İçeriğe Yönlendir

Focus 1 - Motor Sübapları Yandı Masraf Ne Kadar Olur?


Osman Bölükbaşı

Recommended Posts

Osman Bölükbaşı
(düzenlendi)

Değişen parçalar

  • silindir conta
  • devir daim
  • üst kapak conta
  • t. safi
  • kanallı bilye
  • 1 adet gergi civatası
  • 1 adet vant. kayışı

üst kısımda değişen parçalara 500 tl, motor kapağının yapılmasına 2-3 parça ile birlikte 400 tl, işcilik 600 tl tuttu.

Toplamda 1500 tl uygun mu bilmediğimden sizlere soruyorum bana çok geldi...

tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Olmuşla ölmüşe çare yok. Şimdi size rakam uygun değil desek, durum değişir mi?

Yorum bağlantısı

1 bilemedin 2gün işçilik için 600 lira nedir yahu

 2 3 saatte debriyaj balatası değişince 200- 250 veriliyor. 2 gün işçilik yapıldıysa normal bana göre 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Osman Bölükbaşı

t.safi ... Tirger Seti olacak. Tabi değişir ona göre başka ustaya veya parça pahalıysa başkasına giderim.

Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen

2-3 gün araba üzerinde çalışılmıyor, kapak sökülüyor rektefiyeciye gönderiliyor 2-3 gün orda bekliyor gelip kapak takılıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

1 bilemedin 2gün işçilik için 600 lira nedir yahu

 

2 gün işçilik 600 demek ayda 20 gün kesintisiz iş bulup çalışan bir işyerinde 6000 lira ciro demektir. bunu vergisi kirası kalfası çay kahvesini düşün içinden.

 

Patates ucuz ama usta hep patatesle yaşayamaz.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

2 gün işçilik 600 demek ayda 20 gün kesintisiz iş bulup çalışan bir işyerinde 6000 lira ciro demektir. bunu vergisi kirası kalfası çay kahvesini düşün içinden.

 

Patates ucuz ama usta hep patatesle yaşayamaz.

bir cerrah bir gün bizim veletin eline baktı. bir evirdi bir çevirdi bıraktı.. gelen fatura 4 haneli idi...

Değişen parçalar

  • silindir conta
  • devir daim
  • üst kapak conta
  • t. safi
  • kanallı bilye
  • 1 adet gergi civatası
  • 1 adet vant. kayışı

üst kısımda değişen parçalara 500 tl, motor kapağının yapılmasına 2-3 parça ile birlikte 400 tl, işcilik 600 tl tuttu.

Toplamda 1500 tl uygun mu bilmediğimden sizlere soruyorum bana çok geldi...

raamlar normal ancak blokta ölçüm yapıldı ım? üst kapak neden sökülmüştü? km kaç?

kaçıncı sahibisiniz (bu soru yeni kalıp)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

bir cerrah bir gün bizim veletin eline baktı. bir evirdi bir çevirdi bıraktı.. gelen fatura 4 haneli idi...

Bi ara bende bakayım senin eline..

2 gün işçilik 600 demek ayda 20 gün kesintisiz iş bulup çalışan bir işyerinde 6000 lira ciro demektir. bunu vergisi kirası kalfası çay kahvesini düşün içinden.

Patates ucuz ama usta hep patatesle yaşayamaz.

Bunu düşünen toplum dünyaya hükümdar olur
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Subaplar yandı demişsiniz ama subapların kadehlerin takım olarak değiştiği yazmıyor sadece conta mı yaktı araç?

Yorum bağlantısı
Kemal Mert

Merhaba, geçmiş olsun, fiyattan ziyade umarım temiz işçilik ve montaj olmuştur. Aksi halde sök-tak zaman kaybı insanın canını daha çok sıkıyor. Fiyata gelince normal. Bi pazara gidiyoruz üç beş poşet meyve sebzeye 100-lira veriyoruz, devir pahalı..

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Halil ibrahim Oruc
On Tuesday, December 27, 2016 at 15:44, Ali Gök yazdı:

 2 3 saatte debriyaj balatası değişince 200- 250 veriliyor. 2 gün işçilik yapıldıysa normal bana göre 

2 saatte mk1 balata degisen usta varsa ellerinden opuyorum

Yorum bağlantısı
Can Oygur

Kapak yapıldıysa temizde işçiliği varsa hakkıdır o paralar.

Yorum bağlantısı
Koray Demir
2 saatte mk1 balata degisen usta varsa ellerinden opuyorum

Doğru malzeme pratik işçilik ile zor değildir.
Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc
30 dakika önce, Koray Demir yazdı:


Doğru malzeme pratik işçilik ile zor değildir.

Arkadasim pratik olsa bile focuslardaki balata degisimi icin teker ve rot baslarida cikiyor  hangi tamirciye gidersen git yarim gun sure verir  baska arabalarda motoru indirmedende degisirsin

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Arkadasim pratik olsa bile focuslardaki balata degisimi icin teker ve rot baslarida cikiyor  hangi tamirciye gidersen git yarim gun sure verir  baska arabalarda motoru indirmedende degisirsin

Biliyorum ib5 ilkelce basit ama sorunsuz mekanizmadır. Amaç işçilikse gerisi teferruat işi bilen çatır çutur söker yarım saatte iki katını teklif edin 2 saatte hazır ederler [emoji4]
Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc
11 dakika önce, Koray Demir yazdı:


Biliyorum ib5 ilkelce basit ama sorunsuz mekanizmadır. Amaç işçilikse gerisi teferruat işi bilen çatır çutur söker yarım saatte iki katını teklif edin 2 saatte hazır ederler [emoji4]

Sahsen bu isin 2 saatlik olmadigi gorusundeyim.  Su an sukur balatam iyi ama bundan önceki focusumdan bilirim.   Boyle islerde aceleye getirmeyeceksin eger bir usta 2 saatte yaparım derse ya parayi ve zamani seviyor yada sallama is uzmanidir:)   cunku balata basit gozuksede beraberinde cok fazla hortum sensor ve mekanizma sokturtuyor adama.  Bunu bide saglam bir sekilde geri toplamasi var.  Hani farzediyorum ustada makinali anahtar olsa bile el aliskanliginida katiyorum gine 2 saat surmez.  Burda gercek usta. Abi arkadaslar varsa onlar daha net konusurlar ama ben gordum ve bekledim degisim sirasinda

Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek

Tam 1 yıl önce
Sübaplar yataklar komple yağ bakımı conta ıvır zıvır 2000 lira verdim.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Şahin Topaloğlu
On 10.01.2017 at 18:43, Halil ibrahim oruc yazdı:

2 saatte mk1 balata degisen usta varsa ellerinden opuyorum

Diyarbakır unatlar ford servisinde 52 dakikada   2005 model ford focus 1 aracımın tirger setinin değiştiğine şahit olmuştum. 2 saat te baskı plaka değiştiriyorlardı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Diyarbakır unatlar ford servisinde 52 dakikada   2005 model ford focus 1 aracımın tirger setinin değiştiğine şahit olmuştum. 2 saat te baskı plaka değiştiriyorlardı.

Sana özel mi bu kadar uzun sürüyordu. Titiz misindir :)
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc
19 saat önce, Şahin Topaloğlu yazdı:

Diyarbakır unatlar ford servisinde 52 dakikada   2005 model ford focus 1 aracımın tirger setinin değiştiğine şahit olmuştum. 2 saat te baskı plaka değiştiriyorlardı.

1 saatte yerdeki araci lifte kaldirmadab trigeri degisen ustanin, arabayi lifte koyup baski balatayi degistirmek icin indirip kaldirmasi 15 dk surmesi gerekir mantiken:)  konu nerden hortladi bilmiyorim ama eski araclarda baski balatayi acarken illa hepsi sorunsuz acilacak diye kaide yok  benim eski aracta vida pas yuzunden acamadi kesip cikartti mecburen bi 15 dk daha ekliyorsun boyle aksilik durumlarda. herseyin yolunda gittigini farzedersek bile en az  2 saat super. ama mk1  ip5 sanzimanlar gercekten mesakatli bir is.   hani soyle durum var usta arabanin liftte fazla kalmamasi ve yeni musterileri bekletmemesi icin cok asiri hizli ve muazzam yardimli calisirsa ve 0 sorun sikinti ile yaparsa acip kapamasi 2 saat surer dicemde  gine diyemiyorum :)) ben gerci buranin sartlari ile konusuyorum fakat orda durumlar bahsettigim gibi  bir an once yapilip verilmesi gerekiyor ama hizli giden atin ... seyrek dusermis derler ya.   gozardi edilen ufak bir hatadan bile bi daha gelseniz tekrar balata devresini sokturmek cok hos olmaz gerek zaman gerek ise ekstra masraf yuzunden. hani 2 saat icinde olsun bitsin arabam diyorsaniz en hizlisini bulmak gerekir:)) sahsen ben takintili deilim  o gun izin alirim ve soktugu her parcayi vidasina kadar elimle temizlerim yardimci olurum hatta usta sakin ol bi cay icelim banada vakit ver diyorum. isin asli 2 saat icinde bitirirse benimde isime yaramaz

Yorum bağlantısı
  • 5 hafta sonra...
  • 3 hafta sonra...
Şahin Topaloğlu
On 19.03.2017 at 15:30, Çağlar Bayur yazdı:


Sana özel mi bu kadar uzun sürüyordu. Titiz misindir :)

Hee öyleyimdir Mersin sanayi esnafını görünce ben 52 dakikayı rekor sayıyorum....:D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...