Muhsin FIÇI 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 Arkadaşlar 99 2.5 V6 mondeo kullanıyorum şuan km 82,000 de sanırım debriyaj halâ fabrikanın taktığı, bana biraz yukarda kavrama yapıyor gibi geldi uzun yola gideceğim için (2000 km) tedirgin oldum mondeoların normal hali böylemidir? 2.0 lik mondeolarla aynı olabilir mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 Logosu hariç bambaşka kıtaların aracıdır Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 (düzenlendi) Bu arabanın normal halinin böyle olup olmadığını bu forumda bilen sayısı çok azdır. Bu forumda bilen yoksa da başka yerde yoktur zaten Ben mesela ilk defa 2.5 V6 sahibi birini görüyorum. Güle güle binin diyeceğim ama sanırım satıyorsunuz. 19 Şubat 2017 tarihinde Harun Kocaçalışkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhsin FIÇI 19 Şubat 2017 Yazar Paylaş 19 Şubat 2017 Bir saat önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Bu arabanın normal halinin böyle olup olmadığını bu forumda bilen sayısı çok azdır. Bu forumda bilen yoksa da başka yerde yoktur zaten Ben mesela ilk defa 2.5 V6 sahibi birini görüyorum. Güle güle binin diyeceğim ama sanırım satıyorsunuz. Hocam ailevi bir sebepten ilana koydum malesef. ilk aldgım zamanlarda pek dikkat etmemistim debriyaja ama bugunlerde bir aklıma takıldı uzun yola gidecegim icin pinpiriklenmeye başladım ? 1 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Logosu hariç bambaşka kıtaların aracıdır Hocam motor aksamı farklı da debriyaj baskı balata farklı olmaz belki diye düşündüm ,mekanik bilgim pek yok bu konuda uzun yolda sorun yasamak istemiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Necat Ertan 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 Baskı ve balatası zor bulunan bir model diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 Benim aracımda baskı balata değiştiğinde kavrama ortalara gelmişti ancak bir süre sonra yukarıda kavramaya başladı yine. Mondeoların geneli böyle sanırım. En azından 2.0 lar böyle. Yorum bağlantısı
Muhsin FIÇI 19 Şubat 2017 Yazar Paylaş 19 Şubat 2017 Eger debriyajın kavramasında bir aksaklık varsa bunu öğrenmenin bir yolu varmı? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 Devir yükselip araç aynı ivmede hızlanmıyorsa, debriyaj bitik demektir. Kalkışta titremeler yaşarsınız ayrıca yakıt tüketiminiz artar. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Şubat 2017 Paylaş 19 Şubat 2017 1. Tekerlekleri takozlayın ve park frenini çekin.2. Motoru çalıştırın, debriyaj pedalına basın ve dördüncü vitese takın.3. Motoru yaklaşık 2000 dev / dak'da çalıştırın.4. Debriyaj pedalını yavaşça bırakın.5. Debriyaj pedalı tamamen serbest bırakıldığında motor durur mu? Evet -> Debriyaj OK. Yorum bağlantısı
Alptuğ Güler 20 Şubat 2017 Paylaş 20 Şubat 2017 8 saat önce, Muhteşem Or yazdı: 1. Tekerlekleri takozlayın ve park frenini çekin.2. Motoru çalıştırın, debriyaj pedalına basın ve dördüncü vitese takın.3. Motoru yaklaşık 2000 dev / dak'da çalıştırın.4. Debriyaj pedalını yavaşça bırakın.5. Debriyaj pedalı tamamen serbest bırakıldığında motor durur mu? Evet -> Debriyaj OK. harika bir test tebrikler :)) extra olarak yokuşta araç çekiden düşer ve devirine göre hızlanma doğru orantılı olmaz Yorum bağlantısı
Muhsin FIÇI 20 Şubat 2017 Yazar Paylaş 20 Şubat 2017 10 saat önce, Muhteşem Or yazdı: 1. Tekerlekleri takozlayın ve park frenini çekin.2. Motoru çalıştırın, debriyaj pedalına basın ve dördüncü vitese takın.3. Motoru yaklaşık 2000 dev / dak'da çalıştırın.4. Debriyaj pedalını yavaşça bırakın.5. Debriyaj pedalı tamamen serbest bırakıldığında motor durur mu? Evet -> Debriyaj OK. Cok tesekkürler bugün bunu deneyip sonucunu burada paylasıcam. Yorum bağlantısı
Recommended Posts