Mahmut Yurt 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Uzun bir aradan sonra foruma geri dönmek ve döndüğümde güzel bir değişiklik ile karşı karşıya kalmak çok hoş oldu. Mondeo ile yollarımızı ayırdıktan sonra hiç aklımda olmadığı halde Peugeot ile yollarımız keşişti . Size yeni 308 ( T9 kasa olarak geçiyor) ile yaptığımız 7.200 KM ve 6 aylık tecrübemi aktarmak isterim. Araç Peugeot 308 1.6 e-Hdi Allure 115 BG S&S Manuel Motor : Euro 5 normlarına sahip 115 BG, 270 NM tork ve 6 ileri şanzumana sahip olan arac aslında uysal bir yapıya sahip, Buda yakıt ekonomisini düşünerek yapılmış bir adım. Oldukça sessiz ve titreşimsiz bir motoru var, düşük ve yüksek hızlarda motorun sesi kesinlikle sizi rahatsız etmiyor. Tatlı bir ivmelenmeye sahip, 270 NM torka rağmen öyle koltuklara yapıştırmıyor, zaten araçta hızı hissetmiyorsunuz. Fabrika verilerine göre 0-100 km hızlanması 10,2 sn, yine fabrika verilerine göre ortalama yakıt tüketimi 3,7 LT / 100 KM ancak 7.200 Km'lik ortalama yakıt tüketimim 5,4 LT / 100 KM. Sadece bu 7.200 KM'nin 2.500 KM'si şehir dışı geri kalanı ise şehir içi kullanımı. Yakıt olarak sizi üzecek bir araç değil. Start / Stop özelliği mükemmel çalışıyor. motorun ne zaman durduğunu ve çalıştığını anlamıyorsunuz bile. Araç 170 KM hıza kadar soluksuz çıkıyor sonrasında hızı o kadar çabuk çıkmıyor zorlamak gerekiyor. Genel olarak olarak, stabil, tatmin edici, sorunsuz, sessiz ve ekonomik bir motora sahip. Sürüş, Süspansiyon, Konfor : Koltuğa oturduğunuzda küçük bir direksiyon ile karşı karşıya kalıyorsunuz, ilk başta garip gelse de, direksiyona hemen adapte olup keyif almaya başlıyorsunuz. Direksiyon tepkimeleri iyi, ancak hisli bir direksiyon değil, benim gibi yumuşak sürüşü sevenler içinse biçilmiş kaftan fevkaladenin fevkinde. Aracın yol tutuşu ise oldukça iyi virajlara girerken size güven veriyor, elektronik güvenlik ekipmanlarına ihtiyaç duymadan yoluna devam ediyor. Bazı formlarda virajlarda esneme yaptığından bahsetmişler ancak ancak sert ve hızlı girdiğim virajlarda bile ne esneme nede ön veya arkadan kayma yapmadı. Süspansiyonlar orta sertlikte, esnemesi güzel, kesinlikle rahatsız etmiyor ve konforlu bir yolculuk sağlıyor. Fren dozlaması harika, frene bastığınızda aracı ne zaman durduracağınızı biliyorsunuz ve başarılı bir frenlemesi var. Bozuk yollarda, süspansiyondan, şasiden veya trim aksamlarından anlamsız sesler gelmiyor, gayet tok bir araç. İç Mekan : Aracın içine ilk oturduğunuzda karşınıza kocaman bir ekran ve sadece 1 tane düğmesi (ses açma düğmesi) olan bir konsol geliyor. İ-cocpit denilen bu yenilikçi iç tasarıma çabuk adapte oluyorsunuz. Aracın bütün kontrolleri Magneti Marellinin ürettiği bu ekrandan yapılıyor. Klima,ses,navi,yol bilgisayarı, ayarlar, telefon bağlantısı vs. Bazen gözünüzü yoldan ayırıp ekrana dalabiliyorsunuz. ekranın dokunmatiği ve tepkime süreleri iyi. Benim aracımda devasa bir cam tavan mevcut buda iç alanı oldukça ferah gösteriyor. Koltuklar rahat ve sizi sarıyor, kesinlikle yormuyor. içeride led aydınlatma kullanmalarına rağmen, makyaj ve ayak aydınlatmaları sarı ışık. Sanırım gece yolculuklarında yolcuların rahatsız olmaması için böyle yapmışlar. Aracın