İçeriğe Yönlendir

Multitronic A4


Misafir

Recommended Posts

Otomatik araç almak istiyorum. Ama dsg, edc, powershift vs. tipi masraf çıkarma ihtimali yüksek şanzımana yanaşmak istemiyorum(Kim ister ki?). Okudukça ürküyor insan. 0-100 değeri 3-5 sn geç olmuş önemi yok. Yaş olmuş 45.  Multitronic şanzımanın bir nevi CVT şanzıman olduğunu internetten araştırmalarım sonucu öğrendim. Doğru olduğunu varsayıyorum. Audi Dizel 2.0 A4 e bu şanzımanı koymuş. Ve ilanda yazan tork değeri doğru ise 320 nm torklu araçta kullanmış. 2004-2007 kasa dizel ford larda kullanılan ve arıza oranı yüksek olan CVT ile Audi nin kullandığı CVT aynı mıdır? Audi nin CVT si 320 nm torka dayanabiliyor ise "İmalat farkı var. Audi de kullanılan CVT daha dayanıklıdır." diyebilir miyiz? 

İşin özü şu; 2006-2009 temiz bir Multitronic A4 alınır mı? Bir dönemin CVT Ford ları gibi sorun çıkarma ihtimali yüksek midir? Tecrübe sahibi, bilgi sahibi olanlar paylaşırlarsa sevinirim.

Örnek ilan;  

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-gurkan-otomotiv-audi-a4-2.0-tdi-multitronic-full-paket-442283684/detay

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Aynı değildir. Audide ki farklı ancak onda da şanzıman içindeki elektronik kısımda lehim sorunu çıkabiliyor

Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu
44 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

Aynı değildir. Audide ki farklı ancak onda da şanzıman içindeki elektronik kısımda lehim sorunu çıkabiliyor

Lehim için sanzıman iniyormu  abi. Arkadasımda 2004 A6 vardı sanzımanda bir vida sıkılacakmış 3 -4 bin liradan bahsediyordu hemen sattı.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
7 dakika önce, Yalçın Dağlıoğlu yazdı:

Lehim için sanzıman iniyormu  abi. Arkadasımda 2004 A6 vardı sanzımanda bir vida sıkılacakmış 3 -4 bin liradan bahsediyordu hemen sattı.

alana 15 e patlayacak o vida :angry:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

A4 teki Multitronik teknik olarak Cvt ile aynı. Ancak çok az sorun okudum ve duydum.
Gönül rahatlığı ile alınabilecek bir şanzıman. 15 binli rakamlar da komple şanzıman rakamıdır. Artık bunların tamirlerini bir çok tamirci yapabiliyor.

Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu
(düzenlendi)
23 dakika önce, Önder Özcan yazdı:

alana 15 e patlayacak o vida :angry:

Kaç kaç kaç  topuklayalım

tarihinde Yalçın Dağlıoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce
(düzenlendi)

Cvt  kelimesi şanzımandaki teknolojinin genel adıdır.Her araçta kullanılan ayrı özellikte ve değişk üreticiler tarafından üretilmiştir.Ford daki ile audide kullanılan farklıdır ve bu şanzımanlar servisleri dışında çok daha hesaplı olarak tamir edilmektedirler. Kafanızın rahat etmesi adına en mantıklı otomatik araç 2.elde honda civic'tir.12 yaşındaki audi a4 fiyatına 3-4 yaşında çok temiz garantisi bitmemiş bir civic bulabilirsiniz.

tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

Bu tip araçları sıfır alanlar çok km yapan insanlar. Ama sıkıntı şu ki bazıları bir kaç sene sonra satacağım zaten düşüncesiyle arabayı hor kullanıyorlar.

Sonra alanlarda sıkıntılarıyla boğuşmaya başlıyor ve 6 ayda bir saatli bomba gibi elden ele dolaşıyorlar.

Yani mesele araca nasıl binildiği, bakıldığı..

Yorum bağlantısı
Ali Gök
(düzenlendi)

300 bin kmde audi alıp sağlam şanzımanlı demektense 50 bin km de  dsg edc vs bir araba alırım şahsen. dahada yeni olur 300 binde şanzımanı bozulmasa motoru bozulur motoru sağlamsa başka bi zımbırtı çıkar. zengin adam bakıma sokmak aklına bile gelmemiştir bi ara belkide 

tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Multitronic ekstrem durumlar hariç ortalama 400 bin km de mekatronik arızası veriyor diye biliyoruım.

Yorum bağlantısı
  • 5 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...