Coşku Mert 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 aracınızda seyir halindeyken saga veya sola keskin dönüşlerde kütürtü sesi geliyorsa aks kafası benimki gibi ömrünü tamamlamış demektir. aks milini elle sallayıp boşluğu görebilirsiniz. buna genelde aks körüğünün yırtılıp mekanizmanın yağsız kalması neden oluyor. zamanla pislik toz toprak girip boşluk oluşturuyor. bende değiştirmek için parça ve usta araştırması yaptım. parçayı ortalama 50-65 tl ye satıyorlar. ben çiftini 100 tl ye aldım (bgs marka) degişimine ise çifti için 150 tl istediler. çok geldiği için kendim degiştirmeye karar verdim. hem param cebimde kalır hemde forumda paylaşmış olurum dedim. bunun için gereken malzemeler: kriko, bijon anahtarı, aracı sabitlemek için takoz veya taş, aks somunu için 32mm lokma, rot başı ve rotil somunu sökmek için 17mm anahtar ve t50 torx lokma, rotili ayırmak için levye ve çekiç, aks miline giren segmani sökmek için segman pensesi, aks körügü kelepcesi icin kelepçe pensesi (pense yoksa plastik kelepçe de kullanabilirsiniz) olması yeterli. kutudan aks kafası ve segmanı, 32mm somun, aks körüğüyle kelepçeleri, bir de gres yağı çıkıyor öncelikle aracı sabitleyip krikoya kaldırmadan önce aks somunu ve bijonlari gevşetiyoruz. kaldırdıktan sonra tamamen söküyoruz. rotil somunu ve civatasını söküyoruz rot başı somununu söküp boşa çıkarıyoruz. salıncağı alta dogru kastırıp poryadan kurtulmasını sağlıyoruz. (en zor kısım bu) salıncaktan kurtulan poryayı kendimize doğru çekerek aks milini boşa çıkarıyoruz boşa çıkan aksın hali harap eski aksı segmanından kurtarıp dışarı alıyoruz. mili iyice temizleyip yeni körüğü geçiriyoruz. içine de gres yağı sıkıyoruz kalan gresi de mekanizmaya sıkıyoruz aks başını çekiçle hafif vurarak tam yerine oturmasını sağlıyoruz. sonra körüğün kelepçelerini sıkıyoruz. sökme işlemini geri sarıp işlemi tamamlıyoruz. iki tarafı yaklaşık 3 saatte değiştirdim. ses falan kalmadı. gönül isterdi ki video çekeyim ama tek başıma olduğum için çekemedim. aklına bişey takılan olursa yardımcı olurum 14 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 30 Ocak 2017 Yazar Paylaş 30 Ocak 2017 bunu escort için paylaştım ama diğer marka ve modellerde de ufak ayrıntılar dışında uygulama aynı. alet ve beceriniz varsa boş yere tamirhanelere para kaptırmayın Yorum bağlantısı
Şahin Kutun 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 Elinize Sağlık güzel detaylı anlatım olmuş Yorum bağlantısı
Tahir Ak 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 elinize sağlık. bu körük kısmı çürümemesi için. arada sırada araç lifte kaldırıldığında temizlenip silikon sprey gibi lastiğin ömrünü uzatan ürünler kullanılsa ömrü daha da uzar bence Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 elinize sağlık kendin yapmanın mutluluğu ayrı birşey Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 İnsanin kendi yaptigi isten aldigi haz herseye deger. Elinize saglik. Cok basali bir anlatim. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 bunu escort için paylaştım ama diğer marka ve modellerde de ufak ayrıntılar dışında uygulama aynı. alet ve beceriniz varsa boş yere tamirhanelere para kaptırmayınEllerinize sağlık Coşku Bey. Konu başlığında ufak bir değişiklik yaptım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts