İçeriğe Yönlendir

Jeep Cherokee Liberty 3,7 Genel Bilgiler ve Teknik Özellikler


Ertan Çabuk
Çözüme git Ertan Çabuk tarafından,

Recommended Posts

Doğan Arşiray

8000 olsa bile araç çok ucuz. o nedenle bence düşünmeye pek gerek yok.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Doğan Arşiray yazdı:

8000 olsa bile araç çok ucuz. o nedenle bence düşünmeye pek gerek yok.

 

Ben Jeep KJ'yi ML320 ile kıyaslıyorum bir birlerine eksileri artıları var... Aslında ML320 benim daha çok işime gelir ama KJ'yi de ölmeden bir deneyimlemek isterdim... 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Talha Bilgi yazdı:

Ya geçen önüme 520 bin liraya 2004 kj 3.7 çıktı, yine içimi gıcıklattı... ML320 bakıyordum bir yandan... Ama KJ'nin vergisi 8000 TL'nin üstünde çıkıyor... :( Düşürme yöntemi olurdu eskiden bunlarda yokmu ki ? 20 yaşında araç desek... felan devlete :)

Hani 1 milyon TL idi bunlar. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Talha Bilgi yazdı:

ML320 bakıyordum bir yandan.

buna devam

Evren Erakçora yazdı:

Hani 1 milyon TL idi bunlar. 

3-5 ilan açtılar bişi denediler ama tutamadı, zor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk
Çağlar Bayur yazdı:

buna devam

3-5 ilan açtılar bişi denediler ama tutamadı, zor

Var tutan, nadir, yapılı...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ertan Çabuk yazdı:

Var tutan, nadir, yapılı...

müzede demedik

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Doğan Arşiray yazdı:

8000 olsa bile araç çok ucuz. o nedenle bence düşünmeye pek gerek yok.

 Kasko bedeli üzerinden indirim artık olmuyor mu 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

olmuyor herhalde. zaten degerleri cok fazla bu nedenle indirime girmez. 

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

Bir kaç senedir girmiyor indirime. Daha da girmez gayrı....

Başka yerlere giriyor....

😁

Çağlar Bayur yazdı:

müzede demedik

Biz de demedik 🥂

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Evren Erakçora yazdı:

Hani 1 milyon TL idi bunlar. 

520 bine var abi bolu'da .... :icecream:

Çağlar Bayur yazdı:

buna devam

3-5 ilan açtılar bişi denediler ama tutamadı, zor

buna devam derken abi... bindiğine mi? KJ'ye mi ML'mi... ?:thank_you2:

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Ml daha konforludur sanırım ama kj’nin de keyfi bambaşkadır. Rölantide bile evin sokağındaki arabaların alarmını çaldırırdı soğukta:) tadı damağımda kalan ender araçlardandır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Cem Işık yazdı:

Ml daha konforludur sanırım ama kj’nin de keyfi bambaşkadır. Rölantide bile evin sokağındaki arabaların alarmını çaldırırdı soğukta:) tadı damağımda kalan ender araçlardandır. 

 

Cem abi, ML içi çok geniş, vergisi daha düşük ama en önemlisi motor şanzıman konusunda şehrimde sorun yaşamam, KJ ise tipi çok hoşuma gidiyor çok karakteristik bir yapısı var ve kullanımı daha otomobile yakındır diye düşünüyorum daha modern bir sürüşü vardır ama şehrimde ustası bir tane var sanırım .... :(

 

Birde bizim eski ML yanınca çocuklar çok üzülmüşlerdi .. nedense o arabayı ayrı sevmişlerdi...

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Talha Bilgi yazdı:

 

Cem abi, ML içi çok geniş, vergisi daha düşük ama en önemlisi motor şanzıman konusunda şehrimde sorun yaşamam, KJ ise tipi çok hoşuma gidiyor çok karakteristik bir yapısı var ve kullanımı daha otomobile yakındır diye düşünüyorum daha modern bir sürüşü vardır ama şehrimde ustası bir tane var sanırım .... :(

 

Birde bizim eski ML yanınca çocuklar çok üzülmüşlerdi .. nedense o arabayı ayrı sevmişlerdi...

Kj uzun yolda (en azından

beni) yoruyor nedendir bilmem, istanbuldan çıkıp nevşehire gittiğimde 2 saat uyumuştum otelde.. Emmi gelmişti otele ama ben kafayı kaldıramamıştım. Ancak istanbul bolu istanbul yaptığımda yorulmuyordum. 
Ama sürüş keyfi olsun, arazi yetenekleri olsun, derli toplu boyutları olsun kullanımı keyifli. İğne deliğinden geçer, her yere parkedebilirdim. Bence servislik çok işi olmaz, arıza yapacak yerleri belli. Ben fan-radyatör sorunları yaşamıştım, satmama yakın da 290.000 km gibiyken  şanzıman balatası bitti yolda kaldım.
150.000 km kadar lpg’li kullandım . Avm’lere lpg den ötürü alınmadığımda kızıp satmıştım. 
 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Cem Işık yazdı:

Ml daha konforludur sanırım ama kj’nin de keyfi bambaşkadır. Rölantide bile evin sokağındaki arabaların alarmını çaldırırdı soğukta:) tadı damağımda kalan ender araçlardandır. 

basınca gitmiyor ama malesef. şanzıman çok kötüydü. dizel almak lazım.

 

Cem Işık yazdı:

çıkıp nevşehire gittiğimde 2 saat uyumuştum otelde..

 

okjizen çarpmıştır guzuum

Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Doğan Arşiray yazdı:

basınca gitmiyor ama malesef. şanzıman çok kötüydü. dizel almak lazım.

 

 

okjizen çarpmıştır guzuum

Dizel artık hayal olmadı mı abi ? özellikle büyük motorda..

 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

avrupada yasamiyorsak bence hayal olmasina daha cok vardir. 

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Doğan Arşiray yazdı:

basınca gitmiyor ama malesef. şanzıman çok kötüydü. dizel almak lazım.

 

 

okjizen çarpmıştır guzuum

Basınca gerektiği gibi gitmiyor doğrudur. 190 gibi kesiliyor nefesi. High duty denen ağır hizmet tipi şanzıman biraz törpülüyor gücünü. (Amerikada kamyonet gurubuna takılıyormuş aynı şanzıman)

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Talha Bilgi yazdı:

Dizel artık hayal olmadı mı abi ? özellikle büyük motorda..

Türkiye de, hatta avrupa dada hayal olması biraz zor ve zaman alacak, geçenlerde @İlkay Başaran megan 1,33 tce almıştı basınca 10-15 lt değerlerini görüyormuş, dizelde böyle bir sıkıntı olmaz. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Metin Uzunoğlu yazdı:

Türkiye de, hatta avrupa dada hayal olması biraz zor ve zaman alacak, geçenlerde @İlkay Başaran megan 1,33 tce almıştı basınca 10-15 lt değerlerini görüyormuş, dizelde böyle bir sıkıntı olmaz. 

Evet hocam böyle. Şu an yaklaşık 900 km ortalaması 5.7 eşimin. Bunu 15 yapmak mümkün. 
Clioda 4.9 gibiydi karma kullanımda. ;Onun canını çıkart 7 yapamazsın.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Cem Işık yazdı:

Basınca gerektiği gibi gitmiyor doğrudur. 190 gibi kesiliyor nefesi. High duty denen ağır hizmet tipi şanzıman biraz törpülüyor gücünü. (Amerikada kamyonet gurubuna takılıyormuş aynı şanzıman)

Cem abi jeep 3.7 için zamanında konfor olarak raaht değil demiştin uzun yolda sanırım koltuklar için yazmıştın tam hatırlayamadım

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Ali Gülmez yazdı:

Cem abi jeep 3.7 için zamanında konfor olarak raaht değil demiştin uzun yolda sanırım koltuklar için yazmıştın tam hatırlayamadım

bence çok kötü değildi, ama işte tekerlekler birbirine yakın olduğu için çok zıplıyor.

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Ali Gülmez yazdı:

Cem abi jeep 3.7 için zamanında konfor olarak rahat değil demiştin uzun yolda sanırım koltuklar için yazmıştın tam hatırlayamadım

Hangi araçla kıyaslandığına göre değişmekle beraber, arka koltuklar biraz dik , ön koltukların da baldır desteği kısa.Boyum 188 cm, kilom da 3 haneli. Rahatsız etmedi ama çok ahım şahım rahat da etmemiştim.  Böyle yayıla yayıla gerekirse bağdaş kurayım rahatlığı yok yani. kasis geçişinde vs biraz zıplattığı da doğrudur. Bunca negatifliğe rağmen, bence her araba severin alıp kullanması gereken bambaşka bir araç.. Ne reklam yaptım yahu alasım geldi. :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Cem Işık yazdı:

Hangi araçla kıyaslandığına göre değişmekle beraber, arka koltuklar biraz dik , ön koltukların da baldır desteği kısa.Boyum 188 cm, kilom da 3 haneli. Rahatsız etmedi ama çok ahım şahım rahat da etmemiştim.  Böyle yayıla yayıla gerekirse bağdaş kurayım rahatlığı yok yani. kasis geçişinde vs biraz zıplattığı da doğrudur. Bunca negatifliğe rağmen, bence her araba severin alıp kullanması gereken bambaşka bir araç.. Ne reklam yaptım yahu alasım geldi. :)

bu dediklerini abisinde yapabilirmisin direk üst perdeden giriş yapılsa nasıl olur. uğraşmasak bununla mesela

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

Birisi SUV birisi arazi taşıtı...

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...