Zafer Coskun 22 Mart 2017 Paylaş 22 Mart 2017 2011 CMAX TİT.X Dizel aracım sabah ilk çalıştırmada ve akşam iş çıkışı ilk çalıştırmada rölantide düzensizlik ve dalgalanma oluyor. bu titreşimli dalgalanma 3-4 saniyede bir oluyor, motordaki bu dalgalanma araç içerisindekilerin ayaklarını bile titretiyor, ama belli bir mesafe gittikten sonra veya çalıştırıp belli bir müddet 2000 devirlerde çalıştırınca yani motor ısınınca bu sorun düzeliyor. benzer sıkıntısı olanlardan veya bu arıza hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 22 Mart 2017 Paylaş 22 Mart 2017 Cevabı bildiğimden değil de meraktan soruyorum hocam, araç kaç km'de? 1 Yorum bağlantısı
Zafer Coskun 22 Mart 2017 Yazar Paylaş 22 Mart 2017 araç 116000 km de mozot filtresini yeni değiştirdim, Yorum bağlantısı
Zafer Coskun 22 Mart 2017 Yazar Paylaş 22 Mart 2017 46 dakika önce, Zafer Coskun yazdı: 2011 CMAX TİT.X Dizel aracım sabah ilk çalıştırmada ve akşam iş çıkışı ilk çalıştırmada rölantide düzensizlik ve dalgalanma oluyor. bu titreşimli dalgalanma 3-4 saniyede bir oluyor, motordaki bu dalgalanma araç içerisindekilerin ayaklarını bile titretiyor, ama belli bir mesafe gittikten sonra veya çalıştırıp belli bir müddet 2000 devirlerde çalıştırınca yani motor ısınınca bu sorun düzeliyor. benzer sıkıntısı olanlardan veya bu arıza hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. araç 116000 km de mazot filtresi yeni değişti, sanayideki usta DPF filtresinden olabileceğini söyledi ve dpf yakıt katkısı ekledi. bir kaç gün depo bitene kadar devirli kullan dedi, düzelmezse enjektörlerle ilgili olabileceğini söyledi, araç herhangi bir arıza DTC kodu vermiyor. ama böyle bir sıkıntı var. aracı devirli kullandığımda dpf temizliğini her zaman yaparmı? ben dpf temizliği yapıldığını nasıl anlayacağım. bilgisi olanların yardımlarını bekliyorum. Yorum bağlantısı
Erol Güven 22 Mart 2017 Paylaş 22 Mart 2017 Motor ve şanzuman kulakları kontrol daha sonra enjektör ve yakıt pompası kontrol edilerek bir yere varılabilir. Geçmiş olsun sıkıntılı süreç. 2 Yorum bağlantısı
Zafer Coskun 25 Nisan 2017 Yazar Paylaş 25 Nisan 2017 aracın arızası bosch car serviste giderildi. sabah motor soğukken düzensiz ve titreşimli çalışmasının nedeni yakıt yüksek basınç müşüründenmiş, ayrıca arıza tespit cihazında enjektörlerde de arıza verdi, enjektörlerin hepsi sökülüp temizlenip oring tamir takımları değiştirilmiş, tekrar ayar verilip yazılım atıldı, basınç müşürü ise yakıt nedeniyle tıkanmış yenisinin fiyatı 650tl olduğu için temizleyip tekrar taktılar, malzeme ve işçilik toplam 400 tl tuttu, araç sabahları artık titremeden düzenli çalışıyor, 2000 devirlerde enjektörlerden gelen şıkırtı sesi gitti, araç daha atikleşti, usta aracı devirsiz kullandığımı bu nedenle ısındıktan sonra da çok hafif bir titreme olduğunu bunun nedeninin ise aracın devirsiz kullanımı nedeniyle supabların kurum bağladığı için yaptığını söyledi, subap kurumlarının temizlenmesi için çeyrek depoya iki adet würth enjektör temizleyici at, 3500 devirlerde uzun yolda kullan kurumları temizler dedi, usta enjektörlerin ve basınç müşürünün arıza vermesinin nedenini kalitesiz yakıttan dedi, yakıtı düzenli olarak bir yıldır yeni açılan bir opet bayinden aldığımı söyledim, usta tüm şirketlerin rafineriden aynı mazotu aldığı ancak bazı bayilerin sahtekarlık yaptığını, Euro dizelin içerisine solvent veya kaçak mazot karıştırdıklarını söyledi, bunun için güvenilir olan bir istasyondan yakıt alınması gerektiğini söyledi, 2 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 25 Nisan 2017 Paylaş 25 Nisan 2017 Geçmiş olsun. Bu würth ve muadili yarardan fazla zarar vermiyor mu ki motora? Arkadaşım hiç kaçak olmayan Fiesta'sına katkı koyunca araba birkaç yerden yağ kaçırmaya başladı. (Würth mü bilmiyorum) Erimeye/aşınmaya müsait aksamlarını erittiği/aşındırdığı görüşünü okumuştum bir yerlerde. Usta tavsiye ettiyse vardır bir bildiği ama... 1 Yorum bağlantısı
Zafer Coskun 25 Nisan 2017 Yazar Paylaş 25 Nisan 2017 (düzenlendi) sağolun bekir bey, aynen bende ustaya sordum çeyrek depoya iki würth fazla olmazmı diye, herhangi bir arıza olursa sorumluluğu üstlenirsin dedim, usta hiçbirşey olmaz kurumları ancak böyle temizlenir dedi, bu katkı bizim 1500 tl ye yaptığımız kurum temizliğinin aynısını yapar dedi, ama katkı olarak sadece würth enjektör temizleyici önerdi, diğer dpf katkısıdır, yağ katkılarıdır bunlardan uzak dur kullanma faydası olamaz dedi, 25 Nisan 2017 tarihinde Zafer Coskun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts