• Duyurular

    • Mehmet Ozyurek

      Tapatalk İmzalarımızı Lütfen Kapalı Tutalım   10-04-2017

      Merhaba Arkadaşlar Tek tek uyarı yapmak hem yorucu oluyor hem de yakışmıyor. Lütfen tapatalk imzalarımızı kapalı tutalım. Saygılar    
    • Ozlem Kaya

      Üyelik Bilgileri   14-06-2017

      Merhaba Arkadaşlar,   Üyelik bilgileri, bilhassa araç ve meslek bilgileri, giriliyor ise doğru, tam, net girilmeli, istenmiyorsa boş bırakılmalıdır. Bugün itibariyle farklı yazılmış bilgiler, düzeltilecek ya da boş bırakılacaktır. Örneğin araç bilgisine harika DSG yazmak, karşımızdaki kişiye hangi araca sahip olduğumuz konusunda hiçbir bilgi vermeyecektir. Bu sebeple, isteyen üyelerimiz kendileri düzeltebilirler, ya da taramada denk geldikçe düzeltilecektir, şaşırmayınız. 
Tolga Erdem

Auris aydınlatma

Bu konuda 13 ileti var

2013 auris aracımın  farları bi-Halojenmis. Ben aydınlatmasından  pek memnun değilim ,ne yapabilirim ?

İletiyi paylaş


Link to post

Bixenon mercek ve xenon kit ile degisim saglarsaniz gayet memnun kalirsiniz. Daha once Passat B5.5 halojen mercegini bixenon mercekle degistirdigim farka ait foto (ust halojen alt bixenon):

53625b41cdaac971532a2d8128a4f1e9.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
2013 auris aracımın  farları bi-Halojenmis. Ben aydınlatmasından  pek memnun değilim ,ne yapabilirim ?


Far ayarlarınızdogru olarak yapili mi?

İletiyi paylaş


Link to post

aurislerin tüm serilerinde farlar biraz zayıf. aliexpreste satılan led ampülleri deneyin. auris club üyeleri çok memnun olduklarını yazıyorlar 

 

https://tr.aliexpress.com/item/H4-H7-H11-H13-9005-9006-Silver-COB-LED-Car-Headlight-Bulbs-6500K-8000LM-Headlight-All/32697038874.html?shortkey=mqAn6JNv&addresstype=600

 

bi araştır derim.:good1:

8 saat önce, Tolga Erdem yazdı:

2013 auris aracımın  farları bi-Halojenmis. Ben aydınlatmasından  pek memnun değilim ,ne yapabilirim ?

 

İletiyi paylaş


Link to post

2015 var bizde mercekli baya güzel. Beğeniyorum

İletiyi paylaş


Link to post
2013 auris aracımın  farları bi-Halojenmis. Ben aydınlatmasından  pek memnun değilim ,ne yapabilirim ?

4300 k xenon tak. Oem bi xenon gibi ışık alırsın
2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

4300 k xenon tak. Oem bi xenon gibi ışık alırsın

Ben Philips 4300k xenon kullanıyorum 4 yıldır çok memnunum abi

İletiyi paylaş


Link to post
19 saat önce, Sani Gerşon yazdı:

 


Far ayarlarınızdogru olarak yapili mi?

 

Hem serviste hemde k.Peder oto elektrikci ikisinden  de teyitli  hatta serviste de kendim girdim iceri başında bekledim ve şikayeti bildirdim.

 

13 saat önce, Ahmed Talha Karaarslan yazdı:

aurislerin tüm serilerinde farlar biraz zayıf. aliexpreste satılan led ampülleri deneyin. auris club üyeleri çok memnun olduklarını yazıyorlar 

 

https://tr.aliexpress.com/item/H4-H7-H11-H13-9005-9006-Silver-COB-LED-Car-Headlight-Bulbs-6500K-8000LM-Headlight-All/32697038874.html?shortkey=mqAn6JNv&addresstype=600

 

bi araştır derim.:good1:

 

Runstreet (TM) süper Parlak 6000 K Beyaz Araba LED Far H1 H3 H4 H7 H8 H11 9005 HB3 9006 HB4 9012 HIR2 Oto Sis Lambası Ampul
http://s.aliexpress.com/A32yQFjA
(from AliExpress Android)

 Bunu önerdi birkaç kişi ama mercek zarar görebilir dediler.

9 saat önce, Ahmet Taşkın yazdı:

2015 var bizde mercekli baya güzel. Beğeniyorum

2003 focus daha iyi gibi geldi makyajli kasa mi sizin ?

 

9 saat önce, Servet Aydın yazdı:


4300 k xenon tak. Oem bi xenon gibi ışık alırsın

Mercek için ısınma zarar verme yasarsin filan dediler ama abi hangi marka önerirsin maliyeti ne olur ?Yakınız bi koşu gelirim:)

 

6 saat önce, Samet Daz yazdı:


emoji106.pngemoji106.pngemoji106.png Ben Philips 4300k xenon kullanıyorum 4 yıldır çok memnunum abi

Aynı araç mi ?

İletiyi paylaş


Link to post
Aynı araç mi ?

Focus bendeki de halojen mercek

İletiyi paylaş


Link to post
4 dakika önce, Samet Daz yazdı:


Focus bendeki de halojen mercek

Halojen  mercek beklenenin  çok altında bu şekilde bariz fark oluyor galiba ?

İletiyi paylaş


Link to post
Halojen  mercek beklenenin  çok altında bu şekilde bariz fark oluyor galiba ?

Valla benim halojen varken de iyiydi aydınlatma şuan çok çok iyi

İletiyi paylaş


Link to post

Tolga, her gün 2-3 yakarsan sık sık gece 500 km yol yaparsan mercek kararır. Bu süreç 5 seneyi bulur. Öteki türlü birşey olmaz

X marka kit olur. Piyasada bulabilirsin. Yanlız, kısa farlar test ediliyor mu araç tarafından? Eğer diagnostik sistem varsa canbus diye satılan balastlardan alman lazım

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Test olayını anlamadım abi

On 17.03.2017 at 23:11, Servet Aydın yazdı:

Tolga, her gün 2-3 yakarsan sık sık gece 500 km yol yaparsan mercek kararır. Bu süreç 5 seneyi bulur. Öteki türlü birşey olmaz

X marka kit olur. Piyasada bulabilirsin. Yanlız, kısa farlar test ediliyor mu araç tarafından? Eğer diagnostik sistem varsa canbus diye satılan balastlardan alman lazım

 

İletiyi paylaş


Link to post