Servet Aydın 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 Alpay Sumer yazdı: servet abi su yorumunu biraz acar misin? Merak ettim. Gözden kaçırmışım. Mekanik ateşleme olan araçlar için yapılabilir. Elektronik olanlara da yapılır ancak bir kaç ölçüm talebi olacak Tansu Kalafatoğlu yazdı: nikel-iridyum hangisi daha fazla voltaj istiyor, daha strese sokuyor? @Servet Aydın @Mehmet Göktürk Materyal iletkenlik için değil mi? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Gözden kaçırmışım. Mekanik ateşleme olan araçlar için yapılabilir. Elektronik olanlara da yapılır ancak bir kaç ölçüm talebi olacak Materyal iletkenlik için değil mi? Evet Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 Muhtemelen iletkenlik seviyesi yüksek olan daha fazla akım çekerecek bobinden. Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 LPG için gerekli olan bujiyi seçersek Yani tırnak aralığı dar soğuk buji vs bobine iyi gelmiyor mu? Hem bobine bir şey olmasın hemde lpg sıkıntısız olsun bunun çözümü nedir 😃 Ben daha önce bosch lpg buji si kullandım memnun kaldım. Sonra o pahalı diye normal buji tırnak aralığı küçülttüm onda da pek sıkıntı olmadı. İki durumda da bobin ile ilgili sorun çıkmadı Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 soguk buji kavramini da aciklarmisiniz? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 Benim fabrikasyon i10 buji konusunda çok rahat. Arabanın buji kontrollerdei 165000 kmde bir . Oda değişim değil. gözle kontrol. İçinden çıkan buji ise champion buji. Ben keyfe keder değişim yaptırdım 85000 kmde . Neredeyse pırıl pırıldı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Aralık 2019 Yazar Paylaş 17 Aralık 2019 Alpay Sumer yazdı: soguk buji kavramini da aciklarmisiniz? Ucu kısa olanlar soğuk uzunlar sıcak. Elektrot yanma odasına iyice girerse ısınıyor. Yanlış takılınca detonasyon yahut uzunluk nedeniyle piston çarpması verimsiz yanma vs olabiliyor. abi biz bunları hep veriyoruz şikayet almadık sen daha mu iyi bilcen diyenlere bakmayın. Kısaca düşük sıcaklıklı düşük sıkıştırmalı motorlarda 72 derece termostat hot plug daha iyi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 Mehmet Göktürk yazdı: Ucu kısa olanlar soğuk uzunlar sıcak. Elektrot yanma odasına iyice girerse ısınıyor. Yanlış takılınca detonasyon yahut uzunluk nedeniyle piston çarpması verimsiz yanma vs olabiliyor. abi biz bunları hep veriyoruz şikayet almadık sen daha mu iyi bilcen diyenlere bakmayın. Kısaca düşük sıcaklıklı düşük sıkıştırmalı motorlarda 72 derece termostat hot plug daha iyi. Üst kapak aliminyum olması, ısının bobine transferinde ekstra rölü vardı Ben bunu yeni hatırladım Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 Mehmet Göktürk yazdı: Ucu kısa olanlar soğuk uzunlar sıcak. Elektrot yanma odasına iyice girerse ısınıyor. Yanlış takılınca detonasyon yahut uzunluk nedeniyle piston çarpması verimsiz yanma vs olabiliyor. abi biz bunları hep veriyoruz şikayet almadık sen daha mu iyi bilcen diyenlere bakmayın. Kısaca düşük sıcaklıklı düşük sıkıştırmalı motorlarda 72 derece termostat hot plug daha iyi. Biz Yemeyiz, bizden Daha iyi mi bilecen diyenlere cevabimiz vardir hocam 😊 Peki yazdiginizin tersi opel grup sicak motorda kisa tip daha uygun diyebilirmiyiz? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Aralık 2019 Yazar Paylaş 17 Aralık 2019 Bence deriz ama bi daha bakmak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2019 Paylaş 17 Aralık 2019 soğuk ve sıcak buji tipi vardır. Bu kullanıcı istedğini seçsin diye değildir. Üretimden tasarımdan ne gerekiyorsa, o takılır. Şunu bunu seçeyimlik bir tip değildir. MAzot gibi benzin gibi,bir tsi motora mazot koyayım da az yaksın denmez. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 28 Ağustos 2020 Paylaş 28 Ağustos 2020 Ben aynı aracı 200 binden 387 bine kadar lpg ile kullandım (99 mondeo). Aracı aldığımda motorcraft bobin, orijianal buji kabloları (tek tek satılan) aldım. Kısa süre sonra da lpg bujisi kullanmaya başladım. Bosch'un sitesinden araca uygun bujiyi aldım. Sıcak-soğuk bilmiyorum ama tırnak aralığı 2 mm daha dardı. Bunları yaptıktan sonra 187 bin km boyunca ateşleme ile ilgili hiç bir sıkıntım olmadı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts