• Duyurular

    • Mehmet Ozyurek

      Bayramınız Kutlu Olsun   23-06-2017

      Sevgi ve huzur dolu bayramlar geçirmeniz dileği ile Ramazan Bayramınız kutlu olsun. OtoClubTurkiye Yönetimi 
Bünyamin Dedeoğlu

Far ampulü tavsiyesi

Bu konuda 21 ileti var

Merhaba 2007 Honda Civic. Elegance için kısa far tavsiyesi arıyorum, mevcut farlar yetersiz geliyor, gerçi benim gözlerimde bozuk ama yinede yetersiz, bana ampul tavsiyesi verirmisiniz, Xenon istemiyorum, sarı ışık beyaz ışık olur farketmez, 

İletiyi paylaş


Link to post

merhaba,osram night braker unlimited kullanıyorum abi çok memnunum , birde philips xtreme vision var kullanmadım ama  memnun olmayan görmedim 

 

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Night breaker daha kisa omurlu 250 saat philips x treme vision 400 saat omurleri var.ikisinide kullandim.philips daha sari ancak aydinlatma olarak ikiside kaliteli

İletiyi paylaş


Link to post

Ben de osram night breaker plus tavsiye  ederim. Beyaza yakın ama çok guzel bir aydınlatma sağlıyor.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Philips xtreme vision hem uzun ömürlü hemde yağmurlu havalarda görüş daha iyi.

Önerilen iki ampülde çok iyi siz kullanımınıza göre tercih yapınız.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Çok teşekkürler ben bu konuda çok geriyim, o yüzden aratirken ürünü bu h4 filan başına sonuna ne yazıcam teşekkür

İletiyi paylaş


Link to post

farklı fiyatlar çıkıyor ama ,

acaba kaliteyle alakalı bir sorun mu yada başka bir açıklaması var mı?

 

İletiyi paylaş


Link to post

Philips Racing Vision (Yeni)  veya Extreme Vision tavsiye ederim. H7 Extreme Vision kullanıyorum çok memnunum.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Bu arada racing vision un ömrü 200 saat olarak belirtiliyor. Ömür için extreme performans için racing mantıklı. Extreme versiyonunu kullandım. Gerçekten çok iyi idi. Ama 1 sene civarında patladı. Şimdi osram night braker var 1.5 yıl oldu devam ediyoruz. Tercih sizin.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Birde ledler var led ampul yenimi bunlar ?

İletiyi paylaş


Link to post

LED'ler henüz Yen'i eğer mercek yani bixenon sistemi gibi ışığı toplayan bir mekanizma yoksa şimdilik işinizi görmeyebilir. Ama sadece uzunlarda selektör için kullanılabilir. En iyisi maddi imkan varsa iki çift Yen'i takım far alarak bixenon yaptırmak.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Hocam cevap için teşekkürler lakin o kadar para veremem belki ileride olur, benim araç 2007 Honda elegance benim gözler zaten sorunlu hocam, gece yolculukları sıkıntı oluyor, ben istiyorum ki güzel göreyim, beyaz sarı farketmez hocam, işin gösterisi önemli değil, beyaz da takarım ama diyorlar ki mercek var değilse ki bizim araçlar Mercek değil sanırım, dağıtıyor ışığı o yüzden sarı olsun diyorum ama siz ne dersiniz

İletiyi paylaş


Link to post
Hocam cevap için teşekkürler lakin o kadar para veremem belki ileride olur, benim araç 2007 Honda elegance benim gözler zaten sorunlu hocam, gece yolculukları sıkıntı oluyor, ben istiyorum ki güzel göreyim, beyaz sarı farketmez hocam, işin gösterisi önemli değil, beyaz da takarım ama diyorlar ki mercek var değilse ki bizim araçlar Mercek değil sanırım, dağıtıyor ışığı o yüzden sarı olsun diyorum ama siz ne dersiniz

Ömür konusuna takılmam diyorsanız Philips racing alın uzun yolda arada mola verdiğinizde inip farın dış yüzeyini siliniz. Ömrü uzun derseniz osram night breaker işinizi görür.
1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
On 10.06.2017 at 11:28, Fatih Ozen yazdı:

farklı fiyatlar çıkıyor ama ,

acaba kaliteyle alakalı bir sorun mu yada başka bir açıklaması var mı?

 

Cevaplayacak biri var mi acaba

İletiyi paylaş


Link to post
Cevaplayacak biri var mi acaba

Fatih bey fiyat farkı genelde ampul tipinize bağlı olarak farklılaşır. H4 tip hem kısa hem uzun bildiğim kadarı ile ve eski model araçlarda çoğunlukla kullanılıyor. Bu yüzden daha uygundur fiyatları. H7 Yen'i tip kısa far içindir fiyatı daha yüksektir.

Herşeyden önce aracınızın far tipini öğrenmeniz gerekir. Sonra fiyatları kontrol edersiniz.
1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

General elektrik megalight ultra, (forumda daha önce tartışıldı. ) bence oldukça başarılı bir ampül. Tavsiye ederim

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

Benim araba her model Osram'ı en geç 8 ayda patlatıyor. Philips daha uzun ömürlü diyorlar, varsa başka öneriler duymak isterim.

İletiyi paylaş


Link to post
13 saat önce, Hacı Şenyurt yazdı:


Fatih bey fiyat farkı genelde ampul tipinize bağlı olarak farklılaşır. H4 tip hem kısa hem uzun bildiğim kadarı ile ve eski model araçlarda çoğunlukla kullanılıyor. Bu yüzden daha uygundur fiyatları. H7 Yen'i tip kısa far içindir fiyatı daha yüksektir.

Herşeyden önce aracınızın far tipini öğrenmeniz gerekir. Sonra fiyatları kontrol edersiniz.

Tesekkur ederim 

Oncelikle dediginiz gibi far tipini ögreneyim.

İletiyi paylaş


Link to post
5 saat önce, Fatih Ozen yazdı:

Tesekkur ederim 

Oncelikle dediginiz gibi far tipini ögreneyim.

H7 abi.

26 Şubat 2016'da aldığım Osram NB Unlimited halen kullanıyorum. O zamanlar 65 liraya almıştım.

Şu linkteki 64 lira

http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/h4-osram-night-breaker-unlimited-2-li-set-ampul-64193-nbu-270578199

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post

H4 diyor emre ilanda

İletiyi paylaş


Link to post