İçeriğe Yönlendir

Mondeo Mk2 - Debriyaj


Muhsin FIÇI

Recommended Posts

Muhsin FIÇI

Arkadaşlar 99 2.5 V6 mondeo kullanıyorum şuan km 82,000 de sanırım debriyaj halâ fabrikanın taktığı, bana biraz yukarda kavrama yapıyor gibi geldi uzun yola gideceğim için (2000 km) tedirgin oldum mondeoların normal hali böylemidir? 2.0 lik mondeolarla aynı olabilir mi? 

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan
(düzenlendi)

Bu arabanın normal halinin böyle olup olmadığını bu forumda bilen sayısı çok azdır. Bu forumda bilen yoksa da başka yerde yoktur zaten :biggrin:

 Ben mesela ilk defa 2.5 V6 sahibi birini görüyorum. Güle güle binin diyeceğim ama sanırım satıyorsunuz.

tarihinde Harun Kocaçalışkan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhsin FIÇI
Bir saat önce, Harun Kocaçalışkan yazdı:

Bu arabanın normal halinin böyle olup olmadığını bu forumda bilen sayısı çok azdır. Bu forumda bilen yoksa da başka yerde yoktur zaten :biggrin:

 Ben mesela ilk defa 2.5 V6 sahibi birini görüyorum. Güle güle binin diyeceğim ama sanırım satıyorsunuz.

Hocam ailevi bir sebepten ilana koydum malesef. ilk aldgım zamanlarda pek dikkat etmemistim debriyaja ama bugunlerde bir aklıma takıldı uzun yola gidecegim icin pinpiriklenmeye başladım ?

1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

Logosu hariç bambaşka kıtaların aracıdır

Hocam motor aksamı farklı da debriyaj baskı balata farklı olmaz belki diye düşündüm ,mekanik bilgim pek yok bu konuda uzun yolda sorun yasamak istemiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Benim aracımda baskı balata değiştiğinde kavrama ortalara gelmişti ancak bir süre sonra yukarıda kavramaya başladı yine. Mondeoların geneli böyle sanırım. En azından 2.0 lar böyle. 

Yorum bağlantısı
Muhsin FIÇI

Eger debriyajın kavramasında bir aksaklık varsa bunu öğrenmenin bir yolu varmı?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Devir yükselip araç aynı ivmede hızlanmıyorsa, debriyaj bitik demektir. Kalkışta titremeler yaşarsınız ayrıca yakıt tüketiminiz artar.

Yorum bağlantısı

1. Tekerlekleri takozlayın ve park frenini çekin.
2. Motoru çalıştırın, debriyaj pedalına basın ve dördüncü vitese takın.

3. Motoru yaklaşık 2000 dev / dak'da çalıştırın.
4. Debriyaj pedalını yavaşça bırakın.
5
. Debriyaj pedalı tamamen serbest bırakıldığında motor durur mu?

 

Evet -> Debriyaj OK.

Yorum bağlantısı
Alptuğ Güler
8 saat önce, Muhteşem Or yazdı:

1. Tekerlekleri takozlayın ve park frenini çekin.
2. Motoru çalıştırın, debriyaj pedalına basın ve dördüncü vitese takın.

3. Motoru yaklaşık 2000 dev / dak'da çalıştırın.
4. Debriyaj pedalını yavaşça bırakın.
5
. Debriyaj pedalı tamamen serbest bırakıldığında motor durur mu?

 

Evet -> Debriyaj OK.

harika bir test tebrikler :)) extra olarak yokuşta araç çekiden düşer ve devirine göre hızlanma doğru orantılı olmaz

Yorum bağlantısı
Muhsin FIÇI
10 saat önce, Muhteşem Or yazdı:

1. Tekerlekleri takozlayın ve park frenini çekin.
2. Motoru çalıştırın, debriyaj pedalına basın ve dördüncü vitese takın.

3. Motoru yaklaşık 2000 dev / dak'da çalıştırın.
4. Debriyaj pedalını yavaşça bırakın.
5
. Debriyaj pedalı tamamen serbest bırakıldığında motor durur mu?

 

Evet -> Debriyaj OK.

Cok tesekkürler bugün bunu deneyip sonucunu burada paylasıcam.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...