Volkan Ceneviz 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 başlıkta belli olacağı üzere ekspertiz raporlarında araçlar %80 gibi rakamlar neden verir motor gücü nereden bu kayıplara nasıl ulaşır doğru sonuçları nasıl alabiliriz araştırdığım araç connect 110 luk seriler Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Bu yüzde değerini neye göre ölçüp biçip belirliyorlar çok merak ediyorum.Bg, tork ivmelenme vs. değerlerinde %20 kayıp mı var?Yada motorun %20si bitmiş %100ü bitince yeni motor mu isteyecek? Böyle ise daha 400.000 gider. İyiymiş [emoji16] Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Bu tür ölçümlere inanmayınız hepsi ayarsız makinalarla yapılıyor bi motora % ilk değer vermek te çok abes bence Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 28 dakika önce, Remzi Karaca yazdı: Bu yüzde değerini neye göre ölçüp biçip belirliyorlar çok merak ediyorum. Bg, tork ivmelenme vs. değerlerinde %20 kayıp mı var? Yada motorun %20si bitmiş %100ü bitince yeni motor mu isteyecek? Böyle ise daha 400.000 gider. İyiymiş bildiğim kadarı ile aktarma organlarından tut yanma odalarına kadar yapılan ölçümlerde ki kayıplar bulunuyormuş yani 110 ps araç 95 ps güç veriyorsa %15 kayıp yani %85 gibi gibi ama bunu doğru ölçmek için ne gerekir aynı makine bir araca %90 verirken diğer araca %80 neye göre verebiliyor kafaya takmak gerekir mi bir araç var 100 küsür binde motor yüzdesi %80 çıkıyor düşündürüyor beni acaba kötü mü kullanılmış vs vs . Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 başlıkta belli olacağı üzere ekspertiz raporlarında araçlar %80 gibi rakamlar neden verir motor gücü nereden bu kayıplara nasıl ulaşır doğru sonuçları nasıl alabiliriz araştırdığım araç connect 110 luk seriler Bence bu olcumler gercegi yansitmiyor. 2014 te satmis oldugum 14 yasindaki focusumun motorune expertizde yuzde 95 cikartmisti arkadas hic boyaya/degisene felan bile baktirmadan almisti... Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 Şimdi, Serdar Akgül yazdı: Bence bu olcumler gercegi yansitmiyor. 2014 te satmis oldugum 14 yasindaki focusumun motorune expertizde yuzde 95 cikartmisti arkadas hic boyaya/degisene felan bile baktirmadan almisti... 240 bin km de mıtsubıshı L200 vardı motorda ufak da olsa üfleme vardı ama kendine göre ne kadar normaldi bilmiyorum tabi ama 215 binde alırken de %100 çıktı yaniş 138 ps verdi satarkende öyle bir şey yani 240 bin km de %100 nasıl çıkıyor üstelik farklı servislerde Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Bu türden raporlara itibar edilemez eden hata eder cihaz kalibrasyonları ve güncellemeleri hatalıdır muhtemelen. Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 1 dakika önce, Koray Demir yazdı: Bu türden raporlara itibar edilemez eden hata eder cihaz kalibrasyonları ve güncellemeleri hatalıdır muhtemelen. biri antalya da ki ekspertiz servisi diğeri artvinde ki ikiside aynı ölçümü nasıl yapabiliyor :/ Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Tesadüf olabilir cihazları aynı olabilir. Bu tür %lik ölçümler motor sağlığı hakkında gerçek done vermez. Iyi bir usta kontrol ederse daha yeğdir. Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 En son arabayı (qashqai 1.5 d) satarken alıcının götürdüğü computest te bg fabrika verisinden çok çıkmıştıAlayı uydurma bunların... 1 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 (düzenlendi) En güzel test şudur. Bu araçalarla haşır neşir olan bir ustaya götürüp kullandırmak. Yada aynı araca sahip olan birine test ettirmek. Tecrübe her zaman iyidir. 23 Temmuz 2017 tarihinde Serkan Aktay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Bu meseleleri bilmememe rağmen, 5 yıldır bu forumdayım. Bir kez dyno testine çıkıp doğru sonuçlara ulaşabilen görmedim. Arızası varsa yaptırın, bakımlarını eksik etmeyin. Güle güle binin. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Düz yolda 0-100 testi araç kondisyonu için yeterli çoğu zaman. Yağ yakan motor fabrika süresinin altında, normal motor 1-2 saniye üstünde, bitik motor daha uzun sürede ulaşır. 2 Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 6 saat önce, Servet Aydın yazdı: Düz yolda 0-100 testi araç kondisyonu için yeterli çoğu zaman. Yağ yakan motor fabrika süresinin altında, normal motor 1-2 saniye üstünde, bitik motor daha uzun sürede ulaşır. aslında daha çok merak ettiğim olay şu örneğin 140 bin km de ki 110 ps lik bir araç düşünelim aynı aracın 50 bin km dekini bu iki araç yan yana geldiğinde ikiside aynı tepkiyi aynı gücü verebiliyor mu aralarında ne gibi eksilmeler oluyor bu neye göre belirleniyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Banddan peşpeşe çıkan iki araç bile aynı olmaz. Ama teorik olarak bakımları düzenli, kullanımı insan gibi iki aracında verileri birbirine çok yakın olur. Yorum bağlantısı
Ersin Alan 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 En iyi yöntem araçları kendin kullanıp test etmek bende de dynm vs hikaye yalnızca boya olayına bakmalı mümkünse o araçtan anlayan ustaya inceletmeli en son performanslı bir kullanım yapmalı Yorum bağlantısı
Recommended Posts