Haluk Alparslan Gül 4 Şubat 2017 Paylaş 4 Şubat 2017 (düzenlendi) Videoyu yeni çektim. Birkaç bilgi daha doğru yorumlar sağlayabilir: 1. Araç 2011 model 2.0 TDCİ 110000 km de. 2. tüm bakımları eksiksiz İstanbul otokoç ta yapılmıştır. 75000 de Powershift şanzıman yağı 85000 binde triger değişmiştir. 3 Aralık ayı içinde Kayseri Ünallar yet. serv. ses geliyor kilitleyip yolda bırakır önerisiyle orjinaliyle V kayışı gergi bilyası komple değişti. Aracı yeni aldığımdan öncesini bilmiyorum. Servis kayıtlarında 20 kadar kayıt var. kış lastiği bile servisten alınmış. Bakımları öncesinde yaptırılmış. 4 Bulunduğum yer soğuk olduğundan -24 dereceyi gördük antifirizi değiştirtmiştim. 5 Aracımda güç düşmesi arıza lambası klima elektrik far sönüklüğü yok, akü ölçtürüldü, şarj aralığı 14,2-14,7 arası 6 Geçen hafta motor arızası verdi, ilçede olduğumdan kurcalatmadan bilgisayara bağlandı. V kayışı gergisinin sert olduğu uyarısı verdi. hata kodunu sildik. 7. Araştırayım diye başladım forumları incelemeye. Sizce ne olabilir ustalarım bu ses. Şarj dinamosu, konjektör, devirdaim, v kayışı seçenekler bunlar sanırım. NOT: Araç soğukta bir kere bile nazlanmadı. hararet yapmadı, su eksiltmedi. Lİnk: 6 Mart 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Şubat 2017 Paylaş 4 Şubat 2017 Bana yine V kayışı gibi geldi ama 2.0TDCI kullanıcıları daha iyi yanıtlar verecektir. @Haluk Alparslan Gül Konunuzu uygun bölüme taşıdım bu arada. 1 Yorum bağlantısı
Haluk Alparslan Gül 4 Şubat 2017 Yazar Paylaş 4 Şubat 2017 Teşekkür ederim Sani bey. V Kayışını gergi bilyası değişirken ısrar etmeme rağmen gerek yok diyerek değiştirlmedi. Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 4 Şubat 2017 Paylaş 4 Şubat 2017 banada bilyalardan gibi geldi. v kayışı etrafında. benzer bi ses benim eski mondide vardı değişince düzeldi Yorum bağlantısı
Recommended Posts