Misafir 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Çift kavrama otomatiklerin baskı plaka değişim km leri ortalama olarak nedir? Değişim maliyetleri ne kadar tutar? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 manuel debriyajlıdan daha uzundur zira kullanıcı hatası yoktur kullanımda Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Ben çift kavramalı şanzımanları sevmiyordum kullandıkçada haklı çıkmaya başladım.En son teknoloji ile bile üretiliyor olsalar oldukça kararsız ve dengesiz bir yapısı var.Son 3 aydır sahibi olduğum araç nedeni ile bu konuda oldukça fazla yazı okumam neticesinde garantisi olmayan çift kavramalı araç almak için insanın fazladan güzel bir bütçesi olması gerekiyor.Bir kaç bin lira ile tamir işini atlatana pek rastayamadım forumlarda. Ömür diye bir ortalamasıda yok biraz şans, fazlasıylada kullanım ile alakalı bu iş... 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 3 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: kararsız ve dengesiz edc ve dsg tiplerinde mi kaarasızık? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Tamamen kullanım ve şansa bağlı... Cvt'yi 10 yıl boyunca bozamayan üyemiz var.. Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Ben çift kavramalı şanzımanları sevmiyordum kullandıkçada haklı çıkmaya başladım.En son teknoloji ile bile üretiliyor olsalar oldukça kararsız ve dengesiz bir yapısı var.Son 3 aydır sahibi olduğum araç nedeni ile bu konuda oldukça fazla yazı okumam neticesinde garantisi olmayan çift kavramalı araç almak için insanın fazladan güzel bir bütçesi olması gerekiyor.Bir kaç bin lira ile tamir işini atlatana pek rastayamadım forumlarda. Ömür diye bir ortalamasıda yok biraz şans, fazlasıylada kullanım ile alakalı bu iş...Dsg için kararsız diyemem. Üst devirden alt devire inip tekrar üst devire çıkmanız gerektiğinde cevap vermekte biraz gecikiyor. Onun dışında benim için honda otomatiğinden sonra dsg gelir. Tabii 2014 ve sonrası için bu söylediklerim... Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Valla DSG gayet kararli gordum ben 2016 Ibiza. Harika ama DSG. İnmez 8 e. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 edc 1 ile 2 arasında bazen saçmalıyor otopark içi rampa çıkarken vs onun dışında gayet iyi . biraz kullanımla ayakda alışıyor tam saçmalıcakken gazı bırakıp vites düşürmesine izin vermek gerekiyor 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 27 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: edc ve dsg tiplerinde mi kaarasızık? Evet. Özellikle edc daha fazla karasız. Kısacası benim tabirimle amma salak şanzıman diyorum ilk 3 viteste çok fazla oluyor. 2 dakika önce, Cihat Küçükay yazdı: Dsg için kararsız diyemem. Üst devirden alt devire inip tekrar üst devire çıkmanız gerektiğinde cevap vermekte biraz gecikiyor. Onun dışında benim için honda otomatiğinden sonra dsg gelir. Tabii 2014 ve sonrası için bu söylediklerim... 2017 leon ( araç 17 km.de idi ilk kullanan müşteri benmişim ) test ettiğimde normal kalkışta hızım 10 km olmadan 3.cü vitese atıp gaza basınca 2.ciye alması çokta mantıklı gelmedi bana. Ekonomi için öyle yapılmışmış deniliyor.2.ci vites ne işe yarıyor o zaman ? Anlamasız 2 vites büyütüp sonra doğru olana geri dönüyor. 12 km kullandım her kalkışta aynı hareketi yaptı. Bunları polemik olsun diye yazmıyorum kimse üstüne alınmasın benim görüşüm bu şekilde.19 senedir otomatik araç kullanıyorum test yapmadığım çok az araç vardır ve testlerimide bir kaç km.den çok fazla (10 - 30 km arasında değişir ) kullanmaya özen gösteririm. Çift kavrama şanzımanların evladiyelik tabiri ile kullanılacağı kanaati bende hiç oluşmadı. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Ben kullandığım Dsg'lerin hepsine de hayran kaldım... Bozulma ihtimalini yok sayarsak.. Mükemmel bir konfor ve performans.. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 2017 leon ( araç 17 km.de idi ilk kullanan müşteri benmişim ) test ettiğimde normal kalkışta hızım 10 km olmadan 3.cü vitese atıp gaza basınca 2.ciye alması çokta mantıklı gelmedi bana. Ekonomi için öyle yapılmışmış deniliyor.2.ci vites ne işe yarıyor o zaman ? Anlamasız 2 vites büyütüp sonra doğru olana geri dönüyor. 12 km kullandım her kalkışta aynı hareketi yaptı. Bunları polemik olsun diye yazmıyorum kimse üstüne alınmasın benim görüşüm bu şekilde.19 senedir otomatik araç kullanıyorum test yapmadığım çok az araç vardır ve testlerimide bir kaç km.den çok fazla (10 - 30 km arasında değişir ) kullanmaya özen gösteririm. Çift kavrama şanzımanların evladiyelik tabiri ile kullanılacağı kanaati bende hiç oluşmadı.Ustadim su an manuelinden az yakan DSG den baska bir otomatik gosterebilir misiniz? Benim bildigim yok belki sizin bildiginiz vardir. DSG ekonomi odaklidir. Kullandigim Ibiza da 50 km ye gelince direk 7. viteste hizlaniyor ve normal kullanimda vites dusurme olayina girmiyor performans isteyince de hakkini veriyor. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 (düzenlendi) 25 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Ben kullandığım Dsg'lerin hepsine de hayran kaldım... Bozulma ihtimalini yok sayarsak.. Mükemmel bir konfor ve performans.. Dsg özeliklede 6 ileri yağlı tip olanı her şeyi ile mükemmel.Ama 7 ileri kuru olanı onun kadar değil Ben araç almak için bakınırken otomatik vitesin 2017 yılı teknolojisi ile bütünleşip kusursuz olmasını bekliyordum. Ama benim beklentilerim belki yüksekti yada cvt'deki pürüzsüzlüğe ve kararlılığa o kadar çok alıştımki edc'den beklediğimi göremedim. Şu anda hala en mükemmeli bmw deki zf8 olanı.Önden çekişli zf9 dada çok şikayet var tutturumadılar sanırım.Mercedesin yeni E serisihdeki 9 ileri içinde çok güzel yorumlar okudum ama ben gidip test yapmadığım için yorum yapamıyorum.Eski 7 Gtronic ve gelişmiş modeli gtronic plus içinde çok olumsuz yorumlar mevcut. Pejodaki yada volvadaki Aisin 6 ileri içinde çok güzel yorumlar var ama ben onuda beğenmedim kararsızlığı yok ama hissetiriyor vites geçişlerini pürüzsüz değil. 23 Mayıs 2017 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 12 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Ustadim su an manuelinden az yakan DSG den baska bir otomatik gosterebilir misiniz? Benim bildigim yok belki sizin bildiginiz vardir. DSG ekonomi odaklidir. Kullandigim Ibiza da 50 km ye gelince direk 7. viteste hizlaniyor ve normal kullanimda vites dusurme olayina girmiyor performans isteyince de hakkini veriyor. Konu yakıt üzerine değil sorun çıkarsa maliyet nedir üzerine. Çift kavramalar yakıt konusunda iyiler evet ama sorun çıkma % si diğerlerinden yüksek ve maliyetide oldukça fazla. Garanti bitmiş ise ve resmi servis bakımlı değilse vay halimize 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Konu yakıt üzerine değil sorun çıkarsa maliyet nedir üzerine. Çift kavramalar yakıt konusunda iyiler evet ama sorun çıkma % si diğerlerinden yüksek ve maliyetide oldukça fazla. Garanti bitmiş ise ve resmi servis bakımlı değilse vay halimize [emoji4]Siz ekonomi uzerinden gidince bende ondan o sekil yazdim inanmiyor gibi bir tavir sezdim cunku Ariza konusunda sonuna kadar haklisiniz Dsg alinca 5 yil garanti sart. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 44 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: Dsg özeliklede 6 ileri yağlı tip olanı her şeyi ile mükemmel.Ama 7 ileri kuru olanı onun kadar değil ilk çıktığında da tersi söylenirdi... olur böyle şeyler 45 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: cvt'deki pürüzsüzlüğe cvt de fiziksel vites yok onadandır. alışkanlık diyelim. cvt nin mantığı her tdci motorda olması gereken aslında Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 dsg her halukarda daha iyi. ve fakat hep uzun yol gidiyorsan olay başka hep şehiriçi dur kalk yokuşta bekletiyorsan gıdım gıdım yrüütüyorsan başka davranır. Ama bunlar DSG nin balatasını ilgilendirir. DSG balatası bozulma anlamına gelmez. İlk başlarda başka bir sorun vardı o sorun artık yok. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Hyundai in dct si güzel geldi bana, tucson dsg de güzeldi, yüksek tork ile çok keyifli Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 şahsen 4-5 yaş üstü çift kavramalı araç almayı düşünmem, 0 almışsam da garanti bitince satmaya bakarım, kendi görüşüm; mayın gibi ne zaman patlayacağı belli olmaz.. bilinen şeylerdir ama anlatmış gençler.. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Hayatımda sürdüğüm en keyifli araba 2.0 Tdi dsg Passat. Sanırım yıl 2009 idi. Kalkışlarda önün açıksa çok zevkli. Ama trafikteyseniz dsgnin çilesi orada başlıyor, bilinçli kullanılırsa yıllarca sorun çıkartmayacağı kanaatindeyim. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Yeni DSG mekatroniğini iyileştirdiler mi bilmiyorum ama eskileri sırayla patlayacak. (>5000 TL) 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 Tork konvertörlü gibisi var mı? Zf 8 ileri kullanmayı herkese şiddetle öneriyorum. Ne bir kararsızlık ne bir kronik arıza... Şiir gibi. Gaza basınca vites attığını inceden hissettiriyor, sakinken o da sakin. 4 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 (düzenlendi) 1 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Tork konvertörlü gibisi var mı? Zf 8 ileri kullanmayı herkese şiddetle öneriyorum. Ne bir kararsızlık ne bir kronik arıza... Şiir gibi. Gaza basınca vites attığını inceden hissettiriyor, sakinken o da sakin. bizde farkındayız da... her şey parası olan güzel Hocam :=) 23 Mayıs 2017 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Mayıs 2017 Paylaş 23 Mayıs 2017 ah ahh, şu elektürünklü arabalar gelsede rahat etsek, şanzıman derdimiz bitse, 2 vites oto Tesla, 1. vites 0-100 2. vites 100-200 arası hızlar için son modellerde galiba viteste yok, tek vites 0-200 küsür ucuzlasada alsak 3 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 24 Mayıs 2017 Paylaş 24 Mayıs 2017 8 saat önce, Osman Bilgin yazdı: bizde farkındayız da... her şey parası olan güzel Hocam :=) 2. el, mecbur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts