor. Ordan ga sizdiriyor. Bende fotodaki gibi yapmayı düşünüyorum :)

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

Yapanın eline sağlık

On numara beş yıldız ustaymış.

Çapına uygun hortum kelepçesi takın..

Yorum bağlantısı
  • 8 ay sonra...
Kamuran CANAKLI

Hortum orjinali ile değişmeden sorun çözülmedi. Kelepçeler uzun süreli kullanımdan sonra yerinden kayıyor.

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)
58 dakika önce, Kamuran CANAKLI yazdı:

Hortum orjinali ile değişmeden sorun çözülmedi. Kelepçeler uzun süreli kullanımdan sonra yerinden kayıyor.

 

Motorun üst karterinde oluşan yağ buharının, atmosfere dağılmadan yanma sistemine aktarılmasını sağlayan hortumdur. Basınç yoktur ama sızdırmazlık sağlanmaz ise yağ sızıntısı yaparak ortamı kirletir.

İçe geçen parçanın, dıştaki parçada bulunan tırnaklara tutunan uzantıları var, o uzantılar iki parçayı bir arada tutabilecek şekilde dizayn edilmemiş. Zamanla titreşim ve sıcıklık yüzünden yerinden kurtuluyor. Önce bir contacıya gidip içteki parçanın kanalına uygun kaliteli bir Oring conta alınacak, düzgünce takılıp sızdırmazlık sağlandıktan sonra dıştaki boruya tırnaklar üzerinden bir kelepçe sıkılacak. Ben C-max'ta çözümü böyle bulabilmiştim.

Lastik Oring conta yağ ile teması nedeniyle çabuk bozulur. 6 ayda bir değişmeli, kesinlikle maliyetli bir işlem değil.  4-5 tane yedek alıp kilitli poşette saklanırsa hiç bir şey olmaz.

tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi
Ekleme
Yorum bağlantısı
İsmet Keçik

Orjinal hortumlarda aşırı sıkıntı olmuyor fakat yan sanayilerde sürekli tırnak sıkıntısı yaşanıyor eğer yan sanayi takmak zorunda kalırsanız üzerindeki oringten aynı ölçüde biraz daha etli oring kullanın birde dışarda kalan kısma bir kelepçe atmakta fayda var yağ buharı buradan da atabiliyor. Bu şekil bağlanması çok önemli değil fakat görüntü kirliliği yaparak can sıkıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...