Emre Kurt 14 Nisan 2017 Paylaş 14 Nisan 2017 Arkadaşlar buraya yeni üye oldum, bu araç arkadaşımın ve motor yedi, yatak sardı. Piston Segman Ana Kol Yatak vs gibi parçalar lazım oldu, liste epey uzun, sizler yedek parça alırken nelere dikkat ediyorsunuz ? Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Bahsettiğiniz parçalar için önemli olan faktör fiyatı olur. Zaten orijinal parça kullanılacak. Komple motor almak daha avantajlı olabilir, bakılmalı. Aracın kilometresi kaç? 163 177 184, hangisi? Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 İstisna yoksa eğer cevap 177 lik olandır. Yorum bağlantısı
Emre Kurt 15 Nisan 2017 Yazar Paylaş 15 Nisan 2017 Arkadaşlar fiyat faktörü dışında orjinalden kasıt nedir? Mesela piston sekman takımı Goetze marka var aynı zamanda Meyle diye bir marka var ana kol yataklar kolbenschmidt marka var yerli veya alman diğer markalar da var. Bunun gibi şeyleri sordum aslında Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 realoem.com şasi numarasının son 7 hanesini AB12345 gibi yazıp tüm parçalarına ulaşabilirsin vin code girince bu şekilde aracı çıkarıyor ve araca takılan marka parçaları görebiliyorsun 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 16 Nisan 2017 Paylaş 16 Nisan 2017 Bmwlerin servis motorları kolay bulunuyor. Onunda fiyatını almak lazım Yorum bağlantısı
Emre Kurt 21 Nisan 2017 Yazar Paylaş 21 Nisan 2017 Arkadaşlar parçaları www.mobilyedekparca.com diye bir yerden aldım yardımcı oldular fiyatları iyi, ama ustada bir kaç sıkıntı oldu resimleriyle paylaşacağım size soracaklarım var. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 22 Nisan 2017 Paylaş 22 Nisan 2017 (düzenlendi) On 15.04.2017 at 16:08, Gökhan Albayrak yazdı: İstisna yoksa eğer cevap 177 lik olandır. 177 liklerde kronik bir sıkıntı mı var? daha öncede birinden duymuştum şimdi iki oldu. e83 x3 leri formlarda okurken rastlamadım da, bilmediğimiz bir şey mi var? 22 Nisan 2017 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 26 Nisan 2017 Paylaş 26 Nisan 2017 kendim cevaplayayım, anladığım; zincirden ve yağ pompasından kaynaklı yatak sarması oluyormuş, sadece 177 liklerde değil 184 lüklerde de var mış, kime kaç km de olacağı yada olmayacağı kısmet.. parçayla falan uğraşılmadan direk sandık motor.. yani dikkat edilmesi gereken araçlar.. beni çekiyor heralde bu tür sorunlu motorlar Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 On 4/22/2017 at 09:46, Osman Bilgin yazdı: 177 liklerde kronik bir sıkıntı mı var? daha öncede birinden duymuştum şimdi iki oldu. e83 x3 leri formlarda okurken rastlamadım da, bilmediğimiz bir şey mi var? Çok özür dilerim alıntı yapıldığını fark edemedim. Bildiğim okuduğum kadarıyla 177 lik motorlarda zincir kopuyor ve yüksek devirlerde bile araç rölanti yağlama basıncıyla yağlanıyor ve sonuç komple motor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 bmw bu kadar kronik sorunlu ise neden düzeltecek bişey yada garanti kapsmaına almıyor Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 163 ve 184hp 'lik N47D20 'lerde bu sorun yok diye bir bilgi nette dolaşıyor. 177 'likler tamamen şans işi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Aynı motor benim aldığım freelander'da var. Bakımı yapan arkadaşım derki, milyon km gider, sadece düzenli bakım sağlıklı enjektör ile. Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: 163 ve 184hp 'lik N47D20 'lerde bu sorun yok diye bir bilgi nette dolaşıyor. 177 'likler tamamen şans işi. 19 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Aynı motor benim aldığım freelander'da var. Bakımı yapan arkadaşım derki, milyon km gider, sadece düzenli bakım sağlıklı enjektör ile. milyon km gider ---- şans isi iki yorum arasında dünyalar oldu yalnız bmw de alsın bi dci baksın keyfine yahu 27 Nisan 2017 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Bir saat önce, Ali Gök yazdı: bmw bu kadar kronik sorunlu ise neden düzeltecek bişey yada garanti kapsmaına almıyor yo bmw arkasında duruyor 7 sene 200k km kulanz varmış. merco gibi değil.. subarunun dizelinde de var 2008-2011 krank kesmesi, subaru da motoru değiştiriyor. 184 lüklerde de yaşanabiliyormuş, 190 lıklarada o sorun giderildi diye bmw kendi açıklama yapmış (bir bmw ustasının yazılarını okudumda) 100k sonrası patlamaya hazır bomba gibi, rolantide değilde yüksek devirlerde yağlama sıkıntısı oluşuyormuş, yağ basıncını kontrol edilmesi gerekiyormuş. zincir değişimi yapılsa dahi yine yatak sarması oluyormuş, yağ pompasıda değişmesi gerekiyormuş, benim anladığım olacakla öleceğin önüne geçilmiyor gibi bir durum var bu motorlarda, olacağı varsa ne yapsanda oluyor kısmet işi.. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 800 dd 'de -farazi bir değer- 1 bar basıyorsa yağ pompası, 4500dd 'de 1 bar basıyor. Halbuki -farazi bir değer daha- 4500 dd 'de 4 bar basması gerekiyor. Bunu söyledim. Anlık yağ basınç kontrolü yapan bir sistem bu araçlarda mevcut değil. Eski kara düzen yağ basınç göstergesi dışarıdan taktırmak en sağlıklısı Bir saat önce, Osman Bilgin yazdı: rolantide değilde yüksek devirlerde yağlama sıkıntısı oluşuyormuş, yağ basıncını kontrol edilmesi gerekiyormuş. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 2 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: 800 dd 'de -farazi bir değer- 1 bar basıyorsa yağ pompası, 4500dd 'de 1 bar basıyor. Halbuki -farazi bir değer daha- 4500 dd 'de 4 bar basması gerekiyor. Bunu söyledim. Anlık yağ basınç kontrolü yapan bir sistem bu araçlarda mevcut değil. Eski kara düzen yağ basınç göstergesi dışarıdan taktırmak en sağlıklısı aynen saat olmadığı için, saat takıp kontrol ediliyormuş. başka bir forum linkini vermek kurallarda var mı bilmiyorum da maslakta talha tezcan diye bir usta bu arızaları ve yapımını anlatmış. Çağlar Abi belki tanır, ben de oradan aldığım bilgileri satıyorum size :=) Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Şu 177 'liklerden korkmasam neler yapacağım da işte .. neyse fazla girmeyeyim. 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 ben de iş yapacak olmasam x3 2009-2011 xdrive lara biraz yakın hissediyordum ama durum bu.. Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 20 Mayıs 2019 Paylaş 20 Mayıs 2019 Ortalama 1 yıldır 2008 320cd (177hp) bakımlarını zamanında yaptırıp düzenli olarak bakıldıgında bi problem yaşamıyorsunuz ayrıca aracımda dp komple düz boru ve stg2 yazılım mevcut 255hp dyno verisi mevcut bakım ve düzen cogu zaman bmw nin ilacıdır Yorum bağlantısı
Recommended Posts