İçeriğe Yönlendir

Opel Astra 1.3 (2008) dizel yorumlarınız


Volkan Ceneviz

Recommended Posts

Volkan Ceneviz

opel-astra-1-3-cdti-essentia-resimleri-2

2008 model 160,000 kmde astra araç düşünüyorum hem konfor hemde tasarruf açısından ancak Mıtsubıshı L200 den sonra bu araca bineceğim yani sağda solda çok hantal vasat olduğunu söyleyenler var fakat nedense içim ısınıyor bu araca megane almaktan sa kesinlikle astra almalıyım diyorum ancak kullananlar bilenler var mı bu araç sizce nasıldır dizel 1,3 motor başarılımıdır çok bir şey beklemiyorum elbet ama bahsettikleri kadar da kötümüdürler bir de focus ile astra arasında gidip geliyorum iki araçta dizel olmalı focusu bütçeme biraz zor sığdırıyor gibiyim max 35 civarı 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

1.3 multijet kendini ispatladı ama bu araç gitmiyor diyor kullananlar. Bence bagajı ,içi oldukça güzel. Bir de kaportası sağlam. İki yıl önce samsundaki dolu olayında mahalledeki iki astrada ( aynı kasa) bir tane iz yoktu. Alınır bence

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Cidden gitmiyor, gitmesi için devir çevirmek gerekiyor o zaman da hem bağırıyor hem tüketim artıyor

Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz

Fluence ile astra arasındayım megane yada focus yerine bu iki araçtan birini alacağım focusun piyasası hayli yüksek seçimime yardımcı olup artı ve eksileri yazarmsınız 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Floresanla seyahat yapacağıma astra derim.. Yokuş yoğun şehirde dur kalkta yetersiz ama

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hem bunu hem fiat ta ayni motoru kullandim. Arac gitmiyor. Manuel de 1. Vites yok resmen. Teker dönsün diye yapmislar o vitesi.
Tavsiyem illa astra olacaksa 1.6 lara bakin derim.

Yorum bağlantısı
Recep Demirci

Astranın bu kasası yollarda çok görünüyor lakin performansta bende olumsuz yorum daha çok gördüm. Kia Ceed-Hyundai i30 1.6 CRDİ dizel araç daha tercih edilebilir bence.

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Multijet motorun sorunsuzluğu dolayısıyla yürütme maliyeti ve boya kalitesi olarak focustan fersah fersah üstün. Performans, sürüş tabikide focus. Frenleme focustan iyidir bu arada.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Multijet motorun sorunsuzluğu dolayısıyla yürütme maliyeti ve boya kalitesi olarak focustan fersah fersah üstün. Performans, sürüş tabikide focus. Frenleme focustan iyidir bu arada.

Herhangi bir enjektör cü ye giderek mjet enjektörü hakkında daha doğru bilgi alabilirsiniz. Frenlemede tüm dünya Focusun otorite olduğunu zaten bilir.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Herhangi bir enjektör cü ye giderek mjet enjektörü hakkında daha doğru bilgi alabilirsiniz. Frenlemede tüm dünya Focusun otorite olduğunu zaten bilir.

Multijet ortalama 600.000 km de enjektör revizyon ihtiyacı duyarken focus 150.000 km de kafayı bırakıyor. Ayrıca aynı motor volvo ve psa grubunda daha uzun ömürlü ve arıza oranı düşük fordun büyük kazığı biz marka severlere. Reaksiyon mesafesi eşit şartlarda 100-0 da Focus 38 m de durma mesafesine sahipken astra 36 m de durur. Bu fordun hissiyat mevzusu çok abartılıyor somut veriler kıyas edilmeli.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Mjette 600bin gibi şehir efsaneleri olabilir gerçekler maalesef farklı. Ford un kalitesini kazık olarak nitelendirmek te markaları haksız yere kötülemeye girer. Frenlemede başarı sadece tek kriterle ölçülmez. Dünya daki testlerde hissiyatta bir kriterdir. Doğru bakımla kafa da bırakmaz hiçbir marka. Tofaş bu yüzden önlemini almış ve carbon clean ürününü periyodik bakıma dahil etmiştir. Yağ değişimi gibidir.

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Hiç 300.000 km nin üzerinde tdci ve multijet kullanıp kıyasladınız mı? Ya da son üç yılda forda yaptığınız keyfi masraflar da dahil ortaya çıkan miktar nedir?

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Yan tükkan enjektör cü :rofl: mjet sayesinde villa almıştır

[emoji106] Fordun enjektörlerini multijete uyduramiyor muymus biraz da müşteri zengin olsun [emoji23].
Yorum bağlantısı
İsmet Keçik

Bu araçtan 2009 cdti aracım vardı doğru özellikle kalkış performansı bi ford değil fakat yol tutuşu ve kaportasına hiç bişey demem uzun yolda yormuyor virajlarda hiç korkutmadı beni. Birtek anlamadığım bu kasalarda opel mühendisleri nasıl bir zihniyetle ne amaçla yapmış anlamadığım hiç bir zaman tüm kapıları anahtarla kilitleyemezsiniz merkezi devreye girmez kitapçığındada yazar zaten bunuda servislerin çoğu dahil kimse bilmez kumandasının pili biten aracı kilitledim sanar ama araç anahtarla yalnızca şoför kapısı kilitlenir diğer kapılar için usül farklı[emoji16][emoji16] Birde belki benim arac böyleydi yol bilgisayarı sapması çok hızlı ortalama yol 300 kmm iken bir ve iki km sakin kullanın bir bakarsınız 350 olmuş hemen biraz gazlayın 3 km olmadan 260 km ye düşer[emoji4][emoji4][emoji4] ama bir depo ile uzun yolda 100-110 km hızla rahat 1000-1100 yaptırır. Biraz basarsanız 1.3 ten dolayı bazen fazla yakar rampayı 6. Viteste 120 ile çıkarken banamısım demez sol şeriti kapat git ama önüne bir araç çıksın hiç 5. Vitese inme direk 4 e çek[emoji4] dahada yavaşlarsa 3e bile görür, aracı ilk defa kullanıyorsanız kırmızı ışıklardan il 2 ay kaldırırken 3-5 kere stop ettireceğiniz garanti helede klima açıkken. Ama yine alırmıyım evet temiz olduktak sonra alırım benim hoşuma gidiyordu benim araç hb. İdi. Ha bide bu aracın en güzel yanı km. Oynanmasının anında bulunmasıdır. Tabi ustaya bağlı. Bu araçta km bir sol teker abs sensörünsen birde araç motorundan alınır biri beyinde saklanır sol tekerden gelen göstergede görünüz bu değişir ama beyindekini değiştirmek çok çok zor. Tecrübe edip defalarca araç alırken milleti rezil ettim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
2 saat önce, İsmet Keçik yazdı:

Bu araçtan 2009 cdti aracım vardı doğru özellikle kalkış performansı bi ford değil fakat yol tutuşu ve kaportasına hiç bişey demem uzun yolda yormuyor virajlarda hiç korkutmadı beni. Birtek anlamadığım bu kasalarda opel mühendisleri nasıl bir zihniyetle ne amaçla yapmış anlamadığım hiç bir zaman tüm kapıları anahtarla kilitleyemezsiniz merkezi devreye girmez kitapçığındada yazar zaten bunuda servislerin çoğu dahil kimse bilmez kumandasının pili biten aracı kilitledim sanar ama araç anahtarla yalnızca şoför kapısı kilitlenir diğer kapılar için usül farklıemoji16.pngemoji16.png Birde belki benim arac böyleydi yol bilgisayarı sapması çok hızlı ortalama yol 300 kmm iken bir ve iki km sakin kullanın bir bakarsınız 350 olmuş hemen biraz gazlayın 3 km olmadan 260 km ye düşeremoji4.pngemoji4.pngemoji4.png ama bir depo ile uzun yolda 100-110 km hızla rahat 1000-1100 yaptırır. Biraz basarsanız 1.3 ten dolayı bazen fazla yakar rampayı 6. Viteste 120 ile çıkarken banamısım demez sol şeriti kapat git ama önüne bir araç çıksın hiç 5. Vitese inme direk 4 e çekemoji4.png dahada yavaşlarsa 3e bile görür, aracı ilk defa kullanıyorsanız kırmızı ışıklardan il 2 ay kaldırırken 3-5 kere stop ettireceğiniz garanti helede klima açıkken. Ama yine alırmıyım evet temiz olduktak sonra alırım benim hoşuma gidiyordu benim araç hb. İdi. Ha bide bu aracın en güzel yanı km. Oynanmasının anında bulunmasıdır. Tabi ustaya bağlı. Bu araçta km bir sol teker abs sensörünsen birde araç motorundan alınır biri beyinde saklanır sol tekerden gelen göstergede görünüz bu değişir ama beyindekini değiştirmek çok çok zor. Tecrübe edip defalarca araç alırken milleti rezil ettim.

ilginize çok teşekkür ederim ancak şuan ki bütçemle bana en uygun araç astra gibi biraz yüksek model olsun istesem de 40 bini aşmam gerekiyor megane yerine astra olsun diyorum mesela megane araçlarına göre performans kıyaslaması nasıldır yani o kadar kötü mü kalıyor yakıt olarak genelde ne kadar şehir içi şehirler arası megane yada fluence ile kıyaslarsak 

Yorum bağlantısı
İsmet Keçik
ilginize çok teşekkür ederim ancak şuan ki bütçemle bana en uygun araç astra gibi biraz yüksek model olsun istesem de 40 bini aşmam gerekiyor megane yerine astra olsun diyorum mesela megane araçlarına göre performans kıyaslaması nasıldır yani o kadar kötü mü kalıyor yakıt olarak genelde ne kadar şehir içi şehirler arası megane yada fluence ile kıyaslarsak 

Yok zeten astrayı almayın demem kesinlikle hatta megane na göre bence çok çok güvenli. ilk kalkış ve durkalk performansı megane na göre hantal kalabilir doğrudur ama yinede astra derim. Tabi megan kötü bir araç değil ama astra hb. bile yaklaşık 1300 kğ olduğuna göre bırakta biraz hantal kalsın ama şunuda söyliyeyim Adana da işim vardı birimde 168 km ile 4 kişi radara girdim hemde ben fark ettiğimde 172 hızım vardı bende senin gibi arabayı deniyordum. Yoksa uzın yolda 110 veya 120 benim için yeterli. Kardeş tek diyeceğim eğerki ford gibi bekliyeceksen hayal kırıklığı megan a göre yine aynı ama megana göre çok daha güven verici yinede astra derim. Allah hayırlısı nı versin
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz

insan para verdiği zaman çok iyi olmasa da kötü olmasın istiyor her şey tamam da şu performans vasat kalması üzüyor beni donanımları eksik kalsa kafi ama bu performansa da takıntılıyım Aklımda Astra, megane , ve doblo var ama meganelar 85 hp astradan daha hantal olmalı değil mi 

6 dakika önce, İsmet Keçik yazdı:


Yok zeten astrayı almayın demem kesinlikle hatta megane na göre bence çok çok güvenli. ilk kalkış ve durkalk performansı megane na göre hantal kalabilir doğrudur ama yinede astra derim. Tabi megan kötü bir araç değil ama astra hb. bile yaklaşık 1300 kğ olduğuna göre bırakta biraz hantal kalsın ama şunuda söyliyeyim Adana da işim vardı birimde 168 km ile 4 kişi radara girdim hemde ben fark ettiğimde 172 hızım vardı bende senin gibi arabayı deniyordum. Yoksa uzın yolda 110 veya 120 benim için yeterli. Kardeş tek diyeceğim eğerki ford gibi bekliyeceksen hayal kırıklığı megan a göre yine aynı ama megana göre çok daha güven verici yinede astra derim. Allah hayırlısı nı versin

 

Yorum bağlantısı
İsmet Keçik
insan para verdiği zaman çok iyi olmasa da kötü olmasın istiyor her şey tamam da şu performans vasat kalması üzüyor beni donanımları eksik kalsa kafi ama bu performansa da takıntılıyım Aklımda Astra, megane , ve doblo var ama meganelar 85 hp astradan daha hantal olmalı değil mi 
 

Doğru fakat o 1.5 motor bu fark küçük değil ama emin ol kı ilk sıralar canını sıkar mı bilmem ama sonradan seversin. Bir süre sonra donanımda insana keyif veriyor bence çok ta can sıkıcı değil bazen biraz devirli kullanırsın olur biter. Tabi bu benim düşüncem sonradan sevmezsende bişey diyemem. Ama daha öncede yazdığım gibi otobanda gidwrken hiç üzmez emin ol
Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz
13 dakika önce, İsmet Keçik yazdı:


Doğru fakat o 1.5 motor bu fark küçük değil ama emin ol kı ilk sıralar canını sıkar mı bilmem ama sonradan seversin. Bir süre sonra donanımda insana keyif veriyor bence çok ta can sıkıcı değil bazen biraz devirli kullanırsın olur biter. Tabi bu benim düşüncem sonradan sevmezsende bişey diyemem. Ama daha öncede yazdığım gibi otobanda gidwrken hiç üzmez emin ol

ilgine çok teşekkür ederim. Çok sağol 

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

30 bin km 2006 enjoy kullandim bugun o ssinif arac alacak olsam ne megan ne focus astra yi tek gecerim otoban kullanimi cok zevkli 1ve 2 vites biraz agir o kadar

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Polat
(düzenlendi)

Astra H kasa J kasa kullanmış biri olarak şunu diyorum G kasanın yanında gecemezler belki eski teknoloji ama yol tutuş viraj performans çok iyi benim için Astra G kasa ile son bulmuştur.

 

Edit: Şahsi düşünce içerir.

tarihinde Oğuzhan Polat tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Sürüş keyfi focus ve Golf ten çok geride, yumuşak plastik vs ile kalite duygusu fazla, saklama gözü yok.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...