özellikle yolcu koltuğunun alanı çok büyük göğüs yapısı itibari ile size kocaman rahat bir oturma alanı sunuyor. Ancak arka koltukların diz mesafesi biraz yetersiz. Gerçi 181 cm boyuma rağmen ben rahatsız olmuyorum. Cam tavan olunca kendinizi arkada rahatsız hissetmiyorsunuz. Kademeli kolçak kullanışlı ileri geri ve yukarı aşağı çeşitli kademelerde ayarlanabiliyor. Torpido gözü geniş, soğutmalı ve aydınlatmalı eşyalarınızı rahatlıkla yerleştirebiliyorsunuz. Otomatik park freni başarılı, ve bu frene alışınca başka bir araca bindiğinizde park frenini çekmeyi unutabiliyorsunuz . Gösterge paneli ters konumlandırılmış, ilk başta garip gelse de kısa sürede alışıyorsunuz. Gösterge panelindeki matrix ekran hızı göstermekten başka bir işe pek yaramıyor ancak ekstra paketle gösterge panelini renkli olarak alabiliyor ve birçok uygulamayı bu ekrandan takip edebiliyorsunuz. Direksiyon üzerinde sağda 2 solda 2 olmak üzere ses ve yönledirme tuşları var bu tuşlar ile müzik ve telefon işlemlerinizi ekrana dokunmadan yapabiliyorsunuz. Donanımlar : Full Led farlar oldukça başarılı, heleki uzunları yaktığınızda her yer aydınlanıyor. Zenon fardan kat kat başarılı. Yağmur sensörü Ford araçlardaki gibi çalışmıyor. Ford'da sensör mükemmel uyumda çalışıyordu. Far sensörü ise kusursuz. Aynalar katlanır ve led sinyalli. Ayrıca ayna altı led aydınlatma mevcut. Gece kapıları açtığınızda ortam ışıl ışıl Cam tavanı otomatik beyaz renk bir perde kapatıyor, oldukça ince bir perde olmasına rağmen kapattığınızda güneş sizi rahatsız etmiyor. Ayrıca içeride aydınlık bir ambiyans bırakıyor. Otomatik parkı başarılı, yanal ve dikey parkı hakkı ile yapıyor ancak çıkışı o kadar iyi değil. Kör nokta uyarı sistemi başarılı ve görevini layıkı ile yerine getiriyor. Dış Görünüm: Dış görünüm göreceli bir kavram olduğundan, yapacağım tek yorum bana göre yakışıklı güncel çizgilere sahip orantılı bir kasası var ben çok beğeniyorum. Bu arada 420 LT bagaj kapasitesi ile sınıfında en iyilerinden bir tanesi. Aklıma gelenleri dilim döndüğünce kelimelere aktarmaya çalıştım. Yazamadığım bir çok şey vardır mutlaka sorularınız olur ise cevaplamaktan mutluluk duyarım. 6 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Ehdi yazısı sadece basit bir logo değil. Pug fersah fersah çağ atlamış bu modeli ile. İyi bir seçim olmuş güle güle kullanın 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 23 Mart 2017 Yazar Paylaş 23 Mart 2017 2 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: Ehdi yazısı sadece basit bir logo değil. Pug fersah fersah çağ atlamış bu modeli ile. İyi bir seçim olmuş güle güle kullanın Teşekkür ederim çağlar bey, piyasada ön yargı çok olmasına rağmen gerçekten başarılı iş çıkarmış PSA 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Önyargı ile bunun 2misli rakamlı marksını alanlar bir kullansa.. Dağdan aşağı atar kendi arabasını. Yol tutuş ve direksiyon hissi bu modelde çok güzeldir 2 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 69.900tlden almak için çok çabaladım ama aracımı satamayınca alamadım ve hâlâ içimde uhde. Çok sevindim kazasız belasız güle kullan 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 23 Mart 2017 Yazar Paylaş 23 Mart 2017 hayirli olsun Hani fotograflar ?[emoji4] 18 dakika önce, Ömer Türkşanlı yazdı: 69.900tlden almak için çok çabaladım ama aracımı satamayınca alamadım ve hâlâ içimde uhde. Çok sevindim kazasız belasız güle kullan Teşekkür ederim. Hocam büyük fırsattı, araç 110.000 TLoldu şimdi. 6 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Teşekkür ederim. Hocam büyük fırsattı, araç 110.000 TLoldu şimdi. Maalesef satamadık, bunda da vardır bir hayır 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Cok güzel masallah tekrardan. Keyfini sürün. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Çok şık. Güle güle kullanın Mahmut bey. Çağlar ilk defa bu araçla 160 km hız yapmıştı ve şok geçiriyordu. Öve öve bitirememişti. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 O yapıştırma gibi duran tableti biraz düzeltseler. Klima düğmeleri koysalar. Kullandım. Çok rahat bir araç. Kasisleri hissettirmiyor. İyi günlerde kullanın, Mazotunuz hiç bitmesin. Hatta mazot 1 TL olsun Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 Hayırlı olsun. Bi ara bunun bir modelini 62 civarında sattılar diye biliyorum. Çok iyi bir fırsattı. Kazasız belasız. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 23 Mart 2017 Yazar Paylaş 23 Mart 2017 Çok şık. Güle güle kullanın Mahmut bey. Çağlar ilk defa bu araçla 160 km hız yapmıştı ve şok geçiriyordu. [emoji4]Öve öve bitirememişti. Mehmet Bey teşekkür ediyorum. Benimde test sürüşünden sonra bütün yargılarım değişmişti. Anlıyorum çağlar beyi hayırlı olsun naylon candır...Teşekkür ederim Ahmet Bey. Fransızlar bunda az naylon kullanmışlar [emoji1] O yapıştırma gibi duran tableti biraz düzeltseler. Klima düğmeleri koysalar. Kullandım. Çok rahat bir araç. Kasisleri hissettirmiyor. İyi günlerde kullanın, Mazotunuz hiç bitmesin. Hatta mazot 1 TL olsun [emoji4] Klima düğmesi konusunda size katılıyorum. Mazotun 1 TL, seçim vaatleri gibi[emoji1] SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 23 Mart 2017 Yazar Paylaş 23 Mart 2017 Hayırlı olsun. Bi ara bunun bir modelini 62 civarında sattılar diye biliyorum. Çok iyi bir fırsattı. Kazasız belasız.Teşekkür ederim cavit bey. 92 BG active modelini 62.000 ye eylül ayında veriyorlardı haklısınız SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mart 2017 Paylaş 23 Mart 2017 3 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 160 km silecek yetişmiyordu, kadrana sonra baktık, önce güvenlik. 150 idi ayrıca. 1 Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Şirketten bi arkadaşıma otomatiğini aldırdım her gördüğünde teşekkür ediyor bana. Çok iyi bi seçim güzel günlerde kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Hayirli olsun. Ne guzel biseymis o oyle. 1 Yorum bağlantısı
Recep Demirci 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Hayırlı olsun.Bu kasalar çok güzel gerçekten. 1 Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 Hayırlısı olsun, iyi günlerde kullanın 2 Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 24 Mart 2017 Paylaş 24 Mart 2017 1,2 benzinli EAT6 şanzımanlı allure paket 65 bin TL ye bulursanız bana da haber edin lütfen... Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts