Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Merhaba forumdaşlarım bir sıkıntıyla karşı karşıyayım bilgi ve düşüncelerinize ihtiyacım var... 14.09.2016 Kurban Bayramının 3. günü alışveriş merkezinde geziyorum,uzun zamandır telefonumu değiştirmek düşüncesindeydim.Türktelekom ofis mağazasına girdim İphone 6s 64gb fiyatı taksiti nasıl oluyor hakkında bilgi almak istedim diğer bir niyetimde kafama yatarsa ürünü almaktı.satış temsilcisi bayana ttnet internet tarifem üzerinden 36 ay taksitle almam münkünmüdür dedim tabikide dedi.fiyat bilgisi almak istedim.üstün körü bir fiyat söyledi ancak isterseniz kimliğinizi verin sistemden bakalım belki size avantajlı fiyat verir dedi.bende verdim kimliği 5 dk falan bekledim işleminiz onaylandı 24 ay taksitle iphone 6s 64 GB onaylandı dedi.ben şok nasıl dedim ya ben 24 ay istemiyorum 36 ay düşünüyordum dedim. ttnet tarifesine maksimum 24 ay taksit yapılabildiğini söyledi bende işlemi iptal edelim istemiyorum dedim.satış temsilcisi bayan iptal işlemini başlattığını bana geri dönüş yapacaklarını söyledi bende çıktım mağazadan. Olayın hikaye kısmı bittiii... şimdi gelelim asıl meseleye bayram tatili sonrası aradım ben bu telekom mağazasını iptal talepi için mail yazıldığını işlemin devam ettiğini sonuçlandığında haber vereceklerinin bilgisini verdiler ben 3 5 günlük periyotlarla arayarak hep bu cevapları aldım.Bu iş böyle süre süre 20 gün oldu ve ekim ayı için ilk taksit ödemesi geldi.hala iptal edilen birşey yok...aramalarım devam ediyor iptal ettirmek için tabi, AVEA GENEL MÜDÜRLÜK 'ten iptal işleminin gerçekleşeceği beklediklerini söylüyorlar hala... Bu iş bu kadar uzun sürebilir mi ? İptal işlemi bu kadar zor birşey mi ? Benim ne yapmam konusunda bilgi sahibi birisi var mı ? Biraz uzun oldu affola.... Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Telefonu aldığını Türk Telekom bayiine gidip ortalığı karıştırıp bağırıp çağırıyosun. Hemen düzeltirler emin ol, tecrübe ile sabit. Yoksa laftan anlamazlar bu ve bunun gibi bütün firmalar. 8 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Korkunç... Sabır dilerim olayı takip edeceğim. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 Telefonu aldığını Türk Telekom bayiine gidip ortalığı karıştırıp bağırıp çağırıyosun. Hemen düzeltirler emin ol, tecrübe ile sabit. Yoksa laftan anlamazlar bu ve bunun gibi bütün firmalar. iş artık o boyuta geldi elimden bi kaza çıkacak haklıyken haksız duruma düşmek istemiyorum... 1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Sözleşme kağıtlarını imzalamadan nasıl yaptılar o işi ? Vallahi trajikomik bir durum olmuş. Çirkefleşmezseniz bu iş çözülmez. Zor bir durum kolay gelsin. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 Sözleşme kağıtlarını imzalamadan nasıl yaptılar o işi ? Vallahi trajikomik bir durum olmuş. Çirkefleşmezseniz bu iş çözülmez. Zor bir durum kolay gelsin. ortada imzanın i si yok valla bi nüfus verdim başımıza gelen hal bu Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 İade süresinin geçmesini bekliyor olmasınlar ? Bu tür alt bayilerde bazen işlemi yapan personeli de bulamazsınız. Siz sadece teklif almak istiyorum demissiniz onlar fatura kesmişler. Çok hızlı davranmaniz gerekli bence.. 1 Yorum bağlantısı
Halil İbrahim Bilgiç 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 bulunduğunuz yerdeki tüketici hakem heyeti başkanlığına gidip bi görüşün bakalım ne dicekler.14 gün süreniz var iade etmek için ama bi yol gösterebilirler Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 İade süresinin geçmesini bekliyor olmasınlar ? Bu tür alt bayilerde bazen işlemi yapan personeli de bulamazsınız. Siz sadece teklif almak istiyorum demissiniz onlar fatura kesmişler. Çok hızlı davranmaniz gerekli bence.. bulunduğunuz yerdeki tüketici hakem heyeti başkanlığına gidip bi görüşün bakalım ne dicekler.14 gün süreniz var iade etmek için ama bi yol gösterebilirler hiç birşeyi teslim almadım imzada atmadım yani iade edeceğim bi ürün yok elimde... yani savcılığa gitsem kimliğimi kullanarak adıma telefon alınmış desem öttürürler bunları... Yorum bağlantısı
Halil İbrahim Bilgiç 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 ortada tel yok ama ilk taksit gelmiş Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Savcılığa gidin imzam ve onayım olmadan adıma telefon alınmış diye şikayette bulunun. Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 ortada tel yok ama ilk taksit gelmiş ortada tel yok derken benim teslim aldığım yada kabul ettiğim bi tel yok taksitin gelme sebebi ise işlemin hala ipta edilememiş olması.. taksit durumuna da sordum ödemeyi yapın iptal işlemi gerçekleştikten sonra geri iade yapılır dediler şaka gibi Yorum bağlantısı
Nuri Güngör 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Aynen ya da bir avukat arkadaşınız yazı göndersin 3 gün içinde iptal olmazsa mahkeme süreci başlayacak diye Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 Savcılığa gidin imzam ve onayım olmadan adıma telefon alınmış diye şikayette bulunun. abi olay gerçekten bu olsa çoktan gitmiştim sonuçta ben bizzat gittim oraya kimliği kendim verdim adamlar çıkarsa kamera kayıtlarını haklıyken yalancı durumuna düşerim Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 abi olay gerçekten bu olsa çoktan gitmiştim sonuçta ben bizzat gittim oraya kimliği kendim verdim adamlar çıkarsa kamera kayıtlarını haklıyken yalancı durumuna düşerim Bu şekilde korkutun kendilerini, savcılık vs dolandırıcılık diyin çirkefleşin yani 1 Yorum bağlantısı
Halil İbrahim Bilgiç 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 vala kardeş iptal olur olmasına ama biraz uğraştıracak seni sanırım 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 Aynen ya da bir avukat arkadaşınız yazı göndersin 3 gün içinde iptal olmazsa mahkeme süreci başlayacak diye yazıdan korkarlar mı bilmiyorum ancak yarın tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum... Yorum bağlantısı
Fatih Ada 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 444 1 444'ü arayıp durumu anlatın probleminiz çözülecektir. Anladığım kadarı ile bayiyi arayarak işlem yapmaya çalışıyorsunuz. Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 444 1 444'ü arayıp durumu anlatın probleminiz çözülecektir. Anladığım kadarı ile bayiyi arayarak işlem yapmaya çalışıyorsunuz. durumu izahını içeren mail yazdım beni aradılar bizim yapacağımız bir işlem söz konusu değildir aldığınız bayii ile çözeceğiniz bir problemdir dediler kestirip attılar... Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Buradan sikayet edin, bakin nasil cozuyorlar hemen: https://sikayet.btk.gov.tr/ Mumkun mertebe tekrar musteri hizmetlerine sikayet edin, isteginiz disinda uye yapildiginizi ve iptal edilmesini istediginizi, 20 gunden uzun suredir bekletildiginizi soyleyin. Bayi ile halledilmesi ne demektir, bayi Turk Telekom'un bayisi degil de Orange Telecom'un bayisi miymis? 48 saat icerisinde yapici bir cozum ile donmezlerse BTK'ya sikayet edeceginizi belirtin ve sikayet edin. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Ekim 2016 Yazar Paylaş 4 Ekim 2016 Buradan sikayet edin, bakin nasil cozuyorlar hemen: https://sikayet.btk.gov.tr/ Mumkun mertebe tekrar musteri hizmetlerine sikayet edin, isteginiz disinda uye yapildiginizi ve iptal edilmesini istediginizi, 20 gunden uzun suredir bekletildiginizi soyleyin. Bayi ile halledilmesi ne demektir, bayi Turk Telekom'un bayisi degil de Orange Telecom'un bayisi miymis? 48 saat icerisinde yapici bir cozum ile donmezlerse BTK'ya sikayet edeceginizi belirtin ve sikayet edin. türktelekom,avea, bimer ne bulduysam şikayet maili yazdım btk nın sitede sanırım bi sıkıntı var üye olamıyorum yarın tekrar deniyeceğim orayada şikayet edeceğim bakalım nolcak Yorum bağlantısı
Çağdaş Başlılar 4 Ekim 2016 Paylaş 4 Ekim 2016 Merhaba öncelikle geçmiş olsun. İlk yapmanız gereken müşteri hizmetlerini arayın cihazla alakalı imzam onayım yok cihazı almadım faturamın düzeltilmesini istiyorum diyerek şikayet kaydı oluşturmak istiyorum deyin. Maalesed bayilerde bilgi eksikliği olan çok insan çalışıyor ve bu işlemler çok uzun sürüyor. Daha sonra bayiye giderek bayi destek birimi ile yaptıkları yazışmaları görmek istediğinizi söyleyin bakın gerçekden düzeltme adına bir işlem yapmışlarmı. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 5 Ekim 2016 Paylaş 5 Ekim 2016 Direk savcılığa gidin. Hiç sağla solla uğraşmayın. Bu aynen şuna benzer, bankaya gidip tüketici kredisi alabilirmiyim diyorsunuz, kimliğinizle giriş yapıp kredi hazır diyorlar. Bu işin sözleşmesi var. Nasıl hattınızı alırken bile sözleşmeyi imzalıyorsanız, telefonu alırkende imzalamanız gerekiyor. Kimlik gösterip telefon alınması nerede görülmüş. Kamera kayıtlarında ancak sizin kimliğinizi verdiğiniz görünür. Telefonu size teslim etmeden önce sözleşmeyi onaylamanız gerekiyor. Şu kadar ay şu kadar ödeyeceğim diye. Türk telekom sayfası: Taahhütlü Tekliflere İlişkin DetaylarTekliflerden faydalanabilmesi için müşterilerin 24 ay taahhüt vermiş olması gerekmektedir.Aynı TC kimlik numarası ile alınabilecek cihaz sayısı 2 (iki) adet ile sınırlıdır. İlk cihaz kontratının imzalanması üzerinden 30 gün içinde faydalanılan ikinci cihaz teklifleri TC Kimlik numarası bazında limitten düşmeyecektir. Buradan da anlaşılacağı gibi kontrat imzalamanız gerekir. Yapılan hareket sözleşme dahilinde değildir. Savcılık bu iş için tek seçenek. Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk 5 Ekim 2016 Paylaş 5 Ekim 2016 Çok zor durum.Bence direkt savcılığı suç duyurusunda bulunun. Yorum bağlantısı
Recommended Posts