Özkan Yenigün 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Sanki Turbo devrede değilmiş gibi. 5. viteste devir 2500 i hız ise 110-120 arasında kalıyor malesef.. Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 (düzenlendi) Servet Aydın arkadaş "Karter havalandırma borusu kaçırıyor, araç güç üretmiyor" demiş..Bu parçayı mı değiştirmek gerekli acaba. Yağ temizle spreyi alıp bi girişecem o bölgeye bakalım.. 23 Temmuz 2017 tarihinde Özkan Yenigün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 (düzenlendi) Bilgisayara bağlayıp aruza kodlarına bi bakın bence.Bende de 110'luk dizel focus var,aynı sorunu yaşıyorum.Bilgisayarda gaz pedalı sensörü diye arıza kodu veriyor. 23 Temmuz 2017 tarihinde Onur Yeşil tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 O hortum turbo emis olmali. Karter havalandirma hava filtresine girer genellikle ama? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Bu parça turbo basıncına kısıtlama getirmez. Bağlantı noktaları O-ringleri deforme olmuş. Şimdi, Sani Gerşon yazdı: O hortum turbo emis olmali. Karter havalandirma hava filtresine girer genellikle ama? Orazı hava filtre çıkışı Sani. Sağ taraf filtreden gelen yer 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Bu motorda hava filtresine sadece dışarıdan gelen hava giriyor Servet abinin dediği gibi. Bu tip problemlerde hep maf sensörünü değiştirirler önce ama? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Emre ben değiştirmedim ve land bana 23.bin tlye mal oldu hatırlarsın 1 Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 20 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Emre ben değiştirmedim ve land bana 23.bin tlye mal oldu hatırlarsın Ciddi misiniz Maf sensörü değişmedi diye mi oldu? Yağlı olan kısmı söktüm tertemiz halde geri taktım,herhangi bişe değişmedi.. Bakalım tekrar yağlanma olacak mı? Bu arada maf sensörünü de görmüş oldum...İnsallah basit bir durumdur.Turbonun tamamen değişmesi durumu olmaz insallah. 3 saat önce, Onur Yeşil yazdı: Bilgisayara bağlayıp aruza kodlarına bi bakın bence.Bende de 110'luk dizel focus var,aynı sorunu yaşıyorum.Bilgisayarda gaz pedalı sensörü diye arıza kodu veriyor. Sonuç ne oldu veya karar aşamasında mısınız? Ayrıca bu şeklide kullanım araçta sıkıntı yarartır mı? Yorum bağlantısı
Onur Yeşil 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 2 saat önce, Özkan Yenigün yazdı: Ciddi misiniz Maf sensörü değişmedi diye mi oldu? Yağlı olan kısmı söktüm tertemiz halde geri taktım,herhangi bişe değişmedi.. Bakalım tekrar yağlanma olacak mı? Bu arada maf sensörünü de görmüş oldum...İnsallah basit bir durumdur.Turbonun tamamen değişmesi durumu olmaz insallah. Sonuç ne oldu veya karar aşamasında mısınız? Ayrıca bu şeklide kullanım araçta sıkıntı yarartır mı? Şu an müdahale ettiremiyorum,vakit ve nakit... Böyke kullanıyoruz bakalım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Maf sensörü hatası vermiyordu araç. Sonra kurcalaya kurcalaya ben bozdum. Dediğim yerin hareketine bakın. Eğer hareket yoksa onu çalıştıran selenoid motorun arka kısmında. Hortum çıkmış olabilir vgt selenoidi üstünde Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 23 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2017 (düzenlendi) Peki maf arızalı olsa mutlaka motor arıza ışığı yakar mıydı? 23 Temmuz 2017 tarihinde Özkan Yenigün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Kısmen okursa hata vermez, yeterli ölçüm yapmadığı için yakıt ve turbo basıncı kısıtlı kalır, güç düşük, yüksek performanslı kullanım talebi olduğunda tüketim fazla olur Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 24 Temmuz 2017 Paylaş 24 Temmuz 2017 hava filtresinden gelen boruya üstten birlesen boru, karter havalandirma borusu... Sanki onun kelepcesinin oralarda bir yirtik var gibi. Temizlediniz zaten yakinda belli olur. Eger oralar yirtiksa, oradan gecen hava maf sensöründen gecmez. Motora fazladan hava girmis olur ama performansa ne derece etki eder bilmiyorum. Solenoid valf yanlis bilmiyorsam motorun sag tarafinda, üstten bakinca ortalarda olmasi lazim. Kahverengi... Calisip calismadiginin kontrolünü Servet abi söylemis sanirim. Yanliz solenoid valf biraz gicik bir parcadir. Bazen calisip bazen calismama gibi bir durumu da olabiliyor diye okumustum. Bu arada eliniz degmisken tüm borulara ve enjektör diplerine tekrardan göz gecirin, alt kisimlarini elle yoklayin, özellikle kelepce kisimlarina iyi dikkat edin derim ben kacak var mi diye... Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 24 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2017 (düzenlendi) 19 saat önce, Servet Aydın yazdı: Maf sensörü hatası vermiyordu araç. Sonra kurcalaya kurcalaya ben bozdum. Dediğim yerin hareketine bakın. Eğer hareket yoksa onu çalıştıran selenoid motorun arka kısmında. Hortum çıkmış olabilir vgt selenoidi üstünde Dediğiniz yerde hareket var...Pc ye bağlandı hiçbir hata bulunamadı...Usta turbo devrede ama sanki içindeki mekanizma ( küçük pervaneyi kastetti galiba) takılıyor basınç üretmiyor gibi bişeyler söyledi..İki servise daha götürdüm aynı..Araba kalacak bi iki gün bakacaz dendi...Ne yapmalı Önce bi turbocuya götürüp söktürüp baktırmak mı mantıklı acaba? 24 Temmuz 2017 tarihinde Özkan Yenigün tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 24 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 24 Temmuz 2017 (düzenlendi) Arkadaşlar turbo söküldü ve tamir edildi.Sorun halloldu.Hatrı sayılır iyileşme ile çok şğkğr bu gece rahat bi uyku çekerim...İnşallah başıma bi daha iş açmaz.. 24 Temmuz 2017 tarihinde Özkan Yenigün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Vgt açısını ayarlayan prim hasar görmüş galiba. Sorunun çözülmesine sevindim Keyifle kullanın 1 Yorum bağlantısı
Özkan Yenigün 25 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 25 Temmuz 2017 2 saat önce, Servet Aydın yazdı: Vgt açısını ayarlayan prim hasar görmüş galiba. Sorunun çözülmesine sevindim Keyifle kullanın Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Geçmiş olsun... Huzur 13 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Geçmiş olsun. 11 dakika önce, Eren Gökmen yazdı: gecmis olsun. Kirilmis mi orasi? Çok teşekkürler. Gerçekten şimdi keyfi çıkıyor.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts