Semih Kuslar 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Merhaba değerli forum üyeleri. Benim bir sorunum var aklıma takılıyor. mondeo aracımla uzun yolda 160km/s hıza geldiğimde araç 3000 devire ulaşıyor ve çok bağırıyor bende fazla zorlamak istemediğimden gazdan ayağımı çekiyorum. 170'i, 180'i göremiyorum. bu normal bir şey mi? Aracın kalkışında gidişinde bir sorun yok turbo yeni revize oldu. Sanayiye gidip göstermedim henüz fikir alma konusunda yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 (düzenlendi) 3000 devirde 160 km normaldir. Ayaginizi gazdan cekmenize gerek yok zaten devir sinirlayici var. Ancak o hizlarda zaten cok gurultu olur bu arabada. En konforlu ve sessiz 100-110 arasi. Dayanabilirim derseniz 90 km/s cok sessiz ve rahat mesela. 27 Nisan 2017 tarihinde Harun Kocaçalışkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Said Çiftci 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Merhaba değerli forum üyeleri. Benim bir sorunum var aklıma takılıyor. mondeo aracımla uzun yolda 160km/s hıza geldiğimde araç 3000 devire ulaşıyor ve çok bağırıyor bende fazla zorlamak istemediğimden gazdan ayağımı çekiyorum. 170'i, 180'i göremiyorum. bu normal bir şey mi? Aracın kalkışında gidişinde bir sorun yok turbo yeni revize oldu. Sanayiye gidip göstermedim henüz fikir alma konusunda yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.Hocam araç manüel mi otomatik mi ? Manuel de 6. Vites 3000 devir 180 km/s hıza tekabül ediyor...Jatco da durum nasıl bilmiyorum...Fazla bağırma meselesi ? [emoji53] Yorum bağlantısı
Semih Kuslar 27 Nisan 2017 Yazar Paylaş 27 Nisan 2017 2 dakika önce, Said Çiftci yazdı: Hocam araç manüel mi otomatik mi ? Manuel de 6. Vites 3000 devir 180 km/s hıza tekabül ediyor... Jatco da durum nasıl bilmiyorum... Fazla bağırma meselesi ? Harun Bey normal dedi o zaman sorun olarak görmem böyle giderim . araç otomatik vites. 3000 devri geçince yüksek devirde daha çok sesi çıkıyor motorun. bağırması derken onu kast ettim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Küçük küçük viteslerde de bağırıyorsa bir şeyler düşünülebilir ama sadece 150-160 dan sonra oluyorsa hem rüzgar sesi hem lastik sesi Vs.. Normaldir diyorum bende Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Ben de hız felakettir diyorum. 4 Yorum bağlantısı
Kemal Mert 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Merhaba, benzinli ve manuel bir mk3 kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, bu otomobiller 140 ve sonrasında gerçekten sesliler. Yalıtım mı desem kullanılan plastik fitil vs. kısımların kalitesi mi desem camların ince olmasından mı desem bilmiyorum ama 140 km hızdan sonra gerçek anlamda d segment konforunun gerisinde kalıyor. Bu araçlarda 100-130 arası da tadından yenmez oluyor onu da belirteyim. İnsanın inesi gelmiyor böyle olunca. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 (düzenlendi) Cevap yazan Mondeo sahibi arkadaşlarımın gözardı ettiği bir husus var, üzerine konuştuğunuz araçlarınızın en genci 10 yaşında. 10 sene çok uzun bir süre, araçtaki tüm yalıtımın, plastiğin, ısıdan, ısı farkından genleşip büzüştüğünü, yıprandığını,yerlerinden kaydığını unutmamak gerek.bu sebepledir ki bu yaştaki araçlarda daha fazla gürültü duymak olasıdır, normaldir. (başka bir arıza yoksa) 28 Nisan 2017 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi 10 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Jatco şanzıman 220' yi görüyor, manuel şanzıman 258 GPS ölçümü yapanlar bile var . 2 Yorum bağlantısı
Said Çiftci 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Jatco şanzıman 220' yi görüyor, manuel şanzıman 258 GPS ölçümü yapanlar bile var [emoji6] .Tamer bey "büyük intercooler'' in faydası hangi konularda var acaba...? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Bir saat önce, Said Çiftci yazdı: Tamer bey "büyük intercooler'' in faydası hangi konularda var acaba...? Limitler dahilinde her geliştirmenin faydası var ancak, hiçbiri tek başına değil tabi. Araçta yazılım var ise, egzost sistemi elden geçmeli, daha sıkı bakım periyotları ve daha kaliteli malzemeler kullanılmalı, hava filtresi ve devamında intercooler vs.vs. Ancak, olmazsa olmaz yürür aksam ve fren sistemi. İntercooler da 3,5 Lt' den, 10,5 Lt' ye çıkmanın ilk avantajı daha çabuk soğuyan turbo. 2 Yorum bağlantısı
Said Çiftci 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Hava filtresi K&N mi olmalı yani...Intercooler büyütünce turbo lag olur diyorlar... gerçeklik var mı acaba bu konuda.... ? Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Jatco şanzıman 220' yi görüyor, manuel şanzıman 258 GPS ölçümü yapanlar bile var [emoji6] .Kimmiş o 258km/h gören merak ettim şimdi [emoji23] [emoji33] [emoji48] [emoji91] [emoji91] [emoji91] 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Hava filtresi K&N mi olmalı yani...Intercooler büyütünce turbo lag olur diyorlar... gerçeklik var mı acaba bu konuda.... ?4. Vites 40 km den çok rahat başlayabiliyorum. Yazılımın da haritası önemli Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Kimmiş o 258km/h gören merak ettim şimdi [emoji23] [emoji33] [emoji48] [emoji91] [emoji91] [emoji91] Yen'i şehir efsanesi işte [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Yen'i şehir efsanesi işte [emoji3]Siyah bir araç diyollaa[emoji33] 2 Yorum bağlantısı
Said Çiftci 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Turbo bozukken 3 bin devirden sonrası çok hareketli idi,240 ı ibre olarak geçiyordu... Ama şimdi görebildiğim herşeyi tamir ettirmeme rağmen 220 ye zor bela ulaşıyor.. ??? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Siyah bir araç diyollaa[emoji33] Geceleri ortaya çıkıyormuş 2 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Geceleri ortaya çıkıyormuş Batmanın arabası Batmobile gibim mi[emoji41] Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 Kimmiş o 258km/h gören merak ettim şimdi [emoji23] [emoji33] [emoji48] [emoji91] [emoji91] [emoji91] 250-300 beygir arası bir araçtır. Yoksa kolay değil gps ile o hızı görmek. 2 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 28 Nisan 2017 Paylaş 28 Nisan 2017 250-300 beygir arası bir araçtır. Yoksa kolay değil gps ile o hızı görmek. O kadar oldu mu yahu[emoji15] 180-200hp diyorlardı...... Hep tahrik unsuru bunlar, günahtır yapmayın. Yorum bağlantısı
Mehmet Orhan 5 Mayıs 2017 Paylaş 5 Mayıs 2017 3000 devirde 160 iyiymiş. jatco son dişli oranı 6 ileri manuel kadar iyi değil. Benimki şanzıman yeterli sıcaklığa ulaştığında, 2kdevir 100, 3k 150, 4k 200 diye gidiyor. 3800 devirden sonra motor torkunu ve gücünü kaybetmeye başladığı için düz yolda ya da rampada 180 den sonra nazlı hızlanıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts