Sinan Adsoy 21 Şubat 2017 Paylaş 21 Şubat 2017 Öncelikle herkese merhabalar. Aracımı yaklasık 6 ay önce aldım Bugün köye gidiyordum yolda elimde fırsat geçmişken bakalım ibre kaca vurcak merakıyla düz ve eğimsiz yolda gaza yüklendim. Fakat 5. viteste ilerlerken yaklasık 140 km/s 3000 devirde ibre takılı kalıyor ne yaptıysam nafile arabam 3000 devirde tıkanıyor gitmiyor acaba nedeni ne olabilir 1. 2. 3. 4. viteslerde sıkıntı yaşamadıgımdan hemen sanayiye de gitmek istemedim önce bi araştırma yapmak istedim yardımlarınızı bekliyorum... Yorum bağlantısı
Serkan Erden 22 Şubat 2017 Paylaş 22 Şubat 2017 araçta hız sınırlayıcı olabilirmi. yada enjektör sorunu olabilir. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 22 Şubat 2017 Paylaş 22 Şubat 2017 Kaç model olduğunu bilmiyorum ama arkadaşımdaki connet 161 yapmazdı. Bence başka bi sorun var Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 22 Şubat 2017 Paylaş 22 Şubat 2017 4. Viteste denediniz mi en fazla ne kadar sürat yaptığını.Eğer yine söylediğiniz hızda kalıyorsa turbo veya yakıt basıncından suphelenebiliriz Yorum bağlantısı
Sinan Adsoy 22 Şubat 2017 Yazar Paylaş 22 Şubat 2017 Aracta hız sınırlayıcı yok 4. vitese pek dikkat etmedim ama 4000 devire kadar cıkıyordu dahada basmamıstım baskı balata oldugunu sanmıyorum ilk 3 viteste gayet seri bir şekilde hızlanabiliyorum aracı almadan expere sokturmustum 90lık arac 75 beygir cıktı ordaki adam yağ filitresi hava filitresini yağını değiştir enjerktörleride bakıma soktur düzelir demişti.(Benden önceki sahibi arabaya bakımsız binmiş.) Bende hava filitresi yağ filitresi yağını değiştittirdim arabanın çekişi baya bi artınca enjektörleri bakıma sokturmadım yoksa 140ı geçmeme sorunu dediğiniz gibi enjektörlerdenmi kaynaklanıyor acaba? Yorum bağlantısı
Naim Demirbaş 22 Şubat 2017 Paylaş 22 Şubat 2017 Krank mili sensörü ile alakalı olabilir Yorum bağlantısı
Sinan Adsoy 22 Şubat 2017 Yazar Paylaş 22 Şubat 2017 Şunu da ekliyim geçen gün motorda yağ kaçaklarından dolayı kirlenme vardı kaçağın nerden geldiğini belirlemek amacıyla motoru yıkadım. Motor kurusun diye arabayı çalıştırdım rolantide çalısırken gaza bastım fakat devir 2000 de kalıyodu daha fazla cıkmıyordu bir kaç kere daha denedim düzelmedi arabayı stop ettirdim tekrar çalıstırdım gaza tekrar bastım bu sefer düzeldi fakat gaza yüklendiğimde egzozdan baya bir kara duman attı daha önce hiç yapmamıştı aractan indim bi baktım yerde kurum dolu ama sonra araba düzeldi bi sorun yaşamadım bununla bir alakası olabilirmi ki? Yorum bağlantısı
Önder Özcan 22 Şubat 2017 Paylaş 22 Şubat 2017 turbo sorunu olabilir.selenoid valfe baktırın bence. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 23 Şubat 2017 Paylaş 23 Şubat 2017 İlk viteslerde sorun yoksa turbo iyi durumdadır. Egr problemi 3000 deviri geçirmez motora. Cihaza bağlayıp arıza kodu alınması lazım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts