Tolgahan Doğru 4 Haziran 2017 Paylaş 4 Haziran 2017 (düzenlendi) Bugün motoru incelerken fark ettim. Resimdeki boru kopmuş veya bilinçli olarak kesilmiş gibi duruyor. Önemli bir parça mıdir ? Böyle durması sorun yaratır mı ? Bilgisi olanların yardımını rica ediyorum . Aracım LPG li Fiesta 1.25 2001 model. 9 Haziran 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 4 Haziran 2017 Paylaş 4 Haziran 2017 (düzenlendi) Sanziman hava hortimu gibi sanki yada motor havalandirma hortumu. 4 Haziran 2017 tarihinde Ersin Özkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Haziran 2017 Paylaş 4 Haziran 2017 (düzenlendi) Kopmuş. Devamı nerede? 5 Haziran 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 4 Haziran 2017 Yazar Paylaş 4 Haziran 2017 Devamını bulamadim. Motor havalandırma ile ilgili sanırım. Kopuk olması sıkıntı yaratır miALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 5 Haziran 2017 Yazar Paylaş 5 Haziran 2017 Klimam geç soğuyor ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiKlimam geç soğuyor Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 5 Haziran 2017 Yazar Paylaş 5 Haziran 2017 Bugün boruyu detaylı inceledim. Parça numarasından sorguladığımda PCV VALFİ ( Positive Crankcase Ventilation ) olduğunu öğrendim. Yani karter havalandırma sistemi. Valf yerinde duruyor ama boru kopuk. Borunun kopukluğu yani sistemin faal olmaması yağ yakmaya veya yağın kalitesinin bozulmasına sebep olabilir mi ? Yorum bağlantısı
Coşku Mert 9 Haziran 2017 Paylaş 9 Haziran 2017 (düzenlendi) hortumda çatlak olsa dahi rolanti dengeziliğine neden olması gerekir. horumun diğer ucu motor bloğunun alt arka tarafında kalması gerekiyor . bir kontrol edin isterseniz 9 Haziran 2017 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 9 Haziran 2017 Yazar Paylaş 9 Haziran 2017 Rolanti de herhangi bir sıkıntı yok şu an icin. Dediğiniz gibi bir ucu motorun alt kısmında ama bu kopuk baş nereye gidiyor goremiyorum . Yorum bağlantısı
Coşku Mert 9 Haziran 2017 Paylaş 9 Haziran 2017 rolantide dengesizlik yoksa karter tarafındaki yuvasını körlemiş olabilirler. motor blogu ile karter üst çizgisi arasında bir noktada diger girişi olması lazım. fiesta kullanmadığım için net bir nokta belirtemiyorum Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 9 Haziran 2017 Yazar Paylaş 9 Haziran 2017 Cevabınız için tesekkurler. Yakın zamanda bakımı var o sırada iyi bir inceleteyim saolun. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts