Misafir 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 (düzenlendi) Merhaba bugün yakıtım bitmek üzereyken ve ışık yanıyorken benzinciden 50 liralık yakıt aldım.. Almadan önce gider yol olarak yol bilgisayarı 50 km gösteriyordu.. Aldıktan sonra ise yine benzin bitiyor ışığı yanmaya devam etti ve gider yol durumunda değişiklik olmadı aksine düşmeye başladı 2 saat sonra çektiğim görüntü bu.. Gördüğünüz gibi yakıt ibresi de bitiş çizgisinde değil.. Bu neden kaynaklı olabilir acaba?? 20 Mayıs 2017 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 benzin aldıktan sonra,gittiğiniz yol, almadan önceki trafiğe göre daha sıkışık mıydı? Yorum bağlantısı
Misafir 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 3 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: benzin aldıktan sonra,gittiğiniz yol, almadan önceki trafiğe göre daha sıkışık mıydı? Hayır hiç bir fark yoktu. Çok rahat ulaşım sağladım.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 bu tip testler depo doldurularak yapılsa daha net sonuç elde edilebiir. 50TL dediğiniz yakıt bugün 10LT bile etmiyor ki.. Yorum bağlantısı
Serhat Mirkelam 20 Mayıs 2017 Paylaş 20 Mayıs 2017 Yol bilgisayarına bakınız, gidilecek km 80 ve altındaysa ısık sonmez.... Yorum bağlantısı
Misafir 21 Mayıs 2017 Paylaş 21 Mayıs 2017 7 saat önce, Sani Gerşon yazdı: bu tip testler depo doldurularak yapılsa daha net sonuç elde edilebiir. 50TL dediğiniz yakıt bugün 10LT bile etmiyor ki.. Öyle lakin depodaki yakıt, ibre de de görüldüğü üzere çeyrek deponun üzerinde görülmekte.. yakıtı almadan önce 50 km gideri vardı 9,75 LT benzin aldım hadi yol gidişatı 150 km gösteriyor olsun yine de ışık yanmamalı.. bu arada bir çok kez böyle yakıt aldım ilk defa bu durumu yaşıyorum. 6 saat önce, Serhat Mirkelam yazdı: Yol bilgisayarına bakınız, gidilecek km 80 ve altındaysa ısık sonmez.... 150 km gider göstermesi lazım en az. Yorum bağlantısı
Kadir Pulat 21 Mayıs 2017 Paylaş 21 Mayıs 2017 İlginç bir durum olmuş olacağı konusunda emin değilim ama aracın yakıt değer km bi sıfırlayan o zaman tekrar hesaplama yapıp ışığı kapatabilir ayrıca ford araçlar çeyrek depo altında benzin pompasina çabuk zarar verip arızaya sebep oluyor diye biliyorum arkadaşımın focus iki kez pompa yakmıştı... Yorum bağlantısı
Serhat Mirkelam 21 Mayıs 2017 Paylaş 21 Mayıs 2017 7 saat önce, Tolga İpekişleyen yazdı: Öyle lakin depodaki yakıt, ibre de de görüldüğü üzere çeyrek deponun üzerinde görülmekte.. yakıtı almadan önce 50 km gideri vardı 9,75 LT benzin aldım hadi yol gidişatı 150 km gösteriyor olsun yine de ışık yanmamalı.. bu arada bir çok kez böyle yakıt aldım ilk defa bu durumu yaşıyorum. 150 km gider göstermesi lazım en az. Hayır efendim, ışık 81 km gıder gosterırken yanmaz. 80 km ve altı km gıder oldugunda yanar. 150 km de falan ısık yanmaz arabada beyınde hata vardır... Yorum bağlantısı
Volkan Turkmen 21 Mayıs 2017 Paylaş 21 Mayıs 2017 Çoğu kişi konuyu yanlış anlamış. Mekanik gösterge doğru olduğu halde kalan yakıt km bilgisi ve az yakıt uyarı ışığı yanıyor. Bu bir hata göstergesi. Araç stop edip bir süre sonra tekrar çalıştırıldığında düzelmesi lazım. O da olmadı akü kutup başını söküp 3-5 dk bekledikten sonra tekrar bağlayıp bakmak lazım. Yine olmadı bağlayıp hata kodlarına bakmak lazım bununla ilgili bir şey var mı? O da yoksa şamandıra mekanizmasını falan söküp bakmak lazım ki o da usta işi bizi aşar. Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 22 Mayıs 2017 Paylaş 22 Mayıs 2017 On 21.05.2017 at 01:37, Serhat Mirkelam yazdı: Yol bilgisayarına bakınız, gidilecek km 80 ve altındaysa ısık sonmez.... Işık 50de de yanar 80de de 100de de. 100 kmde 6 lt yakanla 10lt yakanın ışıkları aynı km'de yanmaz. Ortalama tüketime göre kalan km'yi aracın beyni ayarlar. Işık yandığında aracımda yaklaşık 1/8 depo yakıt kalıyor. Ortalama tüketime göre hesaplayınca da bu değer tutuyor. 18 saat önce, Volkan Turkmen yazdı: Çoğu kişi konuyu yanlış anlamış. Mekanik gösterge doğru olduğu halde kalan yakıt km bilgisi ve az yakıt uyarı ışığı yanıyor. Bu bir hata göstergesi. Araç stop edip bir süre sonra tekrar çalıştırıldığında düzelmesi lazım. O da olmadı akü kutup başını söküp 3-5 dk bekledikten sonra tekrar bağlayıp bakmak lazım. Yine olmadı bağlayıp hata kodlarına bakmak lazım bununla ilgili bir şey var mı? O da yoksa şamandıra mekanizmasını falan söküp bakmak lazım ki o da usta işi bizi aşar. Mekanik gösterge doğru gösterdiği için şamandra da sorun yoktur. Aracın kafası karışmış. Yorum bağlantısı
Recommended Posts