Sinan Menekşe

Mondeo Mk3 - Yollara Dönüyoruz

Bu konuda 8 ileti var

herkese selamlar pazartesi günü aracımı teslim alıyorum ve araçta yapılacakları sıralayım aşşa yukarı maliyet çıkarabılır mıyız sormak istiyorum ?

Aracım yolda hareket halindeyken ozellıkle 80 km de falan stop etmeye başladı enjektörlerden şüphelenip temizleyici katkılardan aldım ancak araç sabahlarıda geç çalışmaya başladı. bir sabah hiç çalışmadı çekıcıyle aracı sanayıye bıraktım. şaban ustamla bıraz gorustukten sonra mazot pompasında sıkıntı oldugunu soyledı. bende madem oyle bır daha sanayıye gıtmemek adına 

Mazot pompası depo temizlencek

arka disk ve balatalar 

genel bakım 

rot balans

yaptırmaya karar verdım aksam aracı teslım alıcam. ancak ne maliyet cıkar sızce ? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilmiyorum nasıl bir işlem yaptınız ama fiyatta anlaşmadan neye göre bıraktınız bilmiyorum. Şaban usta dediğiniz kişi buradan mı onu da bilmiyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Denildiği gibi aracı bırakmadan önce ustayla fiyatta anlaşmak gerekir normal olarak. Ekstra bir maliyet olursa da usta irtibata geçip sorar, ok alırsa tamiratı yapar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arayıp sorarsanız ustanızın net rakamı söyleyeceğini tahmin ediyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

vallahı bıraktık bugun aracın başına gıttım 4 enjektor cıktı pompa falan degılmıs :s anlamakta zorluk cekıyorum bazı şeylerı

enjektorlerın 4 u de bıtık mıs delphı markaya orjınal dedıler 1200 lıra dıyorlar. revızyon ıcın çin malına da 950 dedıler. sımdı bı kac yerden fıyat aldım 850 ye orjınal delphı verırım kutusunda yanımda bakarsın dıyor usta bunlar bızı kazıklamaya mı calısıyor ? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet yollardayız: ) 

Araca yapılan işlemleri sıralıyorum ki yarın başka bi arkadaşın başına geldıgınde yardımcı olabıleyım

4 Enjektör Delphi marka ile değişti. 1200 tl ( ikna ettiler )

Arka disk torna ve balata Kale marka 70

Şanzıman yağ bakım

Araç bakım  6 lt yağ yağ filtresi hava filtrei polen filtresi mazot filtresi  bi Müşü yada sensör gibi bişi söylediler  + araç kozmetiği içerde kolöak oynamasıdır. tampon titriyordu. koltuk hafıf sallanıyordu falan 450 tl de Yani totalde

450+1200+70= 1720 civarı gibi bir rakam çıktı. 

Ama Araba cillop oldu :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Enjektör değişimi daha pahalı değil miydi. Ben mi yanlış biliyorum.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş