Kamuran CANAKLI 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 2000 bin tl verip Turboyu değiştirdik turbo oldu ama motor kaputunun altı içler acısı Yorum bağlantısı
Recep Güney 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 o ne hortumu ki? belli ki olmaması gereken biryerden geçirmişler Yorum bağlantısı
Sinan Kaya 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 ordan yag atıyordur bizim millet çözümü bulmak yerine türkich böyle gider derdinde yada onu sökerken tırnaklarını kırılar onun için öyle bi şey yaptılar Yorum bağlantısı
Enes Ayan 29 Haziran 2016 Paylaş 29 Haziran 2016 (düzenlendi) Bence olmaz bir sorun var orada. Geçen bir iş için ustaya uğradım. Baktım bir tane connect var turbosunu söküyorlar söken çocuk ayaklarıyla ön radyötüre çıkmış oradan motor içine müdahale ediyor dedim ya kıracaksın bunu bu seni tartarmı bir şey olmaz abi dedi iki dakika sonra baktım kaputu tutması için kullanılan demiri sabitleyen plastik parçayı kırmış. Çok özensiz davranıyorlar sonra kırılınca da kabul etmiyorlar. 29 Haziran 2016 tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Arif Aydın 29 Haziran 2016 Paylaş 29 Haziran 2016 Benim aracımda da aynen böyle bağlı :D sadece benim kelepçe siyah.. Hava hortumu olduğu için sorun yok. 1 Yorum bağlantısı
Kamuran CANAKLI 29 Haziran 2016 Yazar Paylaş 29 Haziran 2016 Benim aracımda da aynen böyle bağlı :D sadece benim kelepçe siyah.. Hava hortumu olduğu için sorun yok. Zamanla vibrasyondan bağlı olduğu yerdeki metal aksamlar yerinden çıkarmı ? Yorum bağlantısı
Arif Aydın 29 Haziran 2016 Paylaş 29 Haziran 2016 Zamanla vibrasyondan bağlı olduğu yerdeki metal aksamlar yerinden çıkarmı ?Zannetmiyorum o kelepçe, hortum tırnaklı ya çıkmasın diye takılıyor.SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Furkan Akyol 9 Temmuz 2016 Paylaş 9 Temmuz 2016 Aynı hortum bendede sıkıntıli. O hortum patlamisti. Yan Sanayi alip degistirelm dedik değiştik ama klips tam oturmadigi icin arada bosluk kalıyor. Ordan ga sizdiriyor. Bende fotodaki gibi yapmayı düşünüyorum Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 9 Temmuz 2016 Paylaş 9 Temmuz 2016 Yapanın eline sağlık On numara beş yıldız ustaymış. Çapına uygun hortum kelepçesi takın.. Yorum bağlantısı
Kamuran CANAKLI 17 Mart 2017 Yazar Paylaş 17 Mart 2017 Hortum orjinali ile değişmeden sorun çözülmedi. Kelepçeler uzun süreli kullanımdan sonra yerinden kayıyor. Yorum bağlantısı
Misafir 17 Mart 2017 Paylaş 17 Mart 2017 (düzenlendi) 58 dakika önce, Kamuran CANAKLI yazdı: Hortum orjinali ile değişmeden sorun çözülmedi. Kelepçeler uzun süreli kullanımdan sonra yerinden kayıyor. Motorun üst karterinde oluşan yağ buharının, atmosfere dağılmadan yanma sistemine aktarılmasını sağlayan hortumdur. Basınç yoktur ama sızdırmazlık sağlanmaz ise yağ sızıntısı yaparak ortamı kirletir. İçe geçen parçanın, dıştaki parçada bulunan tırnaklara tutunan uzantıları var, o uzantılar iki parçayı bir arada tutabilecek şekilde dizayn edilmemiş. Zamanla titreşim ve sıcıklık yüzünden yerinden kurtuluyor. Önce bir contacıya gidip içteki parçanın kanalına uygun kaliteli bir Oring conta alınacak, düzgünce takılıp sızdırmazlık sağlandıktan sonra dıştaki boruya tırnaklar üzerinden bir kelepçe sıkılacak. Ben C-max'ta çözümü böyle bulabilmiştim. Lastik Oring conta yağ ile teması nedeniyle çabuk bozulur. 6 ayda bir değişmeli, kesinlikle maliyetli bir işlem değil. 4-5 tane yedek alıp kilitli poşette saklanırsa hiç bir şey olmaz. 17 Mart 2017 tarihinde Mükremin Kocataşkın tarafından düzenlendi Ekleme Yorum bağlantısı
İsmet Keçik 17 Mart 2017 Paylaş 17 Mart 2017 Orjinal hortumlarda aşırı sıkıntı olmuyor fakat yan sanayilerde sürekli tırnak sıkıntısı yaşanıyor eğer yan sanayi takmak zorunda kalırsanız üzerindeki oringten aynı ölçüde biraz daha etli oring kullanın birde dışarda kalan kısma bir kelepçe atmakta fayda var yağ buharı buradan da atabiliyor. Bu şekil bağlanması çok önemli değil fakat görüntü kirliliği yaparak can sıkıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts