İçeriğe Yönlendir

Başıma Gelen Olaylar


Mesut Eyibil

Recommended Posts

Mesut Eyibil

Arkadaşlar merhaba;

 

1 haftadır başımdan geçen TV alma sorunlarını sizlerle paylaşmak ve mümkünse yardım talep etmekteyim.

 

Geçen hafta ev için yeni tv aldım Samsung 50KU7000 serisi cihaz N11 üzerinden satın aldım, ürün geldi kurulum yapıldı sıkıntı yok, aradan 2 gün geçti ürünün kumandası arızalandı,uzun görüşmeler sonrası 5gün gibi bir sürede yeni kumanda gönderdiler dün itibari ile aldım ve çok şükür ki çalıştı, kendim elektronik cihazlara çok titiz ve özenli davranan biri olarak çok üzülmüştüm nasıl olurda daha 2 günlük cihazın kumandası arızalanır diye, ardından bilgim ve teknik becerilerim olduğundan tv yi istediğim yere asarım gibisinden düşündüğümden ve senelerdir yaklaşık 10-15 cihazı askı aparatı ile duvara asmış biri olarak yeni cihazım için yine n11 den askı aparatı aldım, ilanda 55''e kadar yazmasına rağmen gönderilen askı aparatı 42''tv ler içinmiş kutunun üzerinde de zaten 25''/42'' yazıyordu, bende iade için siteye girince yorumlarda 55'' yazmışlar gelen 42'' lik aparat ama 55'' tvye taktım oldu yazmış biri,diğer bir kullanıcıda aynı şekilde 50'' tv ye taktım oldu gibi birçok yorum var, bende doğal olarak göndermeyeyim takayım muhtemelen olur düşüncesi ile takmaya çalışırken duvara monte işleminden sonra bi taraf oturmayıp TV yere düştü yan tarafı kırıldı, cihaz şimdilik çalışıyor ama ileride oluşacak arızlar için muhtemelen servis tv düşmüş biz yapamayız gibi durumlar ile karşılaşabilirim. N11 le görüştüm biz bişey yapamayız diyorlar, aldığım satıcı n11 de puanları çok yüksek ama iletişim konusunda 0 . Bu durumda sizlerden akıl rica ediyorum, gerekirse yasal yollar varmıdır bi hakkım hukukum sizce ne yapmalıyım. yardımcı olur iseniz çok sevinirim. 

 

Herkese iyi forumlar.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Kutu üzerinde yazan ölçülere uymadığınız için bir hak iddia edebileceğinizi sanmam. Keşke yorumlara aldanıp deneme yapmasaydınız. 

  • Beğen 12
Yorum bağlantısı
İsmet Keçik

Geçmiş olsun. Tahir beye katılıyorum eğer kutu üzerinde ibare varsa hiç bir işe yaramaz. Hatta şunu diyeyim 55" yazsa bile montajı siz yaptığınız için yine kimse üzerine alınmayacaktı. Eğer ki yetkili servis kurulum yapsa idi ve taktığınız aparat kırılma yapmadan düşse idi servisten hak iddaa edebilirdiniz. Eğer aparat kırılırda düşerse bu kez iletişim kurabilirseniz. Askı satıcınıza yüklenirdiniz. Siz siz olun bu tip sitelerden alış veriş yaparken hem satıcı yorum sayısına ve verilen yorumlara önceden dikkat edin. Kaldıki kutuda 55" yazmıyorsa direk iade etmeniz lazımdı, doğrudur başkasının tv sini taşıyabilir ama bütün cihazlar aynı ağırlıkta ve fiziki yapıda değiller. Ha bazı servisler duvara montaja ek ücret talep ediyor bu durumda doğru aparatla doğru işçilikle siz yaparsınız ve kısmet demek zorundasınız. Günümüz şartlarında kendi işlerimizi kendimiz yapmak maliyet kazancı yönünden çok çok önemli. İnşallah cihazınızda bir sorun olmazda sizde rahat edersiniz. Sağlık olsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özgen Acar

bence de yapacak çok birşey yok gibi çünkü ölçüsü tutmayan askı aparatı kullanmışsınız deyip sıyrılacaklar işin içinden

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Yapabileceğiniz tek şey askı aparatını değiştirmek olacak. Bile bile lades olmuş. 2yıl içinde de tv bozulmazsa ucuz atlatmış olacaksınız. 

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
10 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Kutu üzerinde yazan ölçülere uymadığınız için bir hak iddia edebileceğinizi sanmam. Keşke yorumlara aldanıp deneme yapmasaydınız. 

aslında genelde yorumlara göre hareket ederim bilmedik işte biraz tez canlı olduğum için olur die düşündüm açıkcası.

7 dakika önce, Nuri Güngör yazdı:

Yorum işi satıcı oyunu olabilir keşke gonderseydiniz 

keşke gönderseydim ama işte yorumlara aldandık,birde bikaçkişi aynı şeyi yazınca olur diye düşündüm.

2 dakika önce, Önder Özcan yazdı:

Bile bile kurmuşsunuz :(

malesef, amaç bundan sonra bişeyler yapılabilir mi onu araştırıyorum :(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ramazan Turan

N11'den sürekli alışveriş yaparım. Alım sonrası onay olmasına  rağmen hep şüpheci yaklaştığım bir site, aracı firma olması, direk satıcı ile muhatab etmesi ve satıcıların davranışları pek etkili değil. Çoğu zaman fatura gelmiyor, ürün özensiz paketleniyor. Kurumsallık yok. Bende yeni televizyon aldım, N11'de de yakın rakam olmasına rağmen vatan bilgisayarı tercih ettim. Geçmiş olsun size, kullanıcı hatası olarak kabul edilecek, servis bu konuda pek taviz vermiyor. 

Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Yapacak bişey bırakmamışsınız.Keşke geri gönderip doğru ürünü alsaydınız.Artık bu şekilde kullanacaksınız gibi görünüyor.

Geçmiş olsun.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Çok geçmiş olsun. Yapacak bir şey kalmamış. Yeni askı aparatı ile asıp 2 sene bozulmamasını bekleyeceksiniz. Nadiren de olsa ileride ölü piksellerle karşılaşabilir, ekranda kısmi kararma yaşayabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
3 dakika önce, İsmet Keçik yazdı:

Geçmiş olsun. Tahir beye katılıyorum eğer kutu üzerinde ibare varsa hiç bir işe yaramaz. Hatta şunu diyeyim 55" yazsa bile montajı siz yaptığınız için yine kimse üzerine alınmayacaktı. Eğer ki yetkili servis kurulum yapsa idi ve taktığınız aparat kırılma yapmadan düşse idi servisten hak iddaa edebilirdiniz. Eğer aparat kırılırda düşerse bu kez iletişim kurabilirseniz. Askı satıcıbıza yüklenirdiniz. Siz siz olun bu tip sitelersen alış veriş yaparken hem satıcı yorum sayısına ve verilen yorumlara önceden dikkat edin. Kaldıki kutuda 55" yazmıyorsa direk iade etmeniz lazımdı, doğrudur başkasının tv sini taşıyabilir ama bütün cihazlar aynı ağırlıkta ve fiziki yapıda değiller.

Zaten yorumlara dikkat ettim, yorumun birtanesinde hatta satıcı 42''lik aparat yolluyor ama 55''e oluyor yazmış, 47 adet yorum var az da değil. Ayrıca her yer değiştirmede servisi çağıracak olursa o işin içerisibnden hiç çıkamayız dye düşünüyorum.

2 dakika önce, Özgen Acar yazdı:

bence de yapacak çok birşey yok gibi çünkü ölçüsü tutmayan askı aparatı kullanmışsınız deyip sıyrılacaklar işin içinden

bakalım yapacak bişeyler var mı araştırıyorum.

1 dakika önce, Ersen Tapan yazdı:

Yapabileceğiniz tek şey askı aparatını değiştirmek olacak. Bile bile lades olmuş. 2yıl içinde de tv bozulmazsa ucuz atlatmış olacaksınız. 

 

1 dakika önce, Ramazan Turan yazdı:

N11'den sürekli alışveriş yaparım. Alım sonrası onay olmasına  rağmen hep şüpheci yaklaştığım bir site, aracı firma olması, direk satıcı ile muhatab etmesi ve satıcıların davranışları pek etkili değil. Çoğu zaman fatura gelmiyor, ürün özensiz paketleniyor. Kurumsallık yok. Bende yeni televizyon aldım, N11'de de yakın rakam olmasına rağmen vatan bilgisayarı tercih ettim. Geçmiş olsun size, kullanıcı hatası olarak kabul edilecek, servis bu konuda pek taviz vermiyor. 

 

Az önce tüketici hakları ile görüştüm, Tüketici il hakem heyetine yönlendirdiler, aradım durumu anlattım, tüketici il hakem heyetine başvurunuzu yapın dediler, hemde firmanın denetlenmesi için denetleme kısmı olduğunu oraya başvuru yapmam gerektiği bilgisini aldım bakalım işyerinden fırsat bulursam sirkeciye gidip yapabileceğim bişey varsa onu yapacağım.

Yorum bağlantısı
İsmet Keçik

Eğerki iade etseydiniz ve alma girişiminde bulunmasaydı sizin için daha iyi sonuç vardı. Çünkü en fazla aparatı değişecekler bahanesi de iade etseydi alırdık olacak. hemen satın aldığınız kısmın fotosunu çekin ve faturasın 55 " yazıyormu ona bakın. Belki zor ama bir işe yarayabilir.

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Büyük geçmiş olsun .malesef uygunsuz aparatla uygunsuz montaj yapmışsın .bu nedenele yapcağın tüm başvurular zaman kaybı olacaktır .tamamen kusur tüketici olarak sizde malesef.

Adamlar kendi yaptıkları hata için 40 dereden su getirtiyorlar .sizin olayda heralde bir ömür geçer.zaman olarak.

Yorum bağlantısı
Ali Gök

geçmiş olsun . uğraşmanız tahminimce zaman ve nakit kaybından başka bir fayda getirmeyecek düşüncesindeyim

 

geçmiş olsun tekrardan

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
(düzenlendi)
2 saat önce, İsmet Keçik yazdı:

Eğerki iade etseydiniz ve alma girişiminde bulunmasaydı sizin için daha iyi sonuç vardı. Çünkü en fazla aparatı değişecekler bahanesi de iade etseydi alırdık olacak. hemen satın aldığınız kısmın fotosunu çekin ve faturasın 55 " yazıyormu ona bakın. Belki zor ama bir işe yarayabilir.

 

2 saat önce, Murat Öngür yazdı:

Geçmiş olsun .

Bu durumda yapacak hiç bir şey yok malesef

 

 

2 saat önce, Okan Tansel yazdı:

Büyük geçmiş olsun .malesef uygunsuz aparatla uygunsuz montaj yapmışsın .bu nedenele yapcağın tüm başvutular zaman kaybı olacaktır .tamamen kusur tüketici olarak sizde malesef.

Adamlar kendi yaptıkları hata için 40 dereden su getirtiyorlar .sizin olayda heralde bir ömür geçer.zaman olarak.

 

1 saat önce, Ali Gök yazdı:

geçmiş olsun . uğraşmanız tahminimce zaman ve nakit kaybından başka bir fayda getirmeyecek düşüncesindeyim

 

geçmiş olsun tekrardan

 

 

Firmaya ile aşağıdaki gibi yazıştık;

 

S

Merhaba; sizden aldığım tv askı aparatını 50'' lik TV için almıştım ama ürün en fazla 42'' olduğundan olmadı ve tv yere düşüp kırıldı.0533 961 62 61 bana ulaşmanız gerekmektedir.

 

 

C

merhaba.. bu ürün 55" tv ye kadar destekler ürün mağzamızda ve servis te test edilmiştir ürün montajını mutlaka yetkili servis veya tecrübeli montaj elemanı yapması gerekiyor detaylı bilgi için üretici ve ithalatçı firma bilgilerinmi verebiliriz.. teşekkürler

 

 

 

 

Ürünün 55'' i desteklediğini fakat takanda (yani bende) sorun olduğunu söylüyor, ben gayet tecrübeliyim o konuda sıkıntım yok sorun ürünün dişlerinin duvara monte edilen kısıma geçmemesi tv büyük olduğu için, annemlerin kullandığı TV askı aparatını söktüm o daha büyüktü onu taktım direk oldu ama yeni aldığım olmadı. Bu durumda firmanın verdiği yanıt doğrultusunda bi hak idda edebilirmiyim sizce?

tarihinde Mesut Eyibil tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tahir İlter
(düzenlendi)

Tecrübeyi ispat edebiliyor musunuz ? Belge,sertifika,bu tip ürünlerin montajında yetkili olduğunuza dair bir belge vs var mı ? Muhtemel uğraşacanız durumlar bunlar olduğu için soruyorum :) 

tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
5 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Tecrübeyi ispat edebiliyor musunuz ? Belge,sertifika,bu tip ürünlerin montajında yetkili olduğunuza dair bir belge vs var mı ? Muhtemel uğraşacanız durumlar bunlar olduğu için soruyorum :) 

senelerdir bilgilsayar teknik servisliği yaptım herhangi bir sertifikam yok, senelerdir de tv duvara montajı,elektronik işler(kablolama vs.),montaj gibi işler yaptım bi belgem yok. çok basit şeyler için sertifika gerektiğini sanmıyorum, Tv yi duvara asma belgesi olduğunu da sanmıyorum olsa gidip başvururdum zaten :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Resmi işlemlerde evrak, belge konuşur sadece.Belge olmadığını tahmin ediyorum zaten ama dediğim gibi maruz kalacağınız sorular bunlar olacak :) 

Adam servise yetki vermiş,artık tse belgelileri bile var. Çiviye çekiç vurmayı bilmesin ama yetkilendirilmiş bir yerden geliyorsa. Bu işi onun yapması gerekiyor

Tv düşmeseydi problem yoktu ama düşüp zarar gördüğü ve sizin hakkınızı arayabilmeniz için olacak durumlar bunlar. 

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
(düzenlendi)
7 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Resmi işlemlerde evrak, belge konuşur sadece.Belge olmadığını tahmin ediyorum zaten ama dediğim gibi maruz kalacağınız sorular bunlar olacak :) 

ya ne diyeceğimi bilmiyorum esasen resmi olarak baktığınız zaman iade etmem lazımdı evet lakin bu tarz işleri hep ben yaparım,elektirik,elektronik işleri, tadilat işleri,montaj işleri,tamir, bakım işleri gibi hepsine servis çağırsak yanarım ben, yani bugün aynı şey olsun muhtemelen aynı şekilde yine yaparım yarın da yaparım, çünkü malesef çok basit şeylere servis çağırmak vs. bana göre değil, TV düştükten sonra gidip üşenmeden alt kattaki annemlerin kullandığı tvsi söküp arkasındaki askı aparatını çıkardım yeni aldığım TV ye taktım direk oldu,ben yine de zorlayacağım ben madur oldum başkaları olmasın bari.

 

Az önce servisi aradım durumu anlattım düştü TV diye yan tarafı kırıldı diye, hangi bakıp cihaz kasa dışında arıza almadıysa ileriki durumlarda garanti kapsar mı fln die ama direk servis ücretine fln girdiler, vida takmaya bile para isteyen bir topluma dönüşük ona üzülüyorum aslında.

tarihinde Mesut Eyibil tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter
On 12.05.2017 at 14:31, Mesut Eyibil yazdı:

ya ne diyeceğimi bilmiyorum esasen resmi olarak baktığınız zaman iade etmem lazımdı evet lakin bu tarz işleri hep ben yaparım,elektirik,elektronik işleri, tadilat işleri,montaj işleri,tamir, bakım işleri gibi hepsine servis çağırsak yanarım ben, yani bugün aynı şey olsun muhtemelen aynı şekilde yine yaparım yarın da yaparım, çünkü malesef çok basit şeylere servis çağırmak vs. bana göre değil, TV düştükten sonra gidip üşenmeden alt kattaki annemlerin kullandığı tvsi söküp arkasındaki askı aparatını çıkardım yeni aldığım TV ye taktım direk oldu,ben yine de zorlayacağım ben madur oldum başkaları olmasın bari.

Ürününün profesyonel montaj gerektiriyor olması kaynaklı problem.Yani size diyecekler ki bu ürünü yetkilendirilmiş bir kişinin montaj yapması gerekiyordu. Servis gelseydi uyaracaktı belki sizi bu aparat uygun değil gibi diye veya montajı yapacaktı o zaman siz diyecektiniz uygun olmayan aparat montaj edildi tv düştü gibi. Forumda birinin başına gelmişti. Aldığı tvyi yetkili servise monte ettiriyor servis televizyonu klima altına montaj yapıyor ve klimadan su sızıyor televizyona ve bozuluyor.Bu durum montaj hatası olarak değerlendirilip televizyon değişmişti.  Mesela senelerdir sizin gibi bilgisayar işlerimi kendim yaparım.Sökerim,toplarım yeni şeyler ekler çıkarırım ama her zaman ilk montajını aldığım yere yaptırırım.  

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
(düzenlendi)
5 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Ürününün profesyonel montaj gerektiriyor olması kaynaklı problem.Yani size diyecekler ki bu ürünü yetkilendirilmiş bir kişinin montaj yapması gerekiyordu. Servis gelsedi uyaracaktı belki sizi bu aparat uygun değil gibi diye veya montajı yapacaktı o zaman siz diyecektiniz uygun olmayan aparat montaj edildi tv düştü gibi. Forumda birinin başına gelmişti. Aldığı tvyi yetkili servise monte ettiriyor servis televizyonu klima altına montaj yapıyor ve klimadan su sızıyor televizyona ve bozuluyor.Bu durum montaj hatası olarak değerlendirilip televizyon değişmişti.  Mesela senelerdir sizin gibi bilgisayar işlerimi kendim yaparım.Sökerim,toplarım yeni şeyler ekler çıkarırım ama her zaman ilk montajını aldığım yere yaptırırım.  

ilk montajını zaten onlar yaptı da duvara değil tv ünitesinin üzerine duvara da herzaman olduğu gibi ben yapayım dedim o da tv düştü kısmet zaten bi sorun olacağı ilk 2 günde kumandanın  bozulmasından beliydi ama bakalım ilerisi için inş. hayırlı olur.

tarihinde Mesut Eyibil tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir Ak

n11 de yorum manipülasyonu çok dikkat edin. aynı şekilde hb de de olumsuz yorumunuz yayınlanmaz. ama bu ürün muhteşem deyin ertesi gün yayında.
acı bir tecrübe ile öğrenmiş oldunuz gerçi.
Sonuç olarak hak iddia etmeniz pek olası değil. yine de ilanın fotosunu çekin. Satıcı uyar yazıyor diye aldım denedim tv düştü... den yürüyün. önce ilçe tüketici mahkemesi dilekçe ilan resmi televizyon resmi vs ekleyin.
n11 satıcı dan taraftır tüketiciyi iplemez. Sonuçta Doğ uş grubunun icraarlerini wag grubu servis ve araç ayıplarının nette sıklıkla paylaşılmasına şahit olmaktayız

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